Kawasaki zx7r mali problem

buby213

New member
Kupio sam doticni motor ove godine u trecem mjesecu...motor je iso savrseno do nedavno a događa se sljedece:Na motoru je jedino promijenjen serijski auspuh i stavljen je miv titan(otvoreni predelan)auspuh.Prije mjesec dana mi se pocelo događat da ujutro kad upalim motor sve ok zagrijem ga,lagano krenem i sve ok kad nakon 5 kilometara pocne trokirat i crkne kao da nema goriva(gledam u filter goriva ima goriva),nakon 5 minuta stajanja i naverglavanja opet upalii i radi kao da nista nije bilo mogu napravit i 500 kilometara...ako stanem negdje da se motor ohladi jedno pola sata i ponovo ga zagrijem pod cokom(postenih 5 minuta)i krenem i opet nakon 5 kilometara crkne i opet naverglavanje i upali i ko da nista nije bilo i dalje na put ako treba i do dubrovnika.Stavio sam natrag serijski auspuh danas i napravio oko 50 kilometara i bilo sve ok zar je moguce da mu auspuh smeta taj otvoreni.... zato sto je zahladilo vani :misli:
 
otkriven kvar pumpa goriva je otisla izgleda da se pregrije i krepa i onda nakon par minuta upali kao da se nije nista dogodilo...Posudio sam od kolege pumpu od Zx9r-a i motor ide bezprijekorno...samo mi nije jasno kak pumpa malo radi malo ne :misli: Ako netko zna mozda ko ima za prodat pumpu goriva od zx7r ili zx9r?
 
buby213 said:
otkriven kvar pumpa goriva je otisla izgleda da se pregrije i krepa i onda nakon par minuta upali kao da se nije nista dogodilo...Posudio sam od kolege pumpu od Zx9r-a i motor ide bezprijekorno...samo mi nije jasno kak pumpa malo radi malo ne :misli: Ako netko zna mozda ko ima za prodat pumpu goriva od zx7r ili zx9r?

da nije možda do releja od pumpe  :misli:
 
Tutty said:
da nije možda do releja od pumpe  :misli:

nebi radila ni druga pumpa.. ;)

dešava se to da kad se ugrije, provrti elisa na pumpi i ne pravi pritisak... znači pumpa se i dalje vrti, ali nema pritiska na izlazu, ili ja jeko slab...

Možeš staviti bilo kakvu pumpu niskog pritiska, čak i od pojedinih auta....  (y)
 
Strašilo vidim da si napisao elisa pa me zanima nešto, jer sam do sad rastavio (znaš mene  :LOL:  :LOL: ) 3 niskotlačne i 2 visokotlačne, i ove 3 niti jedna nije bila rotacijska nego su sve imale membranu sa 2 nepovratna ventila i onda bi elektromagnet pokretao kotvu i membranu gore dolje i tako bi pumpalo,a kad ne pumpa, onda je zatvoreno gorivo prema karbovima. A ove 2 visokotlačne, one su rotacijske. Jesu li sve niskotlačne takve ili ih ima i rotacijskih, i na kojim si to motorima sreo?
 
na 9ki konkretno ... a nekoliko sam ih imao prilike "apsolvirati" .. ali da, potpuno si upravu... nesmotreno sam odmah napisao za "rotacionu".... moguće da je i membranska.. U tom slučaju može otići ili membrana ili nepovratni ventil...
 
buby213 said:
otkriven kvar pumpa goriva je otisla izgleda da se pregrije i krepa i onda nakon par minuta upali kao da se nije nista dogodilo...Posudio sam od kolege pumpu od Zx9r-a i motor ide bezprijekorno...samo mi nije jasno kak pumpa malo radi malo ne :misli: Ako netko zna mozda ko ima za prodat pumpu goriva od zx7r ili zx9r?

Mitsubishijeva impulsna (ili vakumska) pumpa, odgovara i od starijih R1. U vecini slucajeva uzrok prestanka rada su istrosene male platine. Trazena roba... :wink:

ps. otvori pumpu i probaj ocistiti platine ako ih jos ima
 
Tutty said:
da nije možda do releja od pumpe  :misli:


prije nego sto je kolega posudio pumpu od devetke smo zamjenili i njegov relej(isti je kao i na sedmici) i iso sam na probnu voznju i opet je motor krepal..(i tu sam opciju isprobal)a s njegovom pumpom radi super znaci da je do pumpeSad sam se vozil par dana s njegovom pumpom i sve jee ok...znaci ne preostaje mi nabavka druge pumpe kao sta kolega gepeze kaze trazena roba su te pumpe...
 
Evo na slici se vidi istrosene platine od pumpe goriva i platine koje su jos kolko-tolko dobre.Sa stare pumpe(ona je kompletno izgorjela) sam zamjenil platine jer su bile donekle dobre i stavio ih na pumpu ispravnu ali potrosenih platina.Pitanje:Dali ima mozda za kupit te platine negdje jer neznam kolko budu ove izdrzale...a pumpa nova je malo prevec skupa:)?
 
daj sliku kako izgleda pumpa, imam ja jednu od gsxr-a
 
Nebi vjerovo ali je imaš za kupiti u strojoprometu Zagreb, Stenjevac za sitne pare...  (y) :wink:
 
ja sam takvu za varadera kupio i jc auto dijelovi tjera oko 0'6 bara.oko 260kn,zemlja proizvodnje poljska :mrgreen:
 
meni je takva riknula na staroj Yamahi FZR 500 km od kuce....2 sata sam ludio na cesti jer je bilo uzasno vruce...

kada te nuzda natjera covjek pocne da razmislja kao lud...vjerovali ili ne skinuo sam platine i zice sa pumpe. Zice sam  prikopcao na relej od zmigavaca i kada bih upalio zmigavac pumpa bi radila u ritmu zmigavaca i tako pumpala gorivo.  (y)

Mogao je piciti do nekih 6000 obrtaja i onda bi mu falilo goriva,a na semaforu sam gasio zmigavac da ne rikne membrana od pritiska jer motor manje trosi gorivo. Tako sam bez problema stigao do kuce...vozao sam ga tako par dana dok nije stigla nova  :D
 
koja improvizacija, podsjećaš me na jednog lokalnog majstora koji je nekada popravljao televizore :LOL:
 
Totalna improviacija.

Identična pumpa bi meni malo radila malo ne radila na CBR900. Neko mi je rekao da Suzuki Swift koristi identičnu pumpu (naime ta pumpa se koristila na masu auta i motora koliko znam)

Moj lijek je bilo skinut pumpu i samo sam uštekao cijev od goriva u karb i radio je ko urica. Eventualno sam izgubio donjih pola litre goriva u tanku zbog razlike u razinama što je zanemarivo.
 
MOONSHIELD said:
koja improvizacija, podsjećaš me na jednog lokalnog majstora koji je nekada popravljao televizore :LOL:


kad nužda natjera mozak počne da radi na čudnim frekvencijama  :LOL:
 
rabbit75 said:
meni je takva riknula na staroj Yamahi FZR 500 km od kuce....2 sata sam ludio na cesti jer je bilo uzasno vruce...

kada te nuzda natjera covjek pocne da razmislja kao lud...vjerovali ili ne skinuo sam platine i zice sa pumpe. Zice sam  prikopcao na relej od zmigavaca i kada bih upalio zmigavac pumpa bi radila u ritmu zmigavaca i tako pumpala gorivo.  (y)

Mogao je piciti do nekih 6000 obrtaja i onda bi mu falilo goriva,a na semaforu sam gasio zmigavac da ne rikne membrana od pritiska jer motor manje trosi gorivo. Tako sam bez problema stigao do kuce...vozao sam ga tako par dana dok nije stigla nova  :D

Svaka čast na snalažljivosti (y)