blagi
Well-known member
Stvar je ova....
Jučer sam išo pogledat jedan plavi 2003.g s 28k km na satu u donjoj dubravi, blizu onog semafora di je benzinska od ine. Uglavnom s motora je padano al kolko sam uspio skužit to je sve sređeno pic pic i kak se čini da je to bio neki manji pad, jer kolko sam ga uspio probat nisam primjetio nikakvu specijalnu nestabilnost. Dečko je reko da pri otpuštanju gasa s cca 80km/h malo kao nosi u stranu iako ja to nisam primjetio ili sam možda trebo probat samo s jednom rukom na volanu...
E sad ono što me najviše muči je to što kad radi na leru ima perioda kod kojih kao da ga nešto prekine, a i vibracije motora su skroz jake tak da cajger od turnića cijelo vrijeme igra.
U vožnji, kolko sam držo gas nije bilo nikakvih zastajkivanja, znači normalno ubrzavanje kroz konstantno dodavanje gasa.
Iako sam ja vozio gpz-a i prije moram priznat da je moj manje vibrirao na leru i da ovoga sa zastajkivanjem na leru nije bilo.
Neznam da li bi to mogla bit stvar sa karbovima ili da li je nešto puno gore tak da odmah odustanem od bilo kakvih dogovora.
Moram napomenut da je mašina suha ko suza i da oko karbova nema nikakvih masnoća niti išta slično.
Svaka pomoć iskusnih u ovome je dobro došla jer bi si ja tak nešto kupio a nisam ih baš po oglasnicima vidio tak da je teško usporedit.
Jučer sam išo pogledat jedan plavi 2003.g s 28k km na satu u donjoj dubravi, blizu onog semafora di je benzinska od ine. Uglavnom s motora je padano al kolko sam uspio skužit to je sve sređeno pic pic i kak se čini da je to bio neki manji pad, jer kolko sam ga uspio probat nisam primjetio nikakvu specijalnu nestabilnost. Dečko je reko da pri otpuštanju gasa s cca 80km/h malo kao nosi u stranu iako ja to nisam primjetio ili sam možda trebo probat samo s jednom rukom na volanu...
E sad ono što me najviše muči je to što kad radi na leru ima perioda kod kojih kao da ga nešto prekine, a i vibracije motora su skroz jake tak da cajger od turnića cijelo vrijeme igra.
U vožnji, kolko sam držo gas nije bilo nikakvih zastajkivanja, znači normalno ubrzavanje kroz konstantno dodavanje gasa.
Iako sam ja vozio gpz-a i prije moram priznat da je moj manje vibrirao na leru i da ovoga sa zastajkivanjem na leru nije bilo.
Neznam da li bi to mogla bit stvar sa karbovima ili da li je nešto puno gore tak da odmah odustanem od bilo kakvih dogovora.
Moram napomenut da je mašina suha ko suza i da oko karbova nema nikakvih masnoća niti išta slično.
Svaka pomoć iskusnih u ovome je dobro došla jer bi si ja tak nešto kupio a nisam ih baš po oglasnicima vidio tak da je teško usporedit.