Kawasaki Z900 ABS-2017

Ja sam evotech samo okacio sa kukicama za hladnjak, ima taman prostora od plastika makar uputstva kazu da se plastika treba skidat. Dolje gumice i seraf i nis ne trese, sve dode u paketu.

ja sam gledo sc project ili mivv stavit, ali kako stvari stoje necu nista dirat.

mivv sam imo na f700gs koj je doslovce ko prius bio tih, cijena ok, izgleda bolji od serijskog i bolje se cuo, db killer zavaren doduse.

Z900 je skroz ok serijski, sto god da napravim nece mi grmit fino ko ss. Mozda ako se sve promjeni a to je skup sport+ moguci problemi sa tehnickim i sl.
 
  • Like
Reactions: rabbit75 and Dene
Ja sam evotech samo okacio sa kukicama za hladnjak, ima taman prostora od plastika makar uputstva kazu da se plastika treba skidat. Dolje gumice i seraf i nis ne trese, sve dode u paketu.

ja sam gledo sc project ili mivv stavit, ali kako stvari stoje necu nista dirat.

mivv sam imo na f700gs koj je doslovce ko prius bio tih, cijena ok, izgleda bolji od serijskog i bolje se cuo, db killer zavaren doduse.

Z900 je skroz ok serijski, sto god da napravim nece mi grmit fino ko ss. Mozda ako se sve promjeni a to je skup sport+ moguci problemi sa tehnickim i sl.
porucio sam Lea, javim dojmove kada bude montiran, nekada na proljece :mrgreen:
 
  • Like
Reactions: Dene and cadjo
JT prednji lancanik i kako ga montirati jer nema oznaku unutarnje ili vanjske strane.

Sitna je razlika, oko 1.5mm, ali ipak postoji i nije svejedno kako ga montirat. Na OEM lancaniku postoji natpis OUT SIDE pa nema dileme, na JT samo oznaka lancanika koja isto treba gledat prema van kad se montira na motor (JT je jednom kupcu na to pitanje sluzbeno odgovorio oznaka prema unutra, sto je krivo, tako je barem na Z900 forumu covjek napisao).

Prva slika pokazuje lijevo JT lancanik, desno OEM, oznake gledaju prema gore i zubi su paralelni - ispravno.
Druga slika pokazuje lijevo JT lancanik sa oznakama prema dolje, a desno OEM sa oznakama prema gore i zubi su offset - neispravno.


Eto.
 

Attachments

  • 1.jpg
    1.jpg
    1.1 MB · Views: 0
  • 2.jpg
    2.jpg
    1.1 MB · Views: 0
  • Like
Reactions: CarbonX
btw, stavio sam novi lanac i JT lancanike (standardnih broja zubi) prije 2000km.
Sada sam dobio i +1 prednji (16 zuba) pa cu ga isprobat, mislim da ce za moju voznju biti bolji, ako nece - lako vratim 15 zuba. Jedino sto jos barem mjesec dana necu isprobat u voznji, al javim o utiscima sa 16 zuba prednjim lancanikom kad se provozam.
 
Kawasakiji su inače poznati po tome da su "živahni" na malim okretajima pa onda +1 da ga smiri malo :LOL:
 
Kawasakiji su inače poznati po tome da su "živahni" na malim okretajima pa onda +1 da ga smiri malo :LOL:
Brzine su dosta kratko proračunate i ako malo oblije i smirenije vozi moglo bi mu biti ok 👍,meni je taman u tvorničkom set up-u 😜
 
  • Like
Reactions: Dene
Kawasakiji su inače poznati po tome da su "živahni" na malim okretajima pa onda +1 da ga smiri malo :LOL:
Osim 6., prijenosni omjer je kraci od Z750 (pogotovo prve dvije brzine), a moment 25+% veci. Ako mi se ne svidi, lako vratim, zapravo, produljujem jos 6. brzinu, lako saltat u jednu nize i imat slicne performanse kao i sa serijskim lancanikom (zapravo i bolje), al ponavljam, lako vratim na 15 zuba.
 
Vozio sam Z900 i ne bi mu nikad stavljao veći lančanik naprid, al stvar izbora i kako se kome svidi...sto ljudi sto čudi, sto žena dvisto cica

Da vozis gdje ja vozim (15-20 tisuca km godisnje), skuzio bi zasto me zaintrigirao +1.
 
  • Like
Reactions: cadjo
-1 +3 je najbolje za svaki motor :D :D :D

I da dodam, osim manje potrošnje goriva, alfi će +1 manje lomiti lanac :D
 
Dečki na kojim gumama vozite na Z900?

Ja sam na 18000 km koliko sam do sada prešao vozio na orginalima Dunlop, i dva puta Mitas Sport Force.
Gume mi izdrže cca 6000 km a toliko i radim godišnje km.

Sada bih probao sport-touring gume pa molim za savjet, preporuku, razmišljanje...

Lp.
 
Dečki na kojim gumama vozite na Z900?

Ja sam na 18000 km koliko sam do sada prešao vozio na orginalima Dunlop, i dva puta Mitas Sport Force.
Gume mi izdrže cca 6000 km a toliko i radim godišnje km.

Sada bih probao sport-touring gume pa molim za savjet, preporuku, razmišljanje...

Lp.
Možda da probaš mitas Touring force, svi koji je imaju je hvale,drži dobro,traje dosta a cijena je ok
 
Možda da probaš mitas Touring force, svi koji je imaju je hvale,drži dobro,traje dosta a cijena je ok
Pored ovog nema smisla razmišljati o Mitasu 😎
Motobox 👍
 

Attachments

  • Screenshot_20220202-190002_Gallery.jpg
    Screenshot_20220202-190002_Gallery.jpg
    209.8 KB · Views: 0
GT bi mogao biti dobar izbor, pogotovo s obzirom na cijenu, ali ST baš i ne. Ipak je to guma starije generacije, jednokomponentna na stržnjoj, tako da dosta brzo ode sredina pri touring vožnji.
Nakon seta ST-a, potrošio sam dva seta Mitasa TF, s kojima sam bio daleko zadovoljniji.