KLE ili XT

Bajkeer

New member
evo zanima me vaše iskustvo s nekim od navedenih,koji bolje razvija snagu...
kod KLE-a mi se sviđa to što je 2 cilindra a xt ima 1.koji je isplativiji?
 
ovisi što želiš od motora? ako želiš zajebanciju po makadama i pretežito solo vožnju, definitivno XT. ako planiraš više vožnju po asfaltu i to udvoje, te nešto duže ture, onda je kle bolji izbor!  (y)
 
oba će te služit dugo dugo, pretpostavljam da je XT brži (eksplozivniji) ali nije baš za duge ture pri velikin brzinama radi 1 cilindra.  :wink:
 
Odgovore si dobio,na tebi je da se dogovoriš sa sobom za kaj ti treba motor (y) :mrgreen: .Bok.
 
a možeš povirit malo i na www.adventurer.com.hr , tamo ima "par" drivera i jedog i drugog motora!  (y)
 
Ni KLE ni XT nego TransAlp (y)





btw znam za jednu XTZ 660 93 god u super stanju, ako te zanima.
 
Kle je i brži i bolji motor, nema uopće usporedbe, kupi prednji zučanik za zub manji stavi auspuh i imaš pravi motor (y)
 
i ja dajem glas za KLE!  (y)
bubson said:
Kle je i brži i bolji motor, nema uopće usporedbe, kupi prednji zučanik za zub manji stavi auspuh i imaš pravi motor (y)
e Buba! što se to stavlja ? ne razumijem? što se dobije sa time?  :misli:
 
ako je recimo prednji zupčanik 15 zuba, a ti staviš 14 dobio si da motor bolje prima i da ti je 6 brzina iskoristivija ( objašnjeno onako po seljački)
 
iskoristivost 6te? dakle! rastegne kako spada tu 6tu? joj pa o bi meni trebalo!
povećava li se krajnja ili smanjuje??
o pa morat ću ja kod tebe u radionu jedan dan na lekcije  (y) 8)
 
nećeš izgubiti na krajnoj nego ćeš prije do nje doći, sada 6 brzinu ne možeš iskorisriti a onda ććeš moći
 
Faber said:
iskoristivost 6te? dakle! rastegne kako spada tu 6tu? joj pa o bi meni trebalo!
povećava li se krajnja ili smanjuje??
o pa morat ću ja kod tebe u radionu jedan dan na lekcije  (y) 8)




Pa pisalo se to na forumu vec 9348 puta, kada je napred lančanik manji tj zada veci motor  dobije na ubrzanju, a izgubi max brzinu (10-20kmh)
 
Frane said:
Pa pisalo se to na forumu vec 9348 puta, kada je napred lančanik manji tj zada veci motor  dobije na ubrzanju, a izgubi max brzinu (10-20kmh)

Ne moraš uvijek izgubit, puno motora uopće nema snage da potegne šestom do kraja. Nerjetko je i dobije na max brzini...
 
aurellie said:
Ne moraš uvijek izgubit, puno motora uopće nema snage da potegne šestom do kraja. Nerjetko je i dobije na max brzini...

A zast onda proizvodjac kod takvih motora ne stavi manji zupcanik naprijed "in the first place"???  :misli: Valjda im je u interesu da im motor ide bolje i bude bolji, pa makar da bi se mogli hvaliti vecim performansama, ak nista drugo...  :mrgreen:
 
ne bi znao odgovor, ali sve što sam napisao nije iz trbuha nego iz glave provjereno probao, :jesus: znam
 
bubson said:
nećeš izgubiti na krajnoj nego ćeš prije do nje doći, sada 6 brzinu ne možeš iskorisriti a onda ććeš moći
e pa tooo meni treba.... :shock: :shock: :shock: