Kawasaki KLR 650

KLResho

New member
Eto ga konačno...
Nakon 'sto' godina zafrkancije KLR je počeo nizati kilometre.

Doduše,prerada još nije gotova jer ima još puno posla,ali mi već dojadilo čekati pa je složen da se bar mogu voziti,a ostatak će biti naknadno gotov.Tokom ljeta ili na jesen,tko će znati...

Uglavnom,riječ je o motociklu Kawasaki KLR 650,'90. godina.Mašina generalno uređena prošle godine i od tad do kraja 6.mjeseca ove godine je motor upaljen svega nekoliko puta,a nije niti metra prešao.

Počelo je tako što mi je ostala rama sa papirima od mog 'starog' KLRa kojeg imam u avataru.
Zatim sam kupio KLR bez papira.Pošto sam htio motor voziti koju sezonu odlučio sam dati napraviti generalku na mašini iako motor nije imao puno kilometara,40665.
Tako je još prošle godine u proljeće napravljena generalka.Srećom,mašina je super,cilindar i klip OK,pa su promijenjene karike,lanac razvoda i kontrabalansne osovine,španeri lanca,gumice ventila,sređena je glava,sve poštelano...Jedini 'kvar' je bio što je navoj na osovini vodene pumpe gdje dolazi 'propeler' koji tjera vodu u sistem bio poderan i otkrhnut,pa je istokarena nova osovina.
Ostalo sve super.
Motor je trebao ostati u original stanju,no onda je počelo 'kemijanje'.Tako sam vremenom nabavio kotače od 17'' itd.

Evo koja slika,pa ću opisivati dalje nekom drugom zgodom,a i staviti još slika...


P.S.U utorak 1.7. je prvi put KLR stao na cestu,jer sam ga taj dan registrirao,navečer u 21h sam se zaputio u Sarajevo,bio tamo nekoliko dana,pa produžio za Srbiju i jučer navečer se vratio kući.Napravio sam 1300km,tako da sam ga taman fino razradio.Slijedi promjena ulja i filtera i vozi dalje...
 
Eto još malo...

Datumi su u dnu slika,pa se 'lijepo' vidi kako je to sve sporo išlo :mrgreen:.
Sve me je sram sad...
 
KLResho said:
Datumi su u dnu slika,pa se 'lijepo' vidi kako je to sve sporo išlo :mrgreen:.
Sve me je sram sad...

nema ta kaj biti sram, sram nek bude one koji ti na tome prigovaraju a ništa i ne pokušaju radit... inače (y)
 
I evo još malo...
Nažalost,nisam slikao ništa prilikom same prerade u SM...ali dobro...

Prve dvije su slikane u jednom sarajevskom dvorištu  :misli:,na trećoj je moja draga u Mercatorovoj garaži u Sarajevu,a zadnja je par kilometara prije Zvornika,uz rijeku Drinu.

I ako me pitate gdje mi je tablica :mrgreen:,hm,hm...
Dobio sam tablicu 1.7. nekoliko minuta prije 20h,stavio je u tank torbu i otišao za Sarajevo,nisam imao volje još šarafati prije puta,ionako sam šarafao cijeli dan.
Kruns najbolje zna.
Nije bilo problema niti na jednom od graničnih prijelaza (Slavonski Brod-Bosanski Brod,Zvornik,Šid-Tovarnik).
 
ja sam motor vidio u živo i mogu samo reći (y)  (y)  (y)

p.s.: ili sam krivo vidio ili zapamtio, ali kaj nisi bile usd vilice gore? :misli:
 
Ma je Kruns,bile su.

Samo ih treba sredit,ove originalne su definitivno premekane,a prednja kočnica je užas.
Tako da će se složiti onda vilice USD,te prilagoditi četveroklipna kliješta na onaj novi EBCov 320 milimetarski disk koji imam.

Ovo je sad bar nešto da se mogu voziti konačno.

A i optički ga puno iznese taj veliki disk naprijed,kao i kod tebe na GSu.A i sa USD vilicama izgleda masivnije prednji kraj,a i kraći im je hod 3cm od sadašnjih...
 
dobro zapoceto, uredno slagano  (y)
al evo i jedna primjedba... ono krilce za kiler od z1000 nikako ne pase tamo gdje si ga stavio!
radje si daj truda i od staklo plastike izradi komad koji bi pokrio tu rupu na tom mjestu  (y) (y)
izbor boje dobar jedino da je i rama mozda polirana... nadam se da je i mat lak preko boje da nebi bilo problema ako malo zalijes benzinom ;)i grane od auspuha malo sredit jer mi se cini da su u dvije boje
 
Ovako,krilca su tamo da ipak malo prikriju onu rupu,prvobitno je trebalo biti sve golo.

