KMS Karlovac- moje iskustvo

Status
Not open for further replies.
Evo me upravo iz Karlovca iz KMS-a koji će me slijedeći put vidjeti SAMO AKO pocrkaju svi ostali servisi u krugu od 100 km od mene.... :x :angry:

E sad da se malo obrazložim da nebi ispalo da neargumentirano pljujem.
Dakle, nakon što sam se načitao postova i postova hvalospjeva ovdje na forumu o radu KMS-a, stručnosti i ljubaznosti- a igrom slučaja je moj redoviti serviser motocikla na godišnjem i baš sam li-la na granici servisa, u Srijedu sam lijepo odlučio nazvati u Karlovac i dogovoriti servis. Zovem, javlja se teta s mlađim glasom i sve 5 dogovaramo servis u Petak u 13:00.Usput sam jasno i glasno pitao da li je problem ako donesem svoje ulje i filter (s obzirom da znam koje su cijene istih tu kod nas, uredno uzimam propisana ulja i filtere u Louisu ili bilo gdje vani u 30-50% jeftinije)

Ja i moja bolja polovica sjedamo oko pol 12 na "kravu" i pičare put KA. U 12:59 (bilo par usputnih stanica) dolazimo pred KMS sve pozatvarano i kroz koju minutu taman dolazi dečko u autu u radnom odijelu i zaključujem da se radi o jednom od servisera. I paralelno s time starija gospođa (vidno nadrkana) otvara naprijed salon i ulazim nutra, sva zbunjena me šalje iza da otfuram motor u servis.

Ok, dolazim iza i ova moja također :mrgreen: , i objašnjavam majstoru šta želim da mi se sve napravi. Majstor isto malo zbunjen ali dobroćudan (malo bucmasti- kasnije se ispostavilo radnik) i pita me da li samo mijenja ulje i filter ili još kaj. I ja mu objašnjavam šta sve želim da mi se napravi uz to i vadim ulje i filter iz bisaga, i doletava jedan mladić na sav glas da je to krivo ulje, krivi filter da oni tu samo ugrađuju originalno ulje i filter. Da jel ja znam da mi radi takvog (krivog jelte) filtera i ulja može zaribat mašina i da su takvi poput mene razlog zašto motocikli kod nas duraju 80 tkm, praktički se dere na mene i arogantno gestikulira. Ja ono, ko mali dečec u školskoj klupi kad ga ispovijeda profesor ali već lagano kuham.

Tko me pozna, zna da znam imat kratak fitilj ali sam ovdje začudo zadržao pristojnost i mirno sam pokušavao se s ovim drugim (ispalo sin od gazde) razgovarati, i što ja mirnije to on arogantnije i uvredljivije. I majke mi ako se nebi okrenuo i otišao da mi nije lagano gorilo da napravim servis (okrenuo preko intervala jedno soma a ipak sam ga sam zaradio i želim da me služi). I reko ok- pustil bum ga da se ispuše i sam nek napravi sve kaj sam rekao.

Da ne zaboravim, uspio mi je lansirat i uvredu u rukavicama- veli lik: "već sam stoput ljudima govorio da ne kupuju motocikle koje ne mogu održavati", e tu sam već bio na rubu da ga upoznam sa križevačkom desnicom  :mrgreen:

Uz to mi dolazi stariji mršavi čovjek (ispalo gazda) i solidno pristojno mi pokazno objašnjava razliku između ovog mog "falšanog" i "pravog oriđiđi" filtera. A razlika je u unutarnjoj strukturi, izvana dimenzijama isti i navoj i dimenzije. Struktura rupica drukčija i to je to. BTW. ovaj moj je bio Champion filter a svaki taj isti kupujem već godinama i za "kravu" a od istog proizvođača i za druge motocikle sam vani kupovao prije i nikad problema naravno.

