KAWASAKI KLE 500

maxb

New member
Upravo danas mi je prolupao motor pa me zanima da li je neko imao takav slucaj i sta mi ja raditi?To se desilo otprilike ovako:
nisam skoro proveravao nivo ulja u motoru a u toku dana vise ga vozim na zadnjem tocku nego na oba a tek pre neki dan poceo on na nekih 7000 o/min normalno na zadnjem tocku da gubi snagu kao da ga koci nesto.posumnjao sam ja na ulje ali sam bio toliko nemaran da nisam ni pogledao a pomalo sam to pripisao i maloj kolicini goriva u rezervoaru medjutim nije bilo do goriva,tako da je danas posle dolivanja 1l. ulja doziveo malu torturu i konacno poceo da lupa bas primetno.Ako je neko imao slicnih problema neka mi napise na koju cifru da racunam , a vec sam cuo neke komentare da kod radilice nema obrade nego se kupuje nova a mogao bi i neko da me uputi na neke polovne delove ako tako nesto postoji.HVALA I POMAGAJTE DA SE VOZIM STO PRE!!!!!!!!!!!!!!
 
Ej Dirty, ak ti se ekipa ovak vozi ko maxb onda nije čudo da vam kle-ovi troše 7 litara, kao što si prije napisao.
 
A ja mislio da KLE ne ide na zadnji :D .Freshman,da nemamo mi one izvedbe za početnike,25ks? :mrgreen: .Zanima me ,ozbiljno,koliko je star taj KLE,kad ti je potrošio sve ulje.Ja sad imam 6500km,a od prvog servisa do drugog nisam morao uliti ni kapi.Bok.
 
Evo ja cu dok maxb ne dodje, taj kle je 92 godiste presao je vise na zadnjem nego na oba tocka ,Ide drugom na zadnji ko iz picke pa sve tako do pete i nekih 160 kmh ko ne vereruje neka dodje max b ne naplacuje gledanje.
 
Koko said:
A ja mislio da KLE ne ide na zadnji :D .Freshman,da nemamo mi one izvedbe za početnike,25ks? :mrgreen: .Zanima me ,ozbiljno,koliko je star taj KLE,kad ti je potrošio sve ulje.Ja sad imam 6500km,a od prvog servisa do drugog nisam morao uliti ni kapi.Bok.

Moguće Koko, moguće. Meni se još prednja vilica nije rastegnula do kraja (a nije baš ni da sam pokušavao). Al' sad nam bar buče ak već ne idu, ha? Inače, ovo za ulje je fakat, nikad dotočio ni kapi.
 
Recimo,Freshman,pa moja malenkost(ranije?hm,hm).Nekak mi ga je žal,onak lepog,bleščečeg prehitit,zdrapat i gdo zna kaj još polupat,a treba ga i otplatit,kaj ne?Ma kaj povedam,i onak spadam v "stare prdonje" :D .Bok.
 
Koko said:
Recimo,Freshman....

Daj Koko, nemoj me tolko hvalit, ljudi će mislit da si mi na plaći ili kaj takvoga. Evo sav sam :oops: .
A šta jest jest, ja sam "turist" i toga se ne sramim. Volim easy ride sa oba kotača na zemlji. A i preteško se danas dođe to tih prometala da bi im se sam tak mast vadila. 8)
 
Freshman said:
Koko said:
Recimo,Freshman....

Daj Koko, nemoj me tolko hvalit, ljudi će mislit da si mi na plaći ili kaj takvoga. Evo sav sam :oops: .
A šta jest jest, ja sam "turist" i toga se ne sramim. Volim easy ride sa oba kotača na zemlji. A i preteško se danas dođe to tih prometala da bi im se sam tak mast vadila. 8)
hear hear!
 
Je,trpi,al ak mu je gazda veći konj od njega? :mrgreen: :mrgreen:
 
:roll: To je mnogo bad! :mrgreen: Čini mi se da se taj motor rado vrti iako je moj još uvijek u fazi razrade.Pa te malo navuče da ga nategneš :p .Ja sam pak,na svom osjetio kako je imati 200kg u nezgodnoj situaciji i pri puževoj brzini-uzbrdo.Malo sam se zamislio nad tim slučajem i ne znam jel mi treba trening ili nešto drugo? :roll:
 
Jeste malo tezi a to je odprilike i jedan od razloga sto mi je i zafalilo ulje u motoru,naime za prvi maj smo isli na zlatibor i malo smo se vozili po brdima van puteva bilo je dva KLE-a i jedna jamaha 660 tenere meni su gume bile malo istrosene a i nisu bas za teren-METZELER TOURANCE pa smo po travi uzbrdo gurali motore a par puta sam i pao onako u mestu se izvrnuo pa mi se slilo ulje iznad klipova te je posle paljenje strasno dimio par minuta dok to nije izduvao napolje.Ali to nije opravdanje sto nisam gledao u prozorce i dolio malo ulja ali sta je tu je motor sam otvorio pre dva dana i ostecen mi je letci lezaj na levom cilindru i malo je ostecena i radilica vec sam kupio lezajeve a radilicu odneo na navarivanje i obradu tako da ce biti gotov u ponedeljak pa da vidimo da li ce to da radi ili ce da ide u oglase.Motor odlicno izgleda unutra i nije ishaban iako ima 42000km
ali ipak jednom nacet nikad vise ne moze to da bude to.
 
:? Tvoj KLE je puno toga dao.Ali,vjerojatno ne posljednju riječ.Mene je zaista malo zatekla situacija kada sam pri vrlo maloj brzini i velikoj uzbrdici pokušao skrenuti pod 90 stupnjeva i -nisam uspio,jer kad sam ga izbacio u "ler"nisam mogao u prvu,a on je odmah krenuo natrag.Ne znam u toj sekundi da li sam stisnuo kočnicu ili nisam ,ali samo sam mogao odskočiti u stranu,a moj KLE-na bok. :( Nisam ga mogao sam podići,ali sam ga odmah ugasio upravo zbog tog eventualnog prelijevanja ulja.Srećom,ožiljci su najminimalniji,jer je bila uz asfalt trava i zemlja.Samo štitnik ručice gasa je malo ogreban i još poneka točkica.Ali,svejedno sam se zabrinuo,jer ni sam ne znam zašto mi se to dogodilo.Možda mi stvarno treba vježbe.Sjećam se na TTR-u(kojeg sam lani povremeno vozio)mogao sam se nagnuti do poda držeći ga na kvačilu i podižući kapu koja mi je pala...Ali to je ipak preko 30kg manje.Svejedno,malo sam rezigniran i ... :|
 
Nije samo u pitanju tezina u pitanju je citava ciklistika, KLE nije bas podoban za ostre krivine i slicne stvari.U poredjenju sa TTR , slican je i XT mnogo je teze vozljiv nego oni , barem za te uslove.Totalno je drugaciji i ugao viljuske.Na KLE treba mnogo treninga da bi ga vozio kao maxb dok ove Yamaha to dopustaju odma .Sto se tice tih Yamaha ja imam primedbu na duge i brze krivine