Kilometri kod rabljenog motora

Kako se na analognom najlakše/najbrže dodavaju kilometri, link pliz ako ima ?
 
moja bivsa super tenera 750 je 1998 godište i sad ima 180000 na satu i još se vozi,doduše rekreativno kao treći motor ali jednom godišnje potegne turu od 1000+km. redovni servisi i nikad se nije žalilo na ulju i filterima
 
Nas ljubitelje talijanskih motora ne brine kilometraza, jer znamo da cemo imati problema bez obzira na prijeđene km
 
  • Haha
Reactions: Feis123
Kvarljivi talijanski motor je na 77 tisuća i po stanju djeluje da će bar još toliko odvrtiti.

Kod mene je zadnjih trideset tisuća i od vanrednih ulaganja sam promjenio zadnji kočioni cilindar, nedavno regler i probalio je ulje nedavno na indikatoru.

Dosta je i do načina korištenja, idiot će satrati motor za tisuću kilometara. Kad sam kupovao motor, ovaj je bio u najboljem stanju unatoč velikom broju kilometara na satu.
 
  • Like
Reactions: t0malito and petarr
Moje mišljenje da kilometri uopće nisu bitni već motor kao takav u cjelosti, dakle upališ sjedneš provozaš se prešaltaš sve brzine, ako ti paše kupiš i samo gas, moja Honda 2010.god. grozno izgleda jer stoji sve ove godine vani pod ceradom, no motor ima na sebi 75 tisuća km znači ne bi dao za nju soma eura. no od 92. godine čega sam se svega navozao ovu ne bih dao jer me nikad nije nigdje ostavila, tako da definitivno predlažem japanca, a sa kilometrima se ne zamaraj, samo gas.
Ista stvar je i sa autima, vozio sam tri nova auta i sve ok, 2011. kupio od frenda auto sa 200 000 na satu od prvog vlasnika, i danas ga vozim i ne pada mi na pamet mijenjati jer bolji auto u životu nisam vozio i nikad nas nije iznevjerio a sa novima sam i te kako znao zvati vučnu službu,
Kak te zapadne
 
Kvarljivi talijanski motor je na 77 tisuća i po stanju djeluje da će bar još toliko odvrtiti.

Kod mene je zadnjih trideset tisuća i od vanrednih ulaganja sam promjenio zadnji kočioni cilindar, nedavno regler i probalio je ulje nedavno na indikatoru.

Dosta je i do načina korištenja, idiot će satrati motor za tisuću kilometara. Kad sam kupovao motor, ovaj je bio u najboljem stanju unatoč velikom broju kilometara na satu.

Koji talijan je u pitanju :)
 
Ja sam proslog V-Stroma kupio sa 32.000KM,prodao ga sa 41.000 KM.,taj Strom sad ima 74.000 KM,i tek je razradjen, sad imam novog Stroma,ima 18.000 KM,na 25.000 ide na veliki servis,i to je to,nemas vise sta dirati,samo minjati ulje i filter...KM. nisu bitni...ako je ili su vlasnici OK., zato motor kupuj preko Foruma i prijatelja koji znaju i garantiraju taj motor,ili novog... ;)
 
Mislim da u principu kilometraža nije toliko bitna ukoliko je motocikl redovito održavan i servisiran, iako je to, prvenstveno zbog niskog standarda i neimaštine, nerijetko u Hrvatskoj veliki problem.

Motocikli se najčešće održavaju da se mijenja ono što se mora mijenjati, iz potrebe a ne preventive, servis je aktualan tek kada nešto ode, a do toga trena se zbog naprezanja načmu i neki drugi dijelovi koji bi ostali izvrsni da je motocikl servisiran redovito i na preventivnoj bazi. Tako jedno sranje vuče drugo i potencira ga, pa je nerijetko teško reći u kakovom je motocikl - stvarno i realno - stanju, jer je u trenutku prodaje gro komponenata uglavnom više-manje uredno i funkcionalno, ali jako teško predvidivo što je slijedeće na redu.

Osobno bih radije kupio neki uvozni bajk sa 70.000 km i servisnom knjigom negoli neki domaći sa duplo manje, baš zbog vrlo neizvjesne komponente redovitih servisa kroz godine (jer su isti najčešće aktualni dok je motocikl nov i pod garancijom, a onda zbogom pameti, osim ako nema papirnatog traga...)... kada pogledamo tražilice vani i koncentriramo se na motocikle sa preko 100.000 km, od stotina takovih motocikala preko 90% njih su BMW-i, gdje je jasna i veza imanja love za kupiti i imanja love za održavati, a što sve rezultira i tolikim trajanjem motocikala i tolikim prijeđenim kilometrima. Na žalost, u Hrvatskoj se takove paralele jako teško povlače, pa za kupnju motora ovdje treba otvoriti četvero oči. Najmanje.
 
  • Like
Reactions: t0malito
vozim VFR 750 iz 94 ima 123000 kupljena prije 2 godine ne bih mjenjao samo sjedni i vozi
pazim ju bolje nego ženu isto ko i onaj prije mene :)
 
Ja sam proslog V-Stroma kupio sa 32.000KM,prodao ga sa 41.000 KM.,taj Strom sad ima 74.000 KM,i tek je razradjen, sad imam novog Stroma,ima 18.000 KM,na 25.000 ide na veliki servis,i to je to,nemas vise sta dirati,samo minjati ulje i filter...KM. nisu bitni...ako je ili su vlasnici OK., zato motor kupuj preko Foruma i prijatelja koji znaju i garantiraju taj motor,ili novog... ;)


Tek se razradio
 
  • Like
Reactions: Paf