KLE500 - Iskustva na terenu?

Status
Not open for further replies.

Cigla

New member
Ovako, kolega sa posla bi htio uzeti KLE, no njega uz cestovnu voznju vise zanima voznja po prirodi, znaci teze prohodnim terenima, livadama, brdima i slicno, pa ga sad zanimaju iskustva drugih...kako se taj motor ponasa u tim uvjetima, da li ima dosta snage itd.

Pa eto, izvolite...
 
Kolko se ja kuzim, za teze prohodne terene nikako nije. Vise je pogodan za lokalne sljuncane putove, dakle bez nekih ekstremnijih voznji. Kaj radije ne razmisli barem o XT, KLR, XR, DR-Z (vjerujem da su mu KTM i slicne igracke preskupe).
 
Pa KLR sam mu i ja radije preporucio...no njemu se bas svidja KLE...da, u pravu si, ovi smu mu ipak preskupi...
 
2 fast dobro kaže, nije ti to motor za off road, osim ako pod time ne smatraš naše prigradske ceste. Pretežak brate, pretežak.
 
XT 600 e , ako zelis da izedjes stvarno van puta, KLE ako zelis da se vozis po RALLY asfaltu. asfaltu.Bitna stvar je da XT trosi barem 2 litre manje goriva nego KLE.KLE je cuveni potrosac
 
Dirty, ili se šališ ili si krivo informiram. Da se ne znam kako vozim, nemoguće mi je spaliti više od 5 - 5,5 l/100 km. Nemoj samo reć da XT troši 3 litre.
 
Cigla said:
Ovako, kolega sa posla bi htio uzeti KLE, no njega uz cestovnu voznju vise zanima voznja po prirodi, znaci teze prohodnim terenima, livadama, brdima i slicno, pa ga sad zanimaju iskustva drugih...kako se taj motor ponasa u tim uvjetima, da li ima dosta snage itd.

Pa eto, izvolite...

Nikako,kle nije motor za vožnju po prirodi,doduše moguće je sa njime voziti polako po ravnijim terenima po prirodi,ali ako preferiraš prirodu rađe uzmi neki klr.
 
Freshman said:
Dirty, ili se šališ ili si krivo informiram. Da se ne znam kako vozim, nemoguće mi je spaliti više od 5 - 5,5 l/100 km. Nemoj samo reć da XT troši 3 litre.
Kada deres XT-a trosi 5 litara, pod istim rezimom KLE trosi dve litre vise .Doduse onaj stari model .U Pancevu ima tri -cetiri takva motora nijedan neide ispod 6,5.ZA ove nove sam cuo da manje trose
 
Pa evo neznam, frend mi ima KLE-a i stalno mi ga hvali kak je udoban kak je mrak kak je ovo i kak je ono...bio je s njim u Bugarskoj nedavno i kaže da nije imo ama baš nikakvih problema s motorom... jedino nešto malo sa kosovcima kad je prolazio tamo... :roll: :mrgreen:
 
Sto se tice KLEovog agregata bukvalno je neunistiv , motor je generalno dobar ali nije za pravi off road
 
Dirty said:
Kada deres XT-a trosi 5 litara, pod istim rezimom KLE trosi dve litre vise .Doduse onaj stari model .U Pancevu ima tri -cetiri takva motora nijedan neide ispod 6,5.ZA ove nove sam cuo da manje trose

.....ovisi kod kojeg "privatnika" točiš........ :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
 
8) KLE je dobar motor,ali nije za off road.Barem ne neki ozbiljniji.Težak je malo ,ali za sve ostalo je vrlo dobar.Udoban i dovoljno snažan sa svojih 48 konja,jer ipak je to pola litraš.Lani sam vozio TTR 600 i iako je on sa svojim Ohlinsom i općenito predispozicijama za off road specijaliziran za to,meni nije bilo "milo"niti s njim vozati se po blatu.Mjenjač na KLE-u je nemjerljivo bolji,a i ostalo je "uljuđenije".TTR nije imao ni e-starter,pa sam se znao namučiti sa "kickanjem".Dobro,ima i onih kojima to sve nije problem,ali za normalnu vožnju KLE je odličan,zato i jest"fun bike".Uzgred na prvih 1200km ,potorošnja na mom KLE-u je 4,9! :wink:
 
KLE je enduro šta ti odma znači da nije za pravu prirodu: težište mu je visoko gore a težak je šta znači da je pri malim brzinama zajeban za manevriranje- kao i svaki enduro. XT je bicikla za njega i to je pravi motor za prirodu.
A štaš- nemoš i jare i pare! :banana:
 
Status
Not open for further replies.