KLResho
New member
Eto ga konačno...
Nakon 'sto' godina zafrkancije KLR je počeo nizati kilometre.
Doduše,prerada još nije gotova jer ima još puno posla,ali mi već dojadilo čekati pa je složen da se bar mogu voziti,a ostatak će biti naknadno gotov.Tokom ljeta ili na jesen,tko će znati...
Uglavnom,riječ je o motociklu Kawasaki KLR 650,'90. godina.Mašina generalno uređena prošle godine i od tad do kraja 6.mjeseca ove godine je motor upaljen svega nekoliko puta,a nije niti metra prešao.
Počelo je tako što mi je ostala rama sa papirima od mog 'starog' KLRa kojeg imam u avataru.
Zatim sam kupio KLR bez papira.Pošto sam htio motor voziti koju sezonu odlučio sam dati napraviti generalku na mašini iako motor nije imao puno kilometara,40665.
Tako je još prošle godine u proljeće napravljena generalka.Srećom,mašina je super,cilindar i klip OK,pa su promijenjene karike,lanac razvoda i kontrabalansne osovine,španeri lanca,gumice ventila,sređena je glava,sve poštelano...Jedini 'kvar' je bio što je navoj na osovini vodene pumpe gdje dolazi 'propeler' koji tjera vodu u sistem bio poderan i otkrhnut,pa je istokarena nova osovina.
Ostalo sve super.
Motor je trebao ostati u original stanju,no onda je počelo 'kemijanje'.Tako sam vremenom nabavio kotače od 17'' itd.
Evo koja slika,pa ću opisivati dalje nekom drugom zgodom,a i staviti još slika...
P.S.U utorak 1.7. je prvi put KLR stao na cestu,jer sam ga taj dan registrirao,navečer u 21h sam se zaputio u Sarajevo,bio tamo nekoliko dana,pa produžio za Srbiju i jučer navečer se vratio kući.Napravio sam 1300km,tako da sam ga taman fino razradio.Slijedi promjena ulja i filtera i vozi dalje...
Nakon 'sto' godina zafrkancije KLR je počeo nizati kilometre.
Doduše,prerada još nije gotova jer ima još puno posla,ali mi već dojadilo čekati pa je složen da se bar mogu voziti,a ostatak će biti naknadno gotov.Tokom ljeta ili na jesen,tko će znati...
Uglavnom,riječ je o motociklu Kawasaki KLR 650,'90. godina.Mašina generalno uređena prošle godine i od tad do kraja 6.mjeseca ove godine je motor upaljen svega nekoliko puta,a nije niti metra prešao.
Počelo je tako što mi je ostala rama sa papirima od mog 'starog' KLRa kojeg imam u avataru.
Zatim sam kupio KLR bez papira.Pošto sam htio motor voziti koju sezonu odlučio sam dati napraviti generalku na mašini iako motor nije imao puno kilometara,40665.
Tako je još prošle godine u proljeće napravljena generalka.Srećom,mašina je super,cilindar i klip OK,pa su promijenjene karike,lanac razvoda i kontrabalansne osovine,španeri lanca,gumice ventila,sređena je glava,sve poštelano...Jedini 'kvar' je bio što je navoj na osovini vodene pumpe gdje dolazi 'propeler' koji tjera vodu u sistem bio poderan i otkrhnut,pa je istokarena nova osovina.
Ostalo sve super.
Motor je trebao ostati u original stanju,no onda je počelo 'kemijanje'.Tako sam vremenom nabavio kotače od 17'' itd.
Evo koja slika,pa ću opisivati dalje nekom drugom zgodom,a i staviti još slika...
P.S.U utorak 1.7. je prvi put KLR stao na cestu,jer sam ga taj dan registrirao,navečer u 21h sam se zaputio u Sarajevo,bio tamo nekoliko dana,pa produžio za Srbiju i jučer navečer se vratio kući.Napravio sam 1300km,tako da sam ga taman fino razradio.Slijedi promjena ulja i filtera i vozi dalje...