Kawasaki Z900 ABS-2017

Prebirem u dosadi malo po starim postovima i naisao na ovo i mislim da znam u cemu je (bio) problem. Mozda nekom pomogne.


Vakum pumpa nece dopustit da kroz rupicu na odzracivacu zrak udje ako se pazi da se posudica tekucine ne isprazni pa da tu udje zrak i ako je podtlak u pumpi jos "aktivan", ali itekako hoce zrak uci kroz navoj odzrazivaca na klijestima kad je lagano odserafljen.
Zato je kod promjene kocione tekucine ipak najpouzdanija metoda ona manualna: stisak poluge/rucice kocnice, otpustit malo na klijestima odzracivac, zategnut odzracivac, pustit polugu/rucicu kocnice...... Napumpat malo kocnicu i ponavljat postupak bezbroj puta.

Vakuum pumpa je super kad se npr mijenjaju lajtunzi, jako ubrza proces, ponekad bude i nezamijenjiva jer se nekad rucno ne moze odzracit cijeli sistem, ali samo za zamjenu kocione tekucine, toplo preporucam samo manualno jer ako se radi stalozeno i ne grijesi u koracima, nema sanse da zrak udje u sistem.

Ili ako vec imate vakum pumpu, na brzinu protjerat s njom 2-3-4 posudice nove tekucine, ali nakon toga ipak manualno odzracit klijesta (potjerat jos na primjer pola posudice ulja kroz sistem).
Ma na kraju sam mjenjao opet kocionu tekucinu svojom starom metodom koja je u biti i najbolja i najlaksa i gotovo. Ovo s pumpicom na vakum je sranje
 
Ma na kraju sam mjenjao opet kocionu tekucinu svojom starom metodom koja je u biti i najbolja i najlaksa i gotovo. Ovo s pumpicom na vakum je sranje

Ma dobra je pumpa, ubrzava jako proces, ali nakon nje ipak treba rucno odzracit zbog tog zraka kojeg klijesta mogu povuc kroz navoj odzracivaca obzirom da pumpa vuce samo kroz njegovu rupu.

Ja nemam tu pumpu, nemam nista u tom smislu, "rucno" mijenjam kocionu tekucinu i nikad problema, jedino sto je dosadno :) .
 
  • Like
Reactions: Hrvoje-Bj
Ma dobra je pumpa, ubrzava jako proces, ali nakon nje ipak treba rucno odzracit zbog tog zraka kojeg klijesta mogu povuc kroz navoj odzracivaca obzirom da pumpa vuce samo kroz njegovu rupu.

Ja nemam tu pumpu, nemam nista u tom smislu, "rucno" mijenjam kocionu tekucinu i nikad problema, jedino sto je dosadno :) .
Ma imam ju radi auta samo zato sam je i probao na motoru. ali iskreno bezveze :)
 
Doslo s Aliexpressa ovih dana (21€ ukupno): OBD2 skener i kabel za moj Z900 koji ima crveni euro 5 konektor.

Radi.

Probao sa Torque pro aplikacijom za android (lako nasao piratsku verziju na netu, jbg :mrgreen: ), ali kad sam probao i aplikaciju Car Scanner, rado sam platio skoro 6 eura za PRO verziju (jer nisam nasao piratsku :mrgreen: ) , a aplikacija je odlicna i djeluje ozbiljnije. Nije mi samo za motor jer ce i za auto sluzit i radi uredno i na njemu.


adapter/kabel (isti za sve motore Euro 5 standarda OBD2 konektora koji je u pravilu crvene boje i u slucaju Z900 vrijedi za 2020. godinu i novije): https://www.aliexpress.com/item/100....order_list.order_list_main.10.77ed1802A5mZol

OBD2 skener: https://www.aliexpress.com/item/100...o.order_list.order_list_main.5.77ed1802A5mZol
 

Attachments

  • 20240127_111330.jpg
    20240127_111330.jpg
    3.3 MB · Views: 0
  • 20240127_111315.jpg
    20240127_111315.jpg
    2.7 MB · Views: 0
Last edited:
  • Like
Reactions: Hrvoje-Bj
Rade takvi obd2 skeneri i na 2017-2019 modelima (a i na Versysima i dosta drugih Kawasaki modela), ali konektor (bijeli u pravilu) na tim motorima je drugaciji i cesto (skoro u pravilu) gotovi adapteri/kablovi ne rade pa treba kemijat, ako nekog zanima i za stariji model, evo video sa uputstvom kako spojit skener na Z900 2017-2019 bez adaptera/konektora, a neki ELM327 OBD2 skeneri (kineski klonovi gdje se moze kupit dobar, ali i los koji ne radi) koji se valjda nadje vec za 10tak eura i manje (ipak, preporucam ovaj iz gornjeg posta (Bluetooth 3.0 za Android, ako trebate za IOS onda ili wifi ili bluetooth 4 koji su skuplji) kojem je cijena sarena i ide i do 30tak eura, ali nasao link gdje je bio 12,88 eura, sad je nesto vise, ali i dalje povoljno). Dostava je Choice, a ne Aliexpress standard shipping, ali odma se dobije 24 znamenksasti broj koji je identican pa to u pravilu ide kao i standard shipping (Kina-Madjarska-Overseas: imao 3 takve pojedinacne dostave zadnjih dana, doslo sve u roku 12-17 Overseasom od dana kad je poslano). https://www.aliexpress.com/item/100...o.order_list.order_list_main.5.44451802d4w6yj


 
Last edited:
  • Like
Reactions: Hrvoje-Bj
imam problem već godinu dana sa svojim z 900 rs cafeom .Kad je imao oko 15000 km počelo mi se dešavati da prilikom šaltanja iz 5 u 6 na više nožica menjača kao da malo zatreperi tokom menjanja .Na niže iz 6 u 5 sve normalno.Promena je za nijansu sporija u odnosu na druge brzine gde sve ide ko u puter i gore i dole.Znači sve ostale brzine rade perfektno
To je u oko 50% menjnaja a onih drugih 50% je sve dobro iz 5 u6 .Malo se menja procenat na lošije kad vozim bez čizama u patikama.To sam shvatio da je zbog debljine obuće pa sam probao malo dublje zavući nogu pod nožicu i onda je skoro uvek dobra zamena.
Ima li neko ideju šta je kvar i da li uopšte postoji.Po meni kvara ima jer prvih 15000 se to nije dešavalo a sad već 10000 problem je tu.
Zarmišljao sam da malo spustim nožicu menjača pa možda i sve bude dobro ali me iritira cela ta postavka da neće dobro u šestu a pre je hteo što po meni jeste kvar koji se možda može anulirati promenom položaja nožice menjača
 
imam problem već godinu dana sa svojim z 900 rs cafeom .Kad je imao oko 15000 km počelo mi se dešavati da prilikom šaltanja iz 5 u 6 na više nožica menjača kao da malo zatreperi tokom menjanja .Na niže iz 6 u 5 sve normalno.Promena je za nijansu sporija u odnosu na druge brzine gde sve ide ko u puter i gore i dole.Znači sve ostale brzine rade perfektno
To je u oko 50% menjnaja a onih drugih 50% je sve dobro iz 5 u6 .Malo se menja procenat na lošije kad vozim bez čizama u patikama.To sam shvatio da je zbog debljine obuće pa sam probao malo dublje zavući nogu pod nožicu i onda je skoro uvek dobra zamena.
Ima li neko ideju šta je kvar i da li uopšte postoji.Po meni kvara ima jer prvih 15000 se to nije dešavalo a sad već 10000 problem je tu.
Zarmišljao sam da malo spustim nožicu menjača pa možda i sve bude dobro ali me iritira cela ta postavka da neće dobro u šestu a pre je hteo što po meni jeste kvar koji se možda može anulirati promenom položaja nožice menjača


Spusti malo polugu mjenjaca pa ces lakse mijenjat u vise brzine
 
očekivao sam mjerenja u svim temperaturnim uvjetima i korelaciju visine poluge i moto čizme po brendovima, i mjerenja u običnim patikama i japankama..
 
Kawasakijevci,

Koje ulje za Z900, 2017,
10W-40 ili 15W-50?

Do sada mi je Dac u KMS-u stavljao samo 15W-50, Motul, Motorex, Shell ovisno kakovo je tada imao u servisu.

Napomena:
Z900 kupljen nov u KMS-u, razrađen pravilno, svi servisi u KMS-u trenutno 24000 km.

Iz osobnog iskustva i isti stil vožnje:
Motul 5100 i Motorex troši, cca 0,8 litara treba dotočiti od izmjene do izmjene a Shell Advance niti kapi nije potrošio od 18000 do 24000 koliko ima sada.

Vaša iskustva?
 
Vaša iskustva?

Moje iskustvo sa Motorex Top Speed 10W40. Ne treba dotakati, ali trosi ulja (4l natocim i to je na max oznaci), Nakon 5000km kad mijenjam je na pola ili nesto ispod, ali ni blizu minimuma
 
Ok.
A u čemu je razlika između 10W-40 ili 15W-50?
Prema manualu ide 10W-40 a u servisu stavlja 15W-50.
 
Ok.
A u čemu je razlika između 10W-40 ili 15W-50?
Prema manualu ide 10W-40 a u servisu stavlja 15W-50.

Ovisno o temperaturi/klimi kad se vozi. Ni 10W40 ni 15W50 nije krivo ulje za Z900 za voznju po HR u sva godisnja doba. Glavno da se mijenja na vrijeme.

1707749118515.png
 
  • Like
Reactions: stipe_zxr
Ok. Zahvaljujem.
A koje svijećice da stavim?
Ako znaš točnu oznaku.
I još nešto.
Kaj si mislio pod onim tvojim postovima otprije, da treba pogledati i eventualno očistiti usis?
 
Moje iskustvo sa Motorex Top Speed 10W40. Ne treba dotakati, ali trosi ulja (4l natocim i to je na max oznaci), Nakon 5000km kad mijenjam je na pola ili nesto ispod, ali ni blizu minimuma
Zanimljivo 😁
Ja na yamahi mijenjam na 7k cca, 10w50 7100
Potroši ma ni 0.2dcl, a vozim se vjeruj mi 😎
 
Ok. Zahvaljujem.
A koje svijećice da stavim?
Ako znaš točnu oznaku.
I još nešto.
Kaj si mislio pod onim tvojim postovima otprije, da treba pogledati i eventualno očistiti usis?

NGK CR9EIA-9

A usis pocistit ako se vidi da je prljav, a vidi se kod zamjene svjecica jer se vadi airbox