Mat lak je gore,tako da nema straha od benzina.

Originalnu granu ću očistiti i polakirati,a dio do topova moram napraviti od inoxa,jer je ovo sve izgoreno i puno je zakrpa.Zato za sad auspusi stoje takvi kakvi jesu.

Ma ima tu još dosta posla.
Da ti pravo kažem,trenutno me baš briga za neke stvari,iako smetaju za oko,bitno mi je da se mogu voziti konačno.
 
KLResho said:
Ovako,krilca su tamo da ipak malo prikriju onu rupu,prvobitno je trebalo biti sve golo.

Mat lak je gore,tako da nema straha od benzina.

Originalnu granu ću očistiti i polakirati,a dio do topova moram napraviti od inoxa,jer je ovo sve izgoreno i puno je zakrpa.Zato za sad auspusi stoje takvi kakvi jesu.

Ma ima tu još dosta posla.
Da ti pravo kažem,trenutno me baš briga za neke stvari,iako smetaju za oko,bitno mi je da se mogu voziti konačno.

naravno sad se vozi i uzivaj a slazi na jesen i zimu  (y)
sve fino raskopas i polako uredjujes... za tu rupu smisli nesto sa stakloplastikom
 
bas sam sinoc u trilju komentirala kako ima malo supermoto streetfightera :mrhappy:

neke stvari su mi na njemu super, na nekima mi se dalo poradit, ali svakako zasluzujes pljesak :wink:
 
KLResho vidio sam te kako prolaziš kroz Sibinj danas oko 21 h!!Mogu ti reći motor ti je prva liga,,a tek kad si tamo prolazio kroz park još si se čuo,zvuk je predobar!!!!!!!! (y) Ako budeš još koji put nailazio kroz Slavonski Brod ili Sibinj,,javi se!!!
 
Loki,hvala na pljesku  :wink:.

Ma ima još tu posla koliko hoćeš.

Uglavnom,motor dobro ide.Bio za vikend opet u Sarajevu i Novom Travniku,napravio još 1000km,sad već 2550 ima,u dva tjedna.Ništa ne štuca,radi ko sat.Čak se ništa nije ni rašarafilo,dobro sam sve stegnuo  :mrgreen:.

JuTube,drago mi je da si me prepoznao.Javim se ako ću prolaziti...

Evo jedna nakon povratka iz Bosne gdje me oprala kiša,radovi na cesti,blato...motor je ko svinja  :).
Pitao me granični policajac u Brodu jel to iz Afganistana stižem...
Jedna je iz N.Travnika uz Triumph Rocketa(kako mi je mali motor,hehe),gdje je susret bio i jedna je sa Vrela Bosne...
 
dobra prerada, čestitke
samo ga fotkaj bez tog kofera  :mrgreen:
 
E vidiš,to je moja 'turistička zaluđenost'.
Kofer je stalno gore i složen je tako da ga mogu micati naprijed-nazad.kad se vozim sam odmah mi je iza leđa,pa se mogu malo i nasloniti na njega kad se mirnije vozim,a kad vozim još nekoga,pomaknem ga nazad.

Pozicija,stop svjetlo i žmigavci su integrirani u kofer(ručni rad  :wink:).

Ali naravno,može se on skinuti...pa ću bacit koju sliku...
 
ja onda imam jedno pitanje, kak to da si se odlučil na sm preradu a voliš puno putovati? mislim, sm ipak nije predviđen za neka velika putovanja.
p.s.: nemoj krivo shvatiti, motor mi se sviđa ali me zanima otkud ti ideja za tak nekaj (y)
 
Vozniji je i ljepši od enduro verzije,iako je enduro verzija možda praktičnija za sve namjene.

A budući da volim imati malo drugačiji motor,to je to.

Ne znam kako bi ova maska izgledala nad 21'' kotačem.Dok dođe veliki disk i druge kočione čeljusti gore bit će efikasniji,a zbog diska i ljepši na neki način.

I na znam otkud SM nije predviđen za putovanja.Pa nisu ni sportski motori predviđeni,pa mi kolega na CBRu samo putuje i isto ima kofer gore.

A sad da tjeram šminku i skinem kofer,a nosim ruksak na leđima,hvala,to me ne zanima.

Ima ekipe koja na Yamahi YBR125 napravi po 20000km godišnje,pa sad pričati koji je motor za put,koji nije...svi su za put ako imaš volje.

A moj KLR sa 23 litrenim rezervarom je kao stvoren za otići negdje dalje.Natočim ga u Bjelovaru i do Sarajeva sam miran(tj. 400km,čak i skoro 500km ako se lakše vozim).