klasa 80-mikorbolidi, jel bude nešto od toga??

zeto

New member
ako netko zna,pa neka napiše,koja je budučnost ove klase il ode u prošlost......??
 
Nije zaživjelo točno.No neidu samo materijalne vrijednosti u prošlost.Glatko idu i pisanije u kojima se planira voziti klasa mikrobolidi.Nešto o tome sigurno ima na sastancima ovim onim u posljednje vrijeme.
 
nebi bilo loše da se to razradi kao i klasa 125cc.......samo da mogu svi motori nastupati bez obzira na godište.....
 
Mislim da idu sve marke motocikala do 80ccm u tu klasu.Tako se šuška.Sve je po pravilniku otvoreno osim naplatka.To je prijedlog pravilnika i treba pričekati možda nebude išlo dalje od prijedloga.Dojam je da Barić radi klasu za svoj motor jer mislim da takovi motocikli nepostoje kod nas.Osim E90 pokoji ali oni su 90 ccm i to neide unutra.Neznam šta im je.
 
pa gle....ja gledam npr jednu rs50 apriliu......staviš cilindar od 80cc ili 70cc gore,sve dobro središ,kupiš potrebne djelove i dobiješ 20ks......to se može riješiti,samo neka bude takav pravilnik kakav hoče,nema problema......pa kada bude došao i nebude mogao upalit..... :LOL:
 
Ceki said:


može se dobiti......prije kojih mjesec i nešto,imao sam 2 polinija u rukama,jedan najnovije serije,a drugi serija prije,i tu smo gledali razliku......i što se dobije s kojim cilindrom i zašto......

na tu temu se može pisati do sutra.......

a današnje cilindre recimo usporedit sa onima na GP80cc motorima.......to je tek zanimljivo,jer za gp motore navode neku snagu i brzinu,koja nakraju nije istinita......i za recimo kreidlera su navodili 210km/h u 50cc,a motorrad je testirao isti motor,samo neznam od kojeg vozača i nisu uspjeli prijeći 145km/h ako se nevaram......za tomos dms 50,navode neke brzine od 170km/h......a motor ide PRAVIH 140km/h........za prvi D6 sa 10ks navode 140km/h,imam priručnik od tog motora,i šesta brzina ima zupčanik za mjenjanje 1 zuba,da bude duža u varijanti A i B,a ide pravih možda,oko 120km/h...........tako da nije sve tako kako oni navode.......
 
zeto said:
pa gle....ja gledam npr jednu rs50 apriliu......staviš cilindar od 80cc ili 70cc gore,sve dobro središ,kupiš potrebne djelove i dobiješ 20ks......to se može riješiti,samo neka bude takav pravilnik kakav hoče,nema problema......pa kada bude došao i nebude mogao upalit..... :LOL:


Misliš Ziegler?
 
jolly the roger said:
moze se dobit na skuteru 22-24, zas nebi na motoru s brzinama?

ajd mi reci koji motor da je slagan u Hrvatskoj ima 22-24 ks ?
To jedino moze sloziti HAC sa SS foruma i 2 majstora iz Kž
U dalmaciju ne ulazim kaj se tog djela tice
 
zeto said:
može se dobiti......prije kojih mjesec i nešto,imao sam 2 polinija u rukama,jedan najnovije serije,a drugi serija prije,i tu smo gledali razliku......i što se dobije s kojim cilindrom i zašto......

na tu temu se može pisati do sutra.......

a današnje cilindre recimo usporedit sa onima na GP80cc motorima.......to je tek zanimljivo,jer za gp motore navode neku snagu i brzinu,koja nakraju nije istinita......i za recimo kreidlera su navodili 210km/h u 50cc,a motorrad je testirao isti motor,samo neznam od kojeg vozača i nisu uspjeli prijeći 145km/h ako se nevaram......za tomos dms 50,navode neke brzine od 170km/h......a motor ide PRAVIH 140km/h........za prvi D6 sa 10ks navode 140km/h,imam priručnik od tog motora,i šesta brzina ima zupčanik za mjenjanje 1 zuba,da bude duža u varijanti A i B,a ide pravih možda,oko 120km/h...........tako da nije sve tako kako oni navode.......

mislim da za tog 80 Kreidlera da bi se postigla deklarirana brzina ipak treba bit vozac koji ga je toliko natjerao, pravi prijenos, karburacija, staza, temperatura, barometarski tlak i dobra zavjetrina. Inace se za trkace motore navodi max. brzina koju su u nekom trenutku u sezoni postigli. to ne znaci da on uvijek tolko ide...
 
naravno da neide.....samo gledaj,velika mi je razlika izmeđi 145 i 210km/h.....ajd još da se razliku je 20-30km/h,al ovo je ipak previše.......
 
Ceki said:
ajd mi reci koji motor da je slagan u Hrvatskoj ima 22-24 ks ?
To jedino moze sloziti HAC sa SS foruma i 2 majstora iz Kž
U dalmaciju ne ulazim kaj se tog djela tice


Ko' kaže da ga mora slagati majstor iz HR? 8)
80cc danas ima šansu ići i preko toga (cross motori te zapremine su na 30 ks),  a uz puno truda i zalaganja i takav cilindar se da uglaviti!
Sve u svemu može se složiti motor koji parira GP-u iz 70tih ili 80tih godina - pitanje je drugo, da li se to isplati jer bez obzira na pravilnk teško da će skupiti više od 3-4 motora, a tu opet ne vidim svrhu!

Jer onda se isto tako može i u privatnom aranžmanu naći i nateravati po Marofu ili bilo kojoj stazi, za manje novca i zaj...., a sigurno za više užitka!








 
EXD9M said:
Ko' kaže da ga mora slagati majstor iz HR? 8)
80cc danas ima šansu ići i preko toga (cross motori te zapremine su na 30 ks),  a uz puno truda i zalaganja i takav cilindar se da uglaviti!
Sve u svemu može se složiti motor koji parira GP-u iz 70tih ili 80tih godina - pitanje je drugo, da li se to isplati jer bez obzira na pravilnk teško da će skupiti više od 3-4 motora, a tu opet ne vidim svrhu!

Jer onda se isto tako može i u privatnom aranžmanu naći i nateravati po Marofu ili bilo kojoj stazi, za manje novca i zaj...., a sigurno za više užitka!



e to je to....... (y)
 
ova klasa mi je jako zanimljiva, ovu sezonu vozim trke skutera jer neznan da ima koja druga klasa
a da nije 125 a da su motori...  kad bi se ova klasa osnovala 99% bi je vozija...
samo, tu bi bilo opet ono ko ima vise para taj je brzi, tako da bi po mome bilo dobro
da se napravi ogranicenje s konjima, recimo negdi  22-25 konja sta isto nije bas malo...
da se kupit kit gotov, struja, karburator i jos neke gluposti i neke male( neke velike  :mrgreen:) dorade i to je to, karburator
da bude recimo max 21....  :misli:
 
the_ilusionist said:
ova klasa mi je jako zanimljiva, ovu sezonu vozim trke skutera jer neznan da ima koja druga klasa
a da nije 125 a da su motori...  kad bi se ova klasa osnovala 99% bi je vozija...
samo, tu bi bilo opet ono ko ima vise para taj je brzi, tako da bi po mome bilo dobro
da se napravi ogranicenje s konjima, recimo negdi  22-25 konja sta isto nije bas malo...
da se kupit kit gotov, struja, karburator i jos neke gluposti i neke male( neke velike  :mrgreen:) dorade i to je to, karburator
da bude recimo max 21....  :misli:


tek si poceo vec bi pravilnik po svojoj mjeri.
 
a današnje cilindre recimo usporedit sa onima na GP80cc motorima.......to je tek zanimljivo,jer za gp motore navode neku snagu i brzinu,koja nakraju nije istinita......i za recimo kreidlera su navodili 210km/h u 50cc,a motorrad je testirao isti motor,samo neznam od kojeg vozača i nisu uspjeli prijeći 145km/h ako se nevaram......za tomos dms 50,navode neke brzine od 170km/h......a motor ide PRAVIH 140km/h........za prvi D6 sa 10ks navode 140km/h,imam priručnik od tog motora,i šesta brzina ima zupčanik za mjenjanje 1 zuba,da bude duža u varijanti A i B,a ide pravih možda,oko 120km/h...........tako da nije sve tako kako oni navode.......
[/quote]


  je a tadasnji su vozaci bili svi odreda metar i zilet i 45 kila sa krevetom, i bas kako je netko rekao plus razliciti uvijeti na stazi itd.....
    eto recimo dok mi je emzo jos bio na cesti nisam nikako mogao prijeci 100km/h a dok su drugi pricali da je 120-130 max....
    mozda i zato sto se nesjecam kad mi je vaga pokazala dvocifrenu tezinu, a i ramena mi strse ko arnjevi sa ceradom na tamicu  :mrgreen:
 
Ne vidin poantu u klasi 80 ako bi se tu vozili RS 50ice sa kitovima :misli: , vec postoji klasa 125 di se svasta da napravit :)
 
VypeRS said:
Ne vidin poantu u klasi 80 ako bi se tu vozili RS 50ice sa kitovima :misli: , vec postoji klasa 125 di se svasta da napravit :)
pa od nekud se mora pocet, nece valjda svi odmah na 125cc :misli: