headbanger-camaro
Member
Evo me upravo iz Karlovca iz KMS-a koji će me slijedeći put vidjeti SAMO AKO pocrkaju svi ostali servisi u krugu od 100 km od mene.... :x :angry:
E sad da se malo obrazložim da nebi ispalo da neargumentirano pljujem.
Dakle, nakon što sam se načitao postova i postova hvalospjeva ovdje na forumu o radu KMS-a, stručnosti i ljubaznosti- a igrom slučaja je moj redoviti serviser motocikla na godišnjem i baš sam li-la na granici servisa, u Srijedu sam lijepo odlučio nazvati u Karlovac i dogovoriti servis. Zovem, javlja se teta s mlađim glasom i sve 5 dogovaramo servis u Petak u 13:00.Usput sam jasno i glasno pitao da li je problem ako donesem svoje ulje i filter (s obzirom da znam koje su cijene istih tu kod nas, uredno uzimam propisana ulja i filtere u Louisu ili bilo gdje vani u 30-50% jeftinije)
Ja i moja bolja polovica sjedamo oko pol 12 na "kravu" i pičare put KA. U 12:59 (bilo par usputnih stanica) dolazimo pred KMS sve pozatvarano i kroz koju minutu taman dolazi dečko u autu u radnom odijelu i zaključujem da se radi o jednom od servisera. I paralelno s time starija gospođa (vidno nadrkana) otvara naprijed salon i ulazim nutra, sva zbunjena me šalje iza da otfuram motor u servis.
Ok, dolazim iza i ova moja također , i objašnjavam majstoru šta želim da mi se sve napravi. Majstor isto malo zbunjen ali dobroćudan (malo bucmasti- kasnije se ispostavilo radnik) i pita me da li samo mijenja ulje i filter ili još kaj. I ja mu objašnjavam šta sve želim da mi se napravi uz to i vadim ulje i filter iz bisaga, i doletava jedan mladić na sav glas da je to krivo ulje, krivi filter da oni tu samo ugrađuju originalno ulje i filter. Da jel ja znam da mi radi takvog (krivog jelte) filtera i ulja može zaribat mašina i da su takvi poput mene razlog zašto motocikli kod nas duraju 80 tkm, praktički se dere na mene i arogantno gestikulira. Ja ono, ko mali dečec u školskoj klupi kad ga ispovijeda profesor ali već lagano kuham.
Tko me pozna, zna da znam imat kratak fitilj ali sam ovdje začudo zadržao pristojnost i mirno sam pokušavao se s ovim drugim (ispalo sin od gazde) razgovarati, i što ja mirnije to on arogantnije i uvredljivije. I majke mi ako se nebi okrenuo i otišao da mi nije lagano gorilo da napravim servis (okrenuo preko intervala jedno soma a ipak sam ga sam zaradio i želim da me služi). I reko ok- pustil bum ga da se ispuše i sam nek napravi sve kaj sam rekao.
Da ne zaboravim, uspio mi je lansirat i uvredu u rukavicama- veli lik: "već sam stoput ljudima govorio da ne kupuju motocikle koje ne mogu održavati", e tu sam već bio na rubu da ga upoznam sa križevačkom desnicom
Uz to mi dolazi stariji mršavi čovjek (ispalo gazda) i solidno pristojno mi pokazno objašnjava razliku između ovog mog "falšanog" i "pravog oriđiđi" filtera. A razlika je u unutarnjoj strukturi, izvana dimenzijama isti i navoj i dimenzije. Struktura rupica drukčija i to je to. BTW. ovaj moj je bio Champion filter a svaki taj isti kupujem već godinama i za "kravu" a od istog proizvođača i za druge motocikle sam vani kupovao prije i nikad problema naravno.
Sinek mu se i dalje nije stišavao neko vrijeme i dođemo do kompromisa- nek ugrade svoj originalni filter a moje ulje. Filter im je bio nekaj manje od 90 kn i reko ko ga jebe, ali litru ulja koja također košta 90 kn ipak ne plaćam kad me 4 litre propisanog ulja bilo gdje vani košta 25-35 eura minus merver...
I ništa, počnu oni sa servisom i fakat- lagao bi kad bi rekao da neznaju radit svoj posao. Sve što sam tražio, od toga da mi nadomjeste par šarafa kaj su u vožnji ispali, učvrste auspuh koji se olabavio, ali način rada je- malo radim, pa puš pauza, pa malo radim pa pol sata pričam s tobom itd.
U međuvremenu se i sin smirio i kao, spika nije on mislio ništa loše ali bla bla bla...
Reko ajd ok, shvatit ću to kao ispriku- nek mu bude, možda je imao loš dan čovjek.
Trebam napomenut također da je u cijeloj toj strci-zbrci starija gospođa koju sam prije spomenuo (pretpostavljam majka/žena od sina/gazde) nekom od njih onak polutiho dobacila: "ma stavite ovo njegovo kad oće - tko ga jebe"
Ali očito ne dovoljno tiho da ja nebi čuo.
Tu je negdje se pojavila i mlada dama (sestra/kćer od sina/gazde) s kojom sam najvjerojatnije u Srijedu i dogovarao servis, isto ne baš najbolje volje (valjda su bili svi grupno nadrkani danas- osim starog gazde, on je stalno neke zajebancije valjao i razgovarao se tak da mi je bar to malo popravilo cijelu sliku).
Da još jednom napomenem- u 13:00 sam dofurao motocikl, a negdje 13:15-13:20 se počelo radit na njemu, možda je i pol 2 već bilo nisam ziher. Radilo se po sistemu već opisanom, malo radim malo pušim i odmaram i pričam i u radu su se izmjenjivali stari gazda i ovaj bucmasti serviser, a cijeli motocikl je bio gotov oko 15:45, možda i nešto ranije kad sam tražio da mi obračunaju priču. Mlada prijespomenuta dama me tražila servisnu knjižicu da sve porješava, i nema pa nema je- ok na godišnjem sam, nema gužve. Oko 16:30 me zove da dođem platiti i imam šta viditi na fakturi (poslikat ću je ovih dana i staviti na forum).
Zaračunato 3 I POL JEBENA RADNA SATA x 200 kn i potrošni materijal uključivo filter (ali je to sve izašlo 134 kn, nije sporno jer se i mijenjalo ulje za kočnice).To je valjda spika- nemremo te odrat na materijalu ali možemo na radnim satima...
Iskreno, više nisam imao volje za prepirku i svađe- samo sam platio i u svojoj glavi prekrižio KMS jednom za svagda.
U životu sam promijenio previše motora i auta a i servisera ovisno o kvaliteti i uslužnosti (da bi ovo samo tako progutao i bar ne napisao iskustvo na forumu da pomognem nekom drugome da se ne zajebe), a i sam sam na takvom poslu gdje radim sa strankama i stojim na usluzi.
E sad da se malo obrazložim da nebi ispalo da neargumentirano pljujem.
Dakle, nakon što sam se načitao postova i postova hvalospjeva ovdje na forumu o radu KMS-a, stručnosti i ljubaznosti- a igrom slučaja je moj redoviti serviser motocikla na godišnjem i baš sam li-la na granici servisa, u Srijedu sam lijepo odlučio nazvati u Karlovac i dogovoriti servis. Zovem, javlja se teta s mlađim glasom i sve 5 dogovaramo servis u Petak u 13:00.Usput sam jasno i glasno pitao da li je problem ako donesem svoje ulje i filter (s obzirom da znam koje su cijene istih tu kod nas, uredno uzimam propisana ulja i filtere u Louisu ili bilo gdje vani u 30-50% jeftinije)
Ja i moja bolja polovica sjedamo oko pol 12 na "kravu" i pičare put KA. U 12:59 (bilo par usputnih stanica) dolazimo pred KMS sve pozatvarano i kroz koju minutu taman dolazi dečko u autu u radnom odijelu i zaključujem da se radi o jednom od servisera. I paralelno s time starija gospođa (vidno nadrkana) otvara naprijed salon i ulazim nutra, sva zbunjena me šalje iza da otfuram motor u servis.
Ok, dolazim iza i ova moja također , i objašnjavam majstoru šta želim da mi se sve napravi. Majstor isto malo zbunjen ali dobroćudan (malo bucmasti- kasnije se ispostavilo radnik) i pita me da li samo mijenja ulje i filter ili još kaj. I ja mu objašnjavam šta sve želim da mi se napravi uz to i vadim ulje i filter iz bisaga, i doletava jedan mladić na sav glas da je to krivo ulje, krivi filter da oni tu samo ugrađuju originalno ulje i filter. Da jel ja znam da mi radi takvog (krivog jelte) filtera i ulja može zaribat mašina i da su takvi poput mene razlog zašto motocikli kod nas duraju 80 tkm, praktički se dere na mene i arogantno gestikulira. Ja ono, ko mali dečec u školskoj klupi kad ga ispovijeda profesor ali već lagano kuham.
