Kawasaki Z900 ABS-2017

ocito se sada poklopilo sto koljenima jaaaako stiscem tank
ja sam primjetio da me pri jačim kočenjima baca naprijed više nego na ostalim motorima, a površine nemaju baš gripa pa treba jako stisnuti, a vjerojatno je i do sica. stavio sam ove naljepnice na ovo mjesto gdje su mi na prošlom motoru bile odlične, ali nisu puno pomogle, morat ću probati staviti i na ovu plastiku ispod gdje idu koljena pa će onda valjda biti gripa i neće biti potrebe za tolikim stiskanjem

IMG_1213.jpg


btw što se tiče tog natezača lanca kojeg ručno podesiš, pročitao sam u temi da si mu dao 6000 km da odradi to sam i nije, odradi li on to sam kad tad, ne osjećam se baš kompetentan to ručno zatezati, a i vozim sa slušalicama pa ne znam bi li uopće to primjetio kada se pojavi

Paaa bez ljutnje, ali to sam komentiral jos pred 2-3 god da mi kvaliteta tog z900 nažalost nije na razini ostale konkurencije, možda sam bil u pravu ipak 🤣
a Dene koji je imao i z900 i mt09 je na kojoj stranici prije napisao da bi između njih izabrao z900 jer je po njegovom mišljenju kvalitetnije napravljen, iako trenutno vozi mt09, tako da ne vjerujem ni da je obrada na mt09 nešto posebno, ili mu je nešto drugo zasmetalo. ja sam na z900 prilično zadovoljan sa završnom obradom, osjetim da su neke plastike jadne kad ribam mušice, npr. ovo ispod fara i ovaj komad sa strane stvarno djeluju jadno kad ih mrdaš rukom, ali to je više manje to, pretpostavljam da ni na ostalim motorima srednje klase plastike nisu neka sreća. što se tiče grede i takvih stvari jbg zato je i cijena bila takva kakva je i motor je za tu cijenu top

IMG_1210.jpg
 
  • Like
Reactions: zrakoplovac
Jel mijenjaš i žmigavce? Ako ne onda ne trebaš atest, imaj na umu da novi moram imat katadiopter i to je to. Original žmige, mora imat katadiopter i osvjetljenje tablice i miran si

Žmigavci su original gore i nosač je neki brendirani sa osvjetljenjem i katadiopterom.. To je dobro da prolazi..,hvala,ću probati..
 
btw što se tiče tog natezača lanca kojeg ručno podesiš, pročitao sam u temi da si mu dao 6000 km da odradi to sam i nije, odradi li on to sam kad tad, ne osjećam se baš kompetentan to ručno zatezati, a i vozim sa slušalicama pa ne znam bi li uopće to primjetio kada se pojavi

Vjerojatno bi i natezac to sam napravio kad bi bas jako bio lanac otpusten, ali za to bi trebalo vjerojatno dosta vremena i kilometara, mozda je samo do velikog koraka zuba natezaca? Jer, jedan klik je uvijek dovoljan u mom slucaju da se lanac utisa.
 
  • Like
Reactions: t0malito
ja sam primjetio da me pri jačim kočenjima baca naprijed više nego na ostalim motorima, a površine nemaju baš gripa pa treba jako stisnuti, a vjerojatno je i do sica. stavio sam ove naljepnice na ovo mjesto gdje su mi na prošlom motoru bile odlične, ali nisu puno pomogle, morat ću probati staviti i na ovu plastiku ispod gdje idu koljena pa će onda valjda biti gripa i neće biti potrebe za tolikim stiskanjem

View attachment 767897

btw što se tiče tog natezača lanca kojeg ručno podesiš, pročitao sam u temi da si mu dao 6000 km da odradi to sam i nije, odradi li on to sam kad tad, ne osjećam se baš kompetentan to ručno zatezati, a i vozim sa slušalicama pa ne znam bi li uopće to primjetio kada se pojavi


a Dene koji je imao i z900 i mt09 je na kojoj stranici prije napisao da bi između njih izabrao z900 jer je po njegovom mišljenju kvalitetnije napravljen, iako trenutno vozi mt09, tako da ne vjerujem ni da je obrada na mt09 nešto posebno, ili mu je nešto drugo zasmetalo. ja sam na z900 prilično zadovoljan sa završnom obradom, osjetim da su neke plastike jadne kad ribam mušice, npr. ovo ispod fara i ovaj komad sa strane stvarno djeluju jadno kad ih mrdaš rukom, ali to je više manje to, pretpostavljam da ni na ostalim motorima srednje klase plastike nisu neka sreća. što se tiče grede i takvih stvari jbg zato je i cijena bila takva kakva je i motor je za tu cijenu top

View attachment 767898
Budi siguran da ni jedan novi motor nije na razini kvalitete izrade kako završne obrade tako i kompletnog motora ka šta su bili motori s početka tisućljeća
 
