Kawasaki ZX10R 2005 -RAZLETILA SE MASINA

rabbit75

Member
Pozdrav svima !

Zao mi je sto je bas ovakav moj prvi post na ovom forumu. Prije 2 mjeseca sam kupio ZX10R, 2005, sa predjenih 9000 km. Motor je bukvalno bio kao nov ali imao sam tu nesrecu da sa njime predjem jedva 1000 km. Jedan odlazak na more, par kilometara po gradu bez ikakvog turiranja i prije par sati ZVEK !!  Sa motorom nije bilo nikakvih problema dok nisam nasuo gorivo na nekoj bezveznoj pumpi blizu Sarajeva, upalila mi se lampica od goriva 200m prije te pumpe i kontam hajde da odmah naspem tu jer nisam htio da rizikujem i zaputim se dalje obzirom da nisam znao kolika mu je rezerva. Naspem pun tank i krenem dalje...nakon par kilometara je nesto pocelo da kucka u motoru, nesto kao ventil...pojavi se taj cudni zvuk neko vrijeme i onda nestane, osjetio sam da motor slabije vuce...to kuckanje se sve cesce pojavljivalo i uzasno je islo na zivce. Kada sam se vratio kuci ujutro sam ispraznio rezervoar i na OMV-u nasuo novo gorivo. Stanje se malo popravilo...slijedeceg dana krenem na posao i ujutro se iznenadim kako motor radi ( mnogi kazu da uvijek dobro ide pred smrt ) nema onog kuckanja, vuce ko lud. Eh, kada sam krenuo sa posla kuci i upalio ga nisam mogao vjerovati da je to isti motor sa kojim sam dosao jutros na posao, kuckanje se pojavilo i to jos vise...nekada je imalo takav zvuk da sam pomislio da varnica sa bobine lupa negdje po masi motora, poceo je i da trokira...katastrofa...na jednom pravcu je u po frke pri brzini od 80km/h poceo sam da dodaje gas i nenormalno da ubrzava, stisnuo sam kvacilo i obrtaji su se iste sekunde zakucali na 14000...to je trajalo 2 sekunde i poslije toga se cuo strahovit udar...sve mi je vec bilo jasno i u djelicu sekunde mi je proletilo tonu stvari kroz glavu kao i to da sam tek prvu ratu kredita dao za nesto sto je mrtvo...klipnjaca je probila blok motora i ulje se prosulo po prednjoj i zadnjoj gumi, bilo je jako veselo proci kroz krivinu sa dobro podmazanim gumama. Jos uvijek sam u soku i ne mogu da vjerujem da se to desilo ! Prije ovog motora imao sam ZX9R 1998 i sa njim sam presao 70 000 km bez ikakvih za*ebancija. Cim sakupim snage i odem do garaze napravit cu par
fotografija da vidite sta se desilo. Nije mi jasno sta se moglo desiti, novo ulje, filteri, svijecice...motor nije "silovan" pa nije valjda da sam toliki peh ?
Sa 2 motora predjem preko 150.000 km, a sa ovim nisam ni 1000 km  :( :( 
 
Taj mi je motor baš nekako bija napet i skoro kupia.Eto živo me zanima šta se ustvari dogodilo.Jbg. triba si ga ugasit na prekidač.Samo to je trenutak i ode.
 
ne znam od koga si kupio taj motor...ali prica o "nije bilo silovan" mi je malo cudna.....ovo sto kazes da je sam poceo dodavati gas upucuje da je doslo do neke ozbiljne havarije unutar masine....prije nego je digao okretaje na 14.000....dali je dospjelo ulje u kompresioni prostor....pa je doslo do samozapaljenja i nekontroliranog izgaranja istog...ili sta drugo....ne znam...uglavnom...ovakve stvari sam vidjao na starim i istrosenim dizelasima....autima naravno..... :misli: :misli:

