Kawasaki GPz 900R (GPZ 900R)

CicoBoy

New member
U Moto Puls-u za mjesec rujan-listopad na posljednnjim stranicama ima tekst o Kawasakiju GPz 900R 113 KS i GPZ 900R 108 KS, pa me zanimaju Vaša dragocjena iskustva sa ova dva motocikla. Koliko ste kilometara prevaljivali sa njima, kakvo im je ubrzanje i krajnja brzina, zašto koriste rasplinjače (karburatore/fergazere), a ne elektronsko ubrizgavanje goriva kao u GPZ 1100 (iako sam više za karburatore nego za ubrizgavanje), svi padovi, popravci, rastavljanja, sastavljanja, prerade sa tim motociklom i tako pa ako ima koja dobra duša ili više njih da podijeli ta iskustva ovdje. Zahvaljujem!
 
Vidim da ti se niko nije javio pa nakon godinu dana evo bum ja.Imal sam gpz 900 r dopeljanog iz USA.Bio je kod mene 5 godina i mogu reč samo najbolje za taj motocikl.Proputovao sam s njim veči dio Hrvatske a i Njemačke bez ikakvih problema.Održavanje je bilo jeftino a i dijelovi su tada bili dostupni.Ne znam kak je danas no kad sam ga ja imao to je bila lijepa i brza sport touring pila.Po meni ovjes je bil malo mlitav a prednja vilica i 16 colni kotač nisu baš bili za sigurno ganjanje po zavojima no u vrijeme kad je nastao on je bil "UBOJICA ZAVOJA".Sve u svemu motocikl koji mi je prirasao srcu i dan danas kad ga vidim drago mi je kaj ima dečki kaj ga voze.A to kaj te zabrinjava kolko konja ima ovaj i onaj model svejedno je zato kaj i onaj od 90,108,113 i u mom slučaju sa dynojet stage 2 i 117 konjića isto idu.Nadam se da si ga kupil i da uživaš u njemu.