Kawasaki KLR 600

biber_cros

New member
e ovako zanima me sve o ovom motoru,znam da je 1994 godiste,star jest ali nema se love za nesto novije a ozbiljnije,sta bi mi mogli reci o tom motoru,kakav je s dijelovima po hr i bih,jel se cesto kvari ili je to skoro pa nepoderiva masina,koje ulje ide u njega,koja mu je max brzina,registrovat ga necu jer cu ga voziti rekretivno po sumi,jesul skupi dijelovi za njega,kakav je sto se tice odrzavanja,kad sta treba mijenjati.,, evo i koja slikica,.,.
 
:shock: ovo ti nisu baš gume za šumu

Koliko ja poznajem klr, ovisi kakvog si pogodio, neki koje znam stalno im je nešto bilo a drugima pak nikad skoro pa ništa.
Te stare mrcine su izdržljive a od klr, xl, dr, xt.
dr i xt se pokazali najboljim, najizdržljivijim.
Dijelova imaš posvuda i to ne bi trebao biti problem. Vodeno hlađenje je samo mana jer imaš više toga za paziti i održavati, xt i xl su zračno pa im to dođe kao +

Ali pošto kažeš za rekreaciju po šumskim puteljcima i livadama motor bi te trebao dobro služiti  (y)

e da, obrati se malo google-tu, zna taj barba jako jako puno  :mrgreen:
 
legajuana said:
:shock: ovo ti nisu baš gume za šumu

Koliko ja poznajem klr, ovisi kakvog si pogodio, neki koje znam stalno im je nešto bilo a drugima pak nikad skoro pa ništa.
Te stare mrcine su izdržljive a od klr, xl, dr, xt.
dr i xt se pokazali najboljim, najizdržljivijim.
Dijelova imaš posvuda i to ne bi trebao biti problem. Vodeno hlađenje je samo mana jer imaš više toga za paziti i održavati, xt i xl su zračno pa im to dođe kao +

Ali pošto kažeš za rekreaciju po šumskim puteljcima i livadama motor bi te trebao dobro služiti  (y)

e da, obrati se malo google-tu, zna taj barba jako jako puno   :mrgreen:
e hvala ti,a malo mi cudno za ovo hladenje,jer skoro pa svi kazu da je bolje da je u bilo kojeg motora vodeno hladenje a pogotovo enduro i cros motora koji idu po sumama jer su non stop u 1,2,3 brzini,visoki okretaji i tak to,ma nemogu pogrijesit ako ga kupim.,pozz
 
legajuana said:
:shock: ovo ti nisu baš gume za šumu

Koliko ja poznajem klr, ovisi kakvog si pogodio, neki koje znam stalno im je nešto bilo a drugima pak nikad skoro pa ništa.
Te stare mrcine su izdržljive a od klr, xl, dr, xt.
dr i xt se pokazali najboljim, najizdržljivijim.
Dijelova imaš posvuda i to ne bi trebao biti problem. Vodeno hlađenje je samo mana jer imaš više toga za paziti i održavati, xt i xl su zračno pa im to dođe kao +

Ali pošto kažeš za rekreaciju po šumskim puteljcima i livadama motor bi te trebao dobro služiti  (y)

e da, obrati se malo google-tu, zna taj barba jako jako puno   :mrgreen:
dr i xt su suzukijevi modeli nema kawasakijevog modela,samo klr tolko sam bar nasao na google.,
 
legajuana said:
:shock: ovo ti nisu baš gume za šumu

Koliko ja poznajem klr, ovisi kakvog si pogodio, neki koje znam stalno im je nešto bilo a drugima pak nikad skoro pa ništa.
Te stare mrcine su izdržljive a od klr, xl, dr, xt.
dr i xt se pokazali najboljim, najizdržljivijim.
Dijelova imaš posvuda i to ne bi trebao biti problem. Vodeno hlađenje je samo mana jer imaš više toga za paziti i održavati, xt i xl su zračno pa im to dođe kao +

