Kawasaki Z900 ABS-2017

Ta unutra glavna je od iza i tako su mi prije slikali, ali je on njega danas sliko ispred ulaza u stanicu sa fotićem, motor nije ni ulazio unutra, kako sam ga sparkiro tako sam i otiso

Pricas o slikanju na rednovnom tehnickom pregledu? Ako da, cudno, ja se sparkam izmedju dvije trake za tehnicki (jer su obje pune auta pa sam brzo na redu, a ne da cekam da rijese sve aute koji cekaju), tamo odrade odokativni pregled, onda mi kazu da pomaknem motor u stranu metar/dva za slikanje kamerom koja je fiksna na 2-3 metra visine. STP Maksimir u mom slucaju, jednom samo bio prije 4-5-6 godina u Zvonimirovoj jer je ova bila u radovima (premjestili su lokaciju parsto metara) i tamo mi bila knedla u grlu kad sam vidio lika da mi motor napeljava na valjke za kocnice za aute :D
 
Pricas o slikanju na rednovnom tehnickom pregledu? Ako da, cudno, ja se sparkam izmedju dvije trake za tehnicki (jer su obje pune auta pa sam brzo na redu, a ne da cekam da rijese sve aute koji cekaju), tamo odrade odokativni pregled, onda mi kazu da pomaknem motor u stranu metar/dva za slikanje kamerom koja je fiksna na 2-3 metra visine
Da, jutros rego, jutros ga sliko izmedu te dvije trake, ni upalio ga nije, cak ni zmigavce nije gledo hahah
 
Da, jutros rego, jutros ga sliko izmedu te dvije trake, ni upalio ga nije, cak ni zmigavce nije gledo hahah

A tak zna i meni bit, cesto pogledaju samo broj sasije, vjerojatno odokativno jel sve po PSu, niti svjetla, kocnice itd... Ajd , traze uvijek da upalim zmigavce, to jos nisam dozivio da to ne gledaju. Kad je u toj STP pregled "malo jaci", onda je tu samo provjera snopa prednjeg svjetla u pitanju, kocnice nikad, voznja oko STP nikad., zapravo, tamo vec 15+ godina niko nije ni sjeo na motor.


A da spomenem i atest ovog Leo Vince topa u 3. mjesecu ove godine, tjedan prije rege: lik ide mjerit buku, stavi fonometar diretkno iza auspuha, meni mrak na oci i velim, pa tak bu preglasno, veli on, ne brini, udaljit cu se koliko treba da bude u "gabaritima" jer je i njemu blesavo da motori imaju limit buke, i tak je i bilo :D Nije opce pitao zasto nema db killera (taj top ga ni nema), makar, u rjesenju atesta pise da se db killer ne smije vadit :mrgreen:
 
Last edited:
A tak zna i meni bit, cesto pogledaju samo broj sasije, vjerojatno odokativno jel sve po PSu, niti svjetla, kocnice itd... Ajd , traze uvijek da upalim zmigavce, to jos nisam dozivio da to ne gledaju. Kad je u toj STP pregled "malo jaci", onda je tu samo provjera snopa prednjeg svjetla u pitanju, kocnice nikad, voznja oko STP nikad., zapravo, tamo vec 15+ godina niko nije ni sjeo na motor.


A da spomenem i atest ovog Leo Vince topa u 3. mjesecu ove godine, tjedan prije rege: lik ide mjerit buku, stavi fonometar diretkno iza auspuha, meni mrak na oci i velim, pa tak bu preglasno, veli on, ne brini, udaljit cu se koliko treba da bude u "gabaritima" jer je i njemu blesavo da motori imaju limit buke, i tak je i bilo :D Nije opce pitao zasto nema db killera (taj top ga ni nema), makar, u rjesenju atesta pise da se db killer ne smije vadit :mrgreen:
A imaju odredenu udaljenost s koje mjere, 1m ili vise cak, tako je meni bilo kad su mjerili, uzeli metar i toliko se udaljili pa su mjerili buku
 
A imaju odredenu udaljenost s koje mjere, 1m ili vise cak, tako je meni bilo kad su mjerili, uzeli metar i toliko se udaljili pa su mjerili buku

standard po kojem se mjeri stacionarna buka na motorima je 50cm udaljeno od kraja auspuha, na istoj visini i 45 stupnjeva u stranu pri okretajima koji su 50% od okretaja gdje se razvija max snaga
 
  • Like
Reactions: dipsi997
Znači kratki nosač tablice možda prolazi a možda i ne? Original su žmigavci.. Neznam da li da idem s njim na blef ili da stavljam odmah original..
 
Znači kratki nosač tablice možda prolazi a možda i ne? Original su žmigavci.. Neznam da li da idem s njim na blef ili da stavljam odmah original..
možeš probati na blef ništa te ne košta, ali nekako teško da neće skužiti novi nosač, a onda treba provjeriti je li fiksan ili se može preklopiti, mijenja se svijetlo na njemu, dužina vozila, teško da ćeš bez atesta.
i sad kad je alfa spomenuo da za nosač možda ne ide obični atest nego onaj veći od 56 eura, ima smisla radi ovih razloga koje sam naveo, a onda ti potencijalno uvale i novu prometnu.
 
Znači kratki nosač tablice možda prolazi a možda i ne? Original su žmigavci.. Neznam da li da idem s njim na blef ili da stavljam odmah original..
90% ne prolazi jer im je to sad glavna fora prvo pogledat jel’ original ili nije 🤣
A 100% mora ic veliki atest za njega, jer se “mijenjaju gabariti” motocikla
 
I to ak ides raditi kad i redovan tehnicki, racunaj da budes imao neregistriran motor dok to cvh ne odobri.
Zato je bolje te pizdarije raditi van normalnog tehnickog pregleda.
 
To onda znaci i novu prometnu, ili su tebi ipak to stavili pod napomenu?
Napomena samo,
a prometna nova ide kod promjene tablica, adrese i takvih gluposti…
I to ak ides raditi kad i redovan tehnicki, racunaj da budes imao neregistriran motor dok to cvh ne odobri.
Zato je bolje te pizdarije raditi van normalnog tehnickog pregleda.
Da, imal sam slicnu situaciju s bivsim motorom :)
 
Napomena samo,
a prometna nova ide kod promjene tablica, adrese i takvih gluposti…

Da, imal sam slicnu situaciju s bivsim motorom :)
Po novome ne ide napomena, već se upisuje broj atesta kod tipa motora.

Mora ići nova knjižica. Čini mi se da je 53 € atest i 13 nova knjižica.

Bilo koji zamjenski nosač prolazi ako se poštuju zakonska pravila, kut od 30 stupnjeva, mačje oko i osvijetljenje tablice s E brojem.

3.3.2.2.b (1).jpg
 
Napomena samo,
a prometna nova ide kod promjene tablica, adrese i takvih gluposti…

Da, imal sam slicnu situaciju s bivsim motorom :)
meni je uvalilo novu prometnu. u napomenu su išli auspuh, nosač tablice i svjetlosna oprema (svjetlo na nosaču), a pošto su se mijenjale i neke stavke kao dužina, širina i broj sjedala (radi poklopca sica i uklanjanja suvozačevih fuzića) uvalilo mi novu. nešto su se konzultirali između sebe treba ne treba nova, znači nisu bili sigurni nego onako otprilike, netko je rekao ako se mijenja 5-6 (nisam siguran što je točno rečeno) stavki napravi novu i gotovo.

kako su tebi promijenili npr. dužinu vozila, prekrižili stari broj i isprintali novi ili?
 
Ha, onda vas žene 🤣
Dvaput sam radil to, i dvaput dobil onaj papir od CVH o atestu, i naravno broj atesta pod napomenu u staru prometnu…
Tak da vjv ovisi od STP oće vam uvalit ili neće novu prometnu 🤷🏻‍♂️
 
Ja sam nedavno odradio atest ručica kočnice i kvačila i nosača tablica (kadiopter + novo svijetlo tablice) i dobio sam samo napomenu (odobrenje od CVH stiglo na mail za sat i pol nakon atesta).
Nova prometna koliko sam shvatio ide ako se mijenjaju neki od podataka koji su upisani u drugim rubrikama (npr dimenzije vozila kako je već spomenuto).
 
Last edited:
Nova prometna koliko sam shvatio ide ako se mijenjaju neki od podataka koji su upisani u drugim rubrikama (npr dimenzije vozila kako je već spomenuto).

Sto je najcesce slucaj kod promjene nosaca tablice jer je zamjenski gotovo u pravilu ispred zadnjeg kotaca, a ne iza kao serijski, al ocito samo jos jedna od nedorecenosti samog postupka jer praksa to pokazuje
 
90% ne prolazi jer im je to sad glavna fora prvo pogledat jel’ original ili nije 🤣
A 100% mora ic veliki atest za njega, jer se “mijenjaju gabariti” motocikla

Tako sam si i mislio..Lijepo ja stavim origigi pa sam cijeli original..pa nek me i zaustavi policija koji put.. :)
 
sad kad ste pokrenuli ovu temu odem ja usporediti prometnu s papirima koje sam dobio s motorom da vidim što su točno promijenili, jer mi i dalje nije jasna ta prevara sa novom prometnom.

osim duljine promijenila se i visina i širina, ALI motor je nakon atesta postao novi motor!!! naime iz Z900 2023. transformirao se u Z1000 iz 2013. pa je tako u novoj prometnoj zapremnina 1043 ccm, snaga 104 kW i kategorija Euro 3!! skužio sam da je Z1000 iz 2013. jer u potvrdi o atestu stoji tip motora ZRT00DE. iako dimenzije, nosivost i ostali podaci su ostali od Z900 tako da se sada radi o nekakvom hibridu. tako da nije ni čudo što je išla nova prometna kad se skoro pola stavki promijenilo 😂

šta je najjače prije nego što ti upišu atestirane stvari u prometnu, moraš potpisati neki dokument da se odričeš prava žalbe na atest, tako da me baš zanima koja će sad biti procedura u lijepoj našoj... najbolje da mi opet naplate utvrđivanje specifikacije vozila 56 eura i još jednom novu prometnu za svaki slučaj 😂 a jebote da nije smiješno bilo bi žalosno...
 
sad kad ste pokrenuli ovu temu odem ja usporediti prometnu s papirima koje sam dobio s motorom da vidim što su točno promijenili, jer mi i dalje nije jasna ta prevara sa novom prometnom.

osim duljine promijenila se i visina i širina, ALI motor je nakon atesta postao novi motor!!! naime iz Z900 2023. transformirao se u Z1000 iz 2013. pa je tako u novoj prometnoj zapremnina 1043 ccm, snaga 104 kW i kategorija Euro 3!! skužio sam da je Z1000 iz 2013. jer u potvrdi o atestu stoji tip motora ZRT00DE. iako dimenzije, nosivost i ostali podaci su ostali od Z900 tako da se sada radi o nekakvom hibridu. tako da nije ni čudo što je išla nova prometna kad se skoro pola stavki promijenilo 😂

šta je najjače prije nego što ti upišu atestirane stvari u prometnu, moraš potpisati neki dokument da se odričeš prava žalbe na atest, tako da me baš zanima koja će sad biti procedura u lijepoj našoj... najbolje da mi opet naplate utvrđivanje specifikacije vozila 56 eura i još jednom novu prometnu za svaki slučaj 😂 a jebote da nije smiješno bilo bi žalosno...

To trebas ispravit, odes u STP gdje su to radili i o njihovom trosku ce ti napravit novu prometnu (tak je bilo u slucaju mog auta kad su krivo upisali cini mi se broj registracije, ili tako nesto).
Odricanje zalbe na atest ovdje nije slucaj nego je osoba koja je ispunjavala prometnu bila aljkava, da se blago izrazim



EDIT: sad kuzim nakon drugog citanja da je greska bila i prilikom atesta, tj dokumentacije iz CVH. Kako bilo, odi u STP di si to radio i trazi da to isprave jer je ocito da je zabuna u pitanju. Btw, jos jedna anegdota za moj auto: prije 2 godine na redovnom tehnickom: umjesto 65.000km napisali 650.000km u onaj papir od tehnickog i tako unijeli u sustav. Nazvao ih, ispricali se i odmah ispravili. Godinu dana poslije na slijedecem tehnickom pregledu pitao koliko im pise u sustavu da je bilo km, i rekli 65.000km, tak da su stvarno to ispravili telefonski (valjda im bilo cudno da auto star 13-14 godina radi godisnje par soma km, a onda u jednoj godini preko pola miliona :D )
 
Last edited:
  • Haha
Reactions: t0malito