veliki
New member
KAWASAKI VERSYS 2007
JAPANAC PRILAGODLJIV SVIM CESTOVNIM UVJETIMA
http://www.moto.hr/media/2006/09/Versys_ABS_SIL-S.jpg
http://www.moto.hr/media/2006/09/versys-slika%202.jpg
Stvoren za sve cestovne uvjete kako mu i ime kaže (Versys = Versatile System - Podesiv sustav), Versys je osmišljen da “napada” ceste kojima se vozi, bilo da su to gradske avenije, planinski prijevoji ili pak nešto između. On jednostavno potiče vozača da oslobodi svoj osobni stil vožnje te istraži ceste svih tipova, unutar i van grada.
Na prvi pogled Versys neodoljivo podsjeća na Ducati Multistradu, no da li sličnost tu prestaje pokazat će prvi testovi. Uporaba dvocilindričnog agregata također ima dodirnih točaka, no kod Dukatija je to V2 obujma 600 ccm dok je ovdje riječ o rednom agregatu obujma 650 ccm preuzetom s modela ER6 koji je dodatno ojačan za ovu priliku te sada proizvodi veći okretni moment i bolje reagira pri nižim i srednjim režimima vrtnje. Takav setup daje performanse koje najbolje dolaze do izražaja pri brzinama od 80-120 km/h – brzine najviše korištene pri svakodnevnoj uporabi dvokotača.
JAPANAC PRILAGODLJIV SVIM CESTOVNIM UVJETIMA
http://www.moto.hr/media/2006/09/Versys_ABS_SIL-S.jpg
http://www.moto.hr/media/2006/09/versys-slika%202.jpg
Stvoren za sve cestovne uvjete kako mu i ime kaže (Versys = Versatile System - Podesiv sustav), Versys je osmišljen da “napada” ceste kojima se vozi, bilo da su to gradske avenije, planinski prijevoji ili pak nešto između. On jednostavno potiče vozača da oslobodi svoj osobni stil vožnje te istraži ceste svih tipova, unutar i van grada.
Na prvi pogled Versys neodoljivo podsjeća na Ducati Multistradu, no da li sličnost tu prestaje pokazat će prvi testovi. Uporaba dvocilindričnog agregata također ima dodirnih točaka, no kod Dukatija je to V2 obujma 600 ccm dok je ovdje riječ o rednom agregatu obujma 650 ccm preuzetom s modela ER6 koji je dodatno ojačan za ovu priliku te sada proizvodi veći okretni moment i bolje reagira pri nižim i srednjim režimima vrtnje. Takav setup daje performanse koje najbolje dolaze do izražaja pri brzinama od 80-120 km/h – brzine najviše korištene pri svakodnevnoj uporabi dvokotača.