Budi siguran da ni jedan novi motor nije na razini kvalitete izrade kako završne obrade tako i kompletnog motora ka šta su bili motori s početka tisućljeća
što se tiče završne obrade vozio sam horneta 600 ‘08. prije nekoliko godina i djelovalo je to kvalitetnije i robusnije, pročitao sam da si i ti vozio horneta 900…
ali što se mašine tiče nemam dojam da će ove naše sadašnje biti nešto značajno kratkotrajnije nego te, ako će to uopće biti slučaj
 
  • Like
Reactions: cadjo
ali što se mašine tiče nemam dojam da će ove naše sadašnje biti nešto značajno kratkotrajnije nego te, ako će to uopće biti slučaj

Zato sto u principu i nisu nove nego stare i dokazane
 
Danas okrenuo 66.000km. Skuzim u voznji odjednom da me jako zulja nesto za lijevo koljeno - pukla bocna plastika (88 eura nasao u Crikvenici u Cvajko Motori pa ce poslat kad stigne, drugdje je i 100 eura i naravno da nitko nema na stanju).
Pasmater, od niceg pukla, tj od koristenja jer se ocito koljenom upirem bas na tom dijelu. Ljut ko pas. :mad:

Valjda nece i desna uskoro :ROFLMAO:

Skinuo plastiku, poturpijao da nema ostrih rubova da se mogu vozit dok ne dodje nova, valjda ce bit OK narednih cca 2 tjedna.



Izgleda da hoce :ROFLMAO:
Danas ju pogledao i ima mali "šprung" (cca 1-1,5cm), cak ne cijelom dubinom materijala (ne s obje strane) nego samo na vanjskom dijelu st ose da pod noktom osjetit. Ali u perspektivi je da ce i ona jebat jeza uskoro, a i moj novcanik izgleda :mrgreen:

Sto je najbolje, skinuo plastiku, motor mi zgleda ljepse bez nje, ali, nije komforno, zulja za nogu i fakat ta plastika treba bit na motoru iz tog razloga, a bas bi bilo fora da se vidi jos vise trellis zelene rame :mrgreen:
 

Stalno mi oglasi za ovo iskaču, evo prilike da se ojača plastika s tim 😂

Nebi pomoglo u ovom slucaju, dio koji je pod JAKIM stresovima tokom cijele voznje, nije plastika koja je pukla u padu ili nekako drugacije pa da samo treba spojit i zaserafit - ovo se stisce koljenima nemilo (barem mojim, mozda sam takvih gabarita da bas taj dio pritiscem jer sam 192cm visok i iako nemam duge noge u odnosu na tijelo, duze su od prosjecnog vozaca za kojeg je motor napravljen).
 
što se tiče završne obrade vozio sam horneta 600 ‘08. prije nekoliko godina i djelovalo je to kvalitetnije i robusnije, pročitao sam da si i ti vozio horneta 900…
ali što se mašine tiče nemam dojam da će ove naše sadašnje biti nešto značajno kratkotrajnije nego te, ako će to uopće biti slučaj
Istog sam mišljenja šta se mašina tiče,moram priznati da je i ovaj Kawasaki Z900 rs stvarno dobro napravljen motor ali sam općenitog dojma da su prije 15-20 godina u entry level klasi ipak to odrađivali puno bolje.Ima san Horneta 600 2006. godište i 900 2007 godište plus nekoliko još motora,recimo taj Hornet 600 je bija cca 60 000 kn a bija je jebački složen motor za raliku od ovih sklepotina tipa MT-07...
Ima san Z750 2008 godinu i bija je top motor za cijenu koju je košta.Danas dobijaš najjeftinije uratke za ne baš malo love
 
recimo taj Hornet 600 je bija cca 60 000 kn a bija je jebački složen motor za raliku od ovih sklepotina tipa MT-07...
Ima san Z750 2008 godinu i bija je top motor za cijenu koju je košta.Danas dobijaš najjeftinije uratke za ne baš malo love
da, al isto treba biti pošten i reći da je mt07, evo baš sam sad pogledao, kad je izašao 2014. bio 46900 kn. i onda da je bilo ubosti neku zimsku akciju i još tu cijenu projicirati u 2006., isto bi bio vrhunski motor za početnika za tu lovu.

uglavnom kužim sve šta oćeš reći, al isto treba sve staviti u kontekst, i za ovaj z900 koji trenutno novi košta 12000 eura bi se moglo reći da je teško govno kad bi ga uspoređivao s onim što si prije 15 godina mogao dobiti za tu lovu, a npr. 2017. kada je to bio više manje isti motor kao i danas, za tadašnjih 72000 kn je bio najbolji motor za te pare...
jebiga otišlo je sve u kurac 😊
 
Last edited:
Neko je ove godine (mislim na Yamahi MT09) morao na atest zbog aftermarket nosaca tablice, i to ne onaj jeftiniji atest tipa auspuh, nego onaj kompletan atest gdje za iste novce mozes i druge stvari atestirat.
Ako je tako onda smo stvarno debilana... Nekako mi zvoni da se obicno to sve odradi jer ekipa i zmigavce ide mijenjat, zato sto nosac sam po sebi ako se ne varam nema homologacijsku oznaku (radio sam sam sebi kućni od komada pleha na jednom motoru)
 
  • Like
Reactions: 3alfa3
Ako je tako onda smo stvarno debilana... Nekako mi zvoni da se obicno to sve odradi jer ekipa i zmigavce ide mijenjat, zato sto nosac sam po sebi ako se ne varam nema homologacijsku oznaku (radio sam sam sebi kućni od komada pleha na jednom motoru)
Tak je, za nosac tablice full atest ide, na oba motora platil 400 i nesto kuna…
 
  • Haha
Reactions: dipsi997
haha, uzaaaaas... evo danas rjesio regu, vratio original top i prednje zarulje jer kao slika i od naprijed pa mi ne smije progledat za svijetla, iako mi se cinilo po njegovoj faci da kenja jer je bio nesiguran a koliko znam samo od iza opali fotku.
Odnosno na drugoj stanici di sam ga rego, kako sam ga vani ostavio tako je doso sa foticem i sliko par slika sa ugasenim motorom, pito jel koci reko koci, sad se ne mogu sjetit jel iso i s prednje strane ali mi se cini da je sliko od iza i iz kosa straznju stranu, znaci da je ovaj prvi kenjo jer ga ovaj nije ni upalio
 
haha, uzaaaaas... evo danas rjesio regu, vratio original top i prednje zarulje jer kao slika i od naprijed pa mi ne smije progledat za svijetla, iako mi se cinilo po njegovoj faci da kenja jer je bio nesiguran a koliko znam samo od iza opali fotku.
Odnosno na drugoj stanici di sam ga rego, kako sam ga vani ostavio tako je doso sa foticem i sliko par slika sa ugasenim motorom, pito jel koci reko koci, sad se ne mogu sjetit jel iso i s prednje strane ali mi se cini da je sliko od iza i iz kosa straznju stranu, znaci da je ovaj prvi kenjo jer ga ovaj nije ni upalio

Ak se ne varam, kamera za slikanje gdje radim tenhicki je sa zadnje strane vozila, barem sam ju tamo vidio, ali ne i ispred vozila, malo ukoso jer znam da kad sam bio s autom je rekao da dignem vozacki i suvozacki prozor (ljeto) jer treba bit na slici da nisu naknadno tonirana stakla.
 
da, al isto treba biti pošten i reći da je mt07, evo baš sam sad pogledao, kad je izašao 2014. bio 46900 kn. i onda da je bilo ubosti neku zimsku akciju i još tu cijenu projicirati u 2006., isto bi bio vrhunski motor za početnika za tu lovu.

uglavnom kužim sve šta oćeš reći, al isto treba sve staviti u kontekst, i za ovaj z900 koji trenutno novi košta 12000 eura bi se moglo reći da je teško govno kad bi ga uspoređivao s onim što si prije 15 godina mogao dobiti za tu lovu, a npr. 2017. kada je to bio više manje isti motor kao i danas, za tadašnjih 72000 kn je bio najbolji motor za te pare...
jebiga otišlo je sve u kurac 😊
Sad je yamaha r125 6000e
 
Ak se ne varam, kamera za slikanje gdje radim tenhicki je sa zadnje strane vozila, barem sam ju tamo vidio, ali ne i ispred vozila, malo ukoso jer znam da kad sam bio s autom je rekao da dignem vozacki i suvozacki prozor (ljeto) jer treba bit na slici da nisu naknadno tonirana stakla.
Ta unutra glavna je od iza i tako su mi prije slikali, ali je on njega danas sliko ispred ulaza u stanicu sa fotićem, motor nije ni ulazio unutra, kako sam ga sparkiro tako sam i otiso
 
Istog sam mišljenja šta se mašina tiče,moram priznati da je i ovaj Kawasaki Z900 rs stvarno dobro napravljen motor ali sam općenitog dojma da su prije 15-20 godina u entry level klasi ipak to odrađivali puno bolje.Ima san Horneta 600 2006. godište i 900 2007 godište plus nekoliko još motora,recimo taj Hornet 600 je bija cca 60 000 kn a bija je jebački složen motor za raliku od ovih sklepotina tipa MT-07...
Ima san Z750 2008 godinu i bija je top motor za cijenu koju je košta.Danas dobijaš najjeftinije uratke za ne baš malo love

Uspoređuješ različite klase. Hornet nije baš bio entry level motor. Tadašnji CB500 i CBF600N su imali tu ulogu, oni se mogu usporedit s MT07.
Z750 također; ER5-6 je bio entry level tada, imho MT07 je bolje složena.