Ali pošto kažeš za rekreaciju po šumskim puteljcima i livadama motor bi te trebao dobro služiti  (y)

e da, obrati se malo google-tu, zna taj barba jako jako puno   :mrgreen:
ti si mozda mislio na ovaj suzukijev dr model evo slike.ako je on bolji da njega kupim ali on je 650ccm
 
da, dr je suzuki, xl je honda a xt je yamaha

biber_cros said:
e hvala ti,a malo mi cudno za ovo hladenje,jer skoro pa svi kazu da je bolje da je u bilo kojeg motora vodeno hladenje a pogotovo enduro i cros motora koji idu po sumama jer su non stop u 1,2,3 brzini,visoki okretaji i tak to,ma nemogu pogrijesit ako ga kupim.,pozz

ovi motori ti baš i nemaju visoke okretaje, od 2000-4500 okr. imaju najviše snage.
max brzina im je oko 140km/h

imaš jako puno toga po netu
 
legajuana said:
:shock: ovo ti nisu baš gume za šumu

Koliko ja poznajem klr, ovisi kakvog si pogodio, neki koje znam stalno im je nešto bilo a drugima pak nikad skoro pa ništa.
Te stare mrcine su izdržljive a od klr, xl, dr, xt.
dr i xt se pokazali najboljim, najizdržljivijim.

XL i XT su se pokazali najboljima...
 
osobno sam imao klr ovakav kao na slici
i mogao bih reći da ovaj žuti nije 1994 nego prije 1984
i imas klr kick-star, kick-start i alnaser i samo alnaser..najbolje je ako je kick-start i alnaser
 
klr je u biti super motor.ovaj žuti je najvši od svi klr-ova
jedino moraš paziti na lanac balans utega, to mu je boljka ako se NE ODRŽAVA, ondnsno ako se ne doteže i redovno mjenja
ja sam svog pazio i isao je besprjekorno
 
BlackVelvet said:
klr je u biti super motor.ovaj žuti je najvši od svi klr-ova
jedino moraš paziti na lanac balans utega, to mu je boljka ako se NE ODRŽAVA, ondnsno ako se ne doteže i redovno mjenja
ja sam svog pazio i isao je besprjekorno
ma to i ako se pokvari nije tesko popravit,a kakav je sto se tice masine,jel se ona sta narocito kvari..,
 
biber_cros said:
ma to i ako se pokvari nije tesko popravit,a kakav je sto se tice masine,jel se ona sta narocito kvari..,

ne, nista nema naročito za pokvariti se..ali balans lanac ako uzmeš motor MORAŠ (nemogu ti opisati koliko je to važno) održavati jer ako ti ode taj lanac sjebe ti mašinu jer se razleti po motoru...
 
bolje ga dotezati svakih 5000 km nek na 20000 mijenjati,jer te to kosta preko 1000 kn.
 
BlackVelvet said:
ne, nista nema naročito za pokvariti se..ali balans lanac ako uzmeš motor MORAŠ (nemogu ti opisati koliko je to važno) održavati jer ako ti ode taj lanac sjebe ti mašinu jer se razleti po motoru...
a gdje se nalazi taj balans lanac,ja sam mislio na onaj prijenosni lanac,jel to nesto ko sto je kod auta bitan zupcasti remen ono kad pukne pojebe sve u masini.,
 
balans lanac ili lanac protuutega, bez toga bi se motor jako tresao, ovako je miran
imaš svako koliko se nadotegne i kad dođeš do kraja sa dotezanjem onda ide novi i nije skup, mislim da je neki 500 kn u KMS-u
isto ko sa lancem distribucije, kad se rastegne do kraja mjenja se, a redovno ga zategneš, simple as that
nemoraš se previše brinuti za taj lanac ako ga redovno održavaš
 
BlackVelvet said:
balans lanac ili lanac protuutega, bez toga bi se motor jako tresao, ovako je miran
imaš svako koliko se nadotegne i kad dođeš do kraja sa dotezanjem onda ide novi i nije skup, mislim da je neki 500 kn u KMS-u
isto ko sa lancem distribucije, kad se rastegne do kraja mjenja se, a redovno ga zategneš, simple as that
nemoraš se previše brinuti za taj lanac ako ga redovno održavaš
ja ali zanima me gdje bude taj lanac,na kojem mjestu jel u masini ili negdje drugo.,