Kawasaki kmx 125

kosta

Well-known member
Nabavil sam si kmx 125 ,11kw, 1999 godinai prethodni vlasnik je točil 2% Motul 710 u njega.
Pitanje;
Ako radim mješavinu sa Mobil 2t, slika u prilogu, koje je polusintetika hoće li imati utjecaj na rad i trajnost mašine?
Vozilo koristim isključivo za turističku vožnju šumski putevima oetaeči sin na kinezu kxd 125 4t.
Da li nastaviti sa sintetikom ili može i polusintetika jer imam doma par litri i koristitim je za vespu i mz?
Ako ima tko još kakav savjet slušam.
Hvala
 

Attachments

  • mobil-extra-2t-4-l-kaksitahtioljy.jpg
    mobil-extra-2t-4-l-kaksitahtioljy.jpg
    248 KB · Views: 0
Mene su nazovi majstori bili savjetovali da na DT-ejki koristim full sintetiku i da necu imat problema. Uglavnom ne sjecam se vise koji sam texaco, ipone il kaj vec probal, najvise km prosal je sa navedenim motulom(najljepsi miris od svih 2t ulja 😊). Zamjetne razlike izmedju ulja su mi bile zamascivanje auspuha, odnosno motul je tu najmanje zamastil auspuh. Klip je na toj DT-ejki bio promijenjen na cca 30000 km, a jedino je gornja karika bila van specifikacije. A u tomose i ostala 2t poljoprivredna pomagala se toci 2 postotna mjesavina sa stihl-ovim 2t uljem (na mineralnoj bazi?) i sve jos uredno radi. Tak da moje misljenje kao nekog laika je samo da ne sipas najjeftinije ulje kaj postoji ak ne moras, sve ostalo je dobro. I da obavezno postujes propisani omjer mjesanja od proizvodjaca ulja.

P. S. Na DT-ejki je ulje islo prek mjesalice na motoru.
 
Hvala.
Imam mješalicu, ali je ne koristim nego sam radim mješavinu.
Zanimalo me čisto iz razloga jer imam par litara Mobila doma pa da ih potrošim u kmx-u.
Ako treba sintetika nastaviti ću kao i bivši vlasnik.
 
Neće mu smetati polusintetika, to je tehnički motor s kraja 80ih, nije racing konfiguracije....
 
Hvala na odgovoru.