Kawasaki Z H2

roberto

Active member
TEHNIČKI PODACI
Zapremnina: 998 cm³
Promjer x hod: 76 x 55 mm
Kompresija: 11,2:1
Snaga motora: 147,1 kW (200 KM) pri 11.000 vrt
Maksimalni okretni moment: 137 Nm pri 8.500 vrt
Maksimalna brzina: 299 km/h
Sistem ventila: DOHC, 16 ventila
Napajanje gorivom: ubrizgavanje goriva: ø 40 mm x 4 dvostruke mlaznice
Usisni sustav: Kawasaki kompresor
Podmazivanje: Prisilno podmazivanje, mokri karter sa hladnjakom za ulje
Mjenjač: 6 stupnjeva
Pogon: Lanac zatvoreni
Mjenjač: Uljni višelamelni, ručni
Vrsta okvira: Okvir tipa Trellis, čelik visokog zatezanja
Guma naprijed: 120/70ZR17M/C (58W)
Guma stražnja :190/55ZR17M/C (75W)
Ogibljenje naprijed: Za ovaj model serije Z koristi se prednja
vilica SHOWA SFF-BP. Korištenje početnih i regulacijskih funkcija
prigušivanja, postavke se mogu podesiti u skladu s potrebom vozača
i uvjetima vožnje.
Ogibljenje stražnje: Korišćen je novi Uni-Trak swing arm sistem i
SHOWA amortizer. Osiguravajući operabilnost u svim rasponima brzina,
postiže snažnu otpornu silu protiv velikog opterećenja do donjeg kraja.
Kočnice naprijed: Dvostruki plutajući 320 mm diskovi,
čeljust: dvostruki radijalni nosač, Brembo M4.32 monoblok, 4-klipna čeljust
Kočnice straga: Jednostruki 260 mm disc, dvoklipna čeljust
Prednji hod kotača: 120 mm
Stražnji hod kotača: 134 mm
D x Š x V: 2.085 mm x 810 mm x 1.130 mm
Međuosovinski razmak: 1.455 mm
Visina od tla : 140 mm
Visina sjedala: 830
Mokra težina: 239 kg
Spremnik goriva : 19 litara
Emisija CO2: 148 g/km
Potrošnja: 5,7/100 km
Tehnologije:
TFT Meter – Thin-Film Transistor Meter
ECC – Electronic Cruise Control
LED – All LED Lighting
KTRC – Kawasaki TRaction Control
KEBC – Kawasaki Engine Brake Control
KLCM – Kawasaki Launch Control Mode
KQS – Kawasaki Quick Shifter (up & down)
IMU – Inertial Measurement Unit
KCMF – Kawasaki Cornering Management Function
KIBS – Kawasaki Intelligent anti-lock Brake System
KSC – Kawasaki Smartphone Connectivity
tri moda snage,indikator uštede goriva, indikator brzine,
priključak na pametni telefon.

PERFORMANCE paket
Performance oprema sadrži ispušni lonac (titan)
Akrapović, poklopac sjedala u boji, vjetrobran,
zaštita TFT, štitnik posude goriva.

23MY_Z H2 Performance_GY1_Front.jpg

23MY_Z H2_GY1_STU (1).jpg

23MY_Z H2 SE Performance_GY2_Front.jpg

23MY_Z H2 SE_GY2_STU (2).jpg
 
Potrebna je jedna doza strpljenja dok se oko ne navikne na te nove forme i vjetrove u dizajnu.Možda i je na prvu odbojan ,ali kako kome. Ovi trelis okviri tj rame s pripadajućim elementima ovjesa su ok ,možda previše crnila u svemu .Ovaj poduži popis raznoraznih pomagala i odmagala je ok,treba se ufurati u to sve,jel sve to potrebno ili ne pokazati će vrijeme.Sve u svemu ,lijepo bi mi ukrasio garažu .👍😎
 
  • Like
Reactions: roberto
Meni pravo fin motoric i u SE izvedbi jako zanimljiv.
Samo nije mi jasan autor teme jer model je vani vec par godina. Prvo sam mislio da ga prodaje.
 
Meni pravo fin motoric i u SE izvedbi jako zanimljiv.
Samo nije mi jasan autor teme jer model je vani vec par godina. Prvo sam mislio da ga prodaje.
Nije bila ta tema pa sam je otvorio, interesantan naked, barem meni :mrgreen:
 
Last edited:
Izgleda jebeno i sa ecu tuningom ima trilion konja bez pol frke. Nije da je bitno, al eto da se spomene:mrgreen:
 
Last edited:
  • Like
Reactions: gvo and roberto
Impresivan stroj, jedini dostojni nasljednik origi z1 '72.
Ne znam što bih s njim, ali kao 3-4. motor u garaži, ne bi se bunio.