Tko me pozna, zna da znam imat kratak fitilj ali sam ovdje začudo zadržao pristojnost i mirno sam pokušavao se s ovim drugim (ispalo sin od gazde) razgovarati, i što ja mirnije to on arogantnije i uvredljivije. I majke mi ako se nebi okrenuo i otišao da mi nije lagano gorilo da napravim servis (okrenuo preko intervala jedno soma a ipak sam ga sam zaradio i želim da me služi). I reko ok- pustil bum ga da se ispuše i sam nek napravi sve kaj sam rekao.
Da ne zaboravim, uspio mi je lansirat i uvredu u rukavicama- veli lik: "već sam stoput ljudima govorio da ne kupuju motocikle koje ne mogu održavati", e tu sam već bio na rubu da ga upoznam sa križevačkom desnicom
Uz to mi dolazi stariji mršavi čovjek (ispalo gazda) i solidno pristojno mi pokazno objašnjava razliku između ovog mog "falšanog" i "pravog oriđiđi" filtera. A razlika je u unutarnjoj strukturi, izvana dimenzijama isti i navoj i dimenzije. Struktura rupica drukčija i to je to. BTW. ovaj moj je bio Champion filter a svaki taj isti kupujem već godinama i za "kravu" a od istog proizvođača i za druge motocikle sam vani kupovao prije i nikad problema naravno.
Sinek mu se i dalje nije stišavao neko vrijeme i dođemo do kompromisa- nek ugrade svoj originalni filter a moje ulje. Filter im je bio nekaj manje od 90 kn i reko ko ga jebe, ali litru ulja koja također košta 90 kn ipak ne plaćam kad me 4 litre propisanog ulja bilo gdje vani košta 25-35 eura minus merver...
I ništa, počnu oni sa servisom i fakat- lagao bi kad bi rekao da neznaju radit svoj posao. Sve što sam tražio, od toga da mi nadomjeste par šarafa kaj su u vožnji ispali, učvrste auspuh koji se olabavio, ali način rada je- malo radim, pa puš pauza, pa malo radim pa pol sata pričam s tobom itd.
U međuvremenu se i sin smirio i kao, spika nije on mislio ništa loše ali bla bla bla...
Reko ajd ok, shvatit ću to kao ispriku- nek mu bude, možda je imao loš dan čovjek.
Trebam napomenut također da je u cijeloj toj strci-zbrci starija gospođa koju sam prije spomenuo (pretpostavljam majka/žena od sina/gazde) nekom od njih onak polutiho dobacila: "ma stavite ovo njegovo kad oće - tko ga jebe"
Ali očito ne dovoljno tiho da ja nebi čuo.
Tu je negdje se pojavila i mlada dama (sestra/kćer od sina/gazde) s kojom sam najvjerojatnije u Srijedu i dogovarao servis, isto ne baš najbolje volje (valjda su bili svi grupno nadrkani danas- osim starog gazde, on je stalno neke zajebancije valjao i razgovarao se tak da mi je bar to malo popravilo cijelu sliku).
Da još jednom napomenem- u 13:00 sam dofurao motocikl, a negdje 13:15-13:20 se počelo radit na njemu, možda je i pol 2 već bilo nisam ziher. Radilo se po sistemu već opisanom, malo radim malo pušim i odmaram i pričam i u radu su se izmjenjivali stari gazda i ovaj bucmasti serviser, a cijeli motocikl je bio gotov oko 15:45, možda i nešto ranije kad sam tražio da mi obračunaju priču. Mlada prijespomenuta dama me tražila servisnu knjižicu da sve porješava, i nema pa nema je- ok na godišnjem sam, nema gužve. Oko 16:30 me zove da dođem platiti i imam šta viditi na fakturi (poslikat ću je ovih dana i staviti na forum).
Zaračunato 3 I POL JEBENA RADNA SATA x 200 kn i potrošni materijal uključivo filter (ali je to sve izašlo 134 kn, nije sporno jer se i mijenjalo ulje za kočnice).To je valjda spika- nemremo te odrat na materijalu ali možemo na radnim satima...
Iskreno, više nisam imao volje za prepirku i svađe- samo sam platio i u svojoj glavi prekrižio KMS jednom za svagda.
U životu sam promijenio previše motora i auta a i servisera ovisno o kvaliteti i uslužnosti (da bi ovo samo tako progutao i bar ne napisao iskustvo na forumu da pomognem nekom drugome da se ne zajebe), a i sam sam na takvom poslu gdje radim sa strankama i stojim na usluzi.