Jako cudno....moze koja slika masine kad budes smogao snage..... :(
 
puno cudnih stvari ....prvo sam od sebe dodaje gas....drugo gdje j e blokada,trece zavrcu ljudi u blokadu po minutu p a nis ne bude

nis trazi po oglasima totalno razbijen sa dobrom masinom ili taj prodaji u dijelove,a sta je tacno uzrok mislim da ce ostat misterija
 
cim smognem snage idu fotke  :)  motor nije otvaran 100%, inace se razumijem u mehaniku, neki dan sam mu mijenjao svijecice i zacudio sam se da ja prvi skidam tank i ostale stvari...znaci na njemu sve fabricki i niko nista nije dirao. Motor je uvezen iz Italije, stajao je oko godinu i po i nije nikako paljen, nisu ga vozali ovi nasi sminkeri koji ne znaju da se treba nekada i ulje u motoru promijeniti.
Kontam i da ga je neko silovao tih 9000 km ne vjerujem da ga je mogao toliko unistiti jer nije to Zastava iz Kragujevca  :mrgreen:
kao sto neko rece mogao sam i prekidac za gasenje pritisnuti ali...kada motor pocne naglo da ubrzava, a ispred tebe krivina i jos sa ovim nasim Bosanskim asfaltom koji vise lici na linoleum onda i nemas bas vremena da razmisljas sta je bolje pritisnuti. Vidio sam samo ispred sebe na jedno 2 metra mlaz ulja koji me zapljusnuo. Za vikend cu vjerovatno rastaviti kompletan motor da vidim da li je bar nesto ostalo citavo...jos kada bi vam rekao da pali iz prve...upali ali lupa  :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
 
rabbit75 said:
cim smognem snage idu fotke  :)  motor nije otvaran 100%, inace se razumijem u mehaniku, neki dan sam mu mijenjao svijecice i zacudio sam se da ja prvi skidam tank i ostale stvari...znaci na njemu sve fabricki i niko nista nije dirao. Motor je uvezen iz Italije, stajao je oko godinu i po i nije nikako paljen, nisu ga vozali ovi nasi sminkeri koji ne znaju da se treba nekada i ulje u motoru promijeniti.
Kontam i da ga je neko silovao tih 9000 km ne vjerujem da ga je mogao toliko unistiti jer nije to Zastava iz Kragujevca  :mrgreen:
kao sto neko rece mogao sam i prekidac za gasenje pritisnuti ali...kada motor pocne naglo da ubrzava, a ispred tebe krivina i jos sa ovim nasim Bosanskim asfaltom koji vise lici na linoleum onda i nemas bas vremena da razmisljas sta je bolje pritisnuti. Vidio sam samo ispred sebe na jedno 2 metra mlaz ulja koji me zapljusnuo. Za vikend cu vjerovatno rastaviti kompletan motor da vidim da li je bar nesto ostalo citavo...jos kada bi vam rekao da pali iz prve...upali ali lupa  :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

htio bi pratit temu, kao i sigurno još nekoliko nas ovdje, pa se nemoj uvrijedit - molim te rastavljaj te rečenice enterom da je lakše čitat  (y)

 
rabbit75 said:
nije frka...jos uvijek sam ne ispavan i u soku  :D

vjerujem...
ali daj mi reci jednu stvar - jesi siguran da nisi imo previše ulja u motoru?
 
bmw m 5 said:
ne znam od koga si kupio taj motor...ali prica o "nije bilo silovan" mi je malo cudna.....ovo sto kazes da je sam poceo dodavati gas upucuje da je doslo do neke ozbiljne havarije unutar masine....prije nego je digao okretaje na 14.000....dali je dospjelo ulje u kompresioni prostor....pa je doslo do samozapaljenja i nekontroliranog izgaranja istog...ili sta drugo....ne znam...uglavnom...ovakve stvari sam vidjao na starim i istrosenim dizelasima....autima naravno..... :misli: :misli:

Jako cudno....moze koja slika masine kad budes smogao snage..... :(
U potpunosti se slažem sa tobom, samozapaljenje, samo sto sam ja to viđao kod freza, motokultivatora!
Mozda je stvarno do goriva, zamisli samo sa kap vode moze uraditi kada padne na čelo užarenog klipa.
Da ga je ranije ugasio, malo osvježio motor, mozda promjenio karike , mozda piksovao cilindar mozda bi mogao još malo da poživi, mada nema tu nekoga života.
Vidjeti ces bolje kada rastavis motor do čega bi moglo biti, mozda nesto i iskemijaš.
A meni taman ovo jutro prijatelj kupio bas taj motor, evo taman smo kavu popili i oprobao sam ga, ima posla na njemu, ali ga je dobio za smješne novce.
 
Čudnije mi je da motor ima 9000km za 5 godina, s tim da godinu i pol nije ni paljen ...i još iz Italije :misli:, nego to što je počelo "kuckati" nakon tankanja na određenoj benzinskoj... :misli:
Stvarno mi je žao, jer si mogu misliti kako ti je sad  :(
Živo me zanima što se u biti dogodilo!
Jesi ti od nekog poznatog tamo kupio motor?
 
Definitivno nisam imao previse ulja u motoru jer u zivotu nikada nisam sjeo na motor, a da nisam provjerio nivo ulja
motor sam kupio od poznanika, kod njega je stajao od kako je uvezen iz Italije znaci oko godinu i po.

Sa motorom sam isao i na duzi put i nisam primjetio bas nikakve cudne zvukove sve dok nisam nasuo gorivo na toj pumpi i onda nakon 2-3 km je pocelo lupanje, a gorivo iz rezervoara je smrdilo kao da sam spirit nasuo.
 
Kolika bi bila vjerojatnost da je oktanska vrijednost goriva bila premala pa je uslijed kompresije došlo do samozapaljenja prije nego je klip došao u gornju točku? Ako se to  desilo točno nakon tankanja tog goriva, a prije toga sve bilo ok (mada je nemoguće to dokazati) moguće da je gorivo krivo, ali, ako je bilo zaprljano, puno primjesa, ne bi se raspala mašina, nego bi trokirala i krepala. Oktani su druga priča.
 
stvarno mi je zao ali bar si ti citav ako ti je stvar s uljem znao bis jer bi dim iz auspuha bio strasan neznam princip rada te masine ali mozda je stvar elektronike (y) somo zbog tih okretaja nebi se valda raspala masina :shock:
 
igopola said:
stvarno mi je zao ali bar si ti citav ako ti je stvar s uljem znao bis jer bi dim iz auspuha bio strasan neznam princip rada te masine ali mozda je stvar elektronike (y) somo zbog tih okretaja nebi se valda raspala masina :shock:
Uzrok definitivno nisu okretaji, to je samo simptom.
Uslijed samozapaljena se klip moze vratiti nazad, a da prije toga nije došao u GMT.
 
choco said:
Uzrok definitivno nisu okretaji, to je samo simptom.
Uslijed samozapaljena se klip moze vratiti nazad, a da prije toga nije došao u GMT.
o tome pišem. Detonacija tjera klip u jednom smjeru, a on bi u drugom. Dok je mašina bila hladna, temperatura valjda nije bila tolika, kad se sve ugrijalo, došlo je do samozapaljenja uslijed kompresije i eto ti havarije (smao teoretiziram, može biti milijardu drugih razloga).
 
upravo sam se vratio iz garaze...klip je ostao u cilindru, a klipnjaca je izletila i razvalila blok, savila se kao da je od plastike.
 
Jebeno  :? jednom se liku razletila na takvoj 10-ki mašina, al on je na ful gladan motor zavrnio u blokadu i držo dok se nije razletilo sve  :palacdolje: ovo tvoje skroz čudno  :misli:
 
Čim si čuo tuckanje u motoru trebao si se zaustaviti i ne nastavljati vožnju, u tom slučaju bi se kvar ili problem sa gorivom mogao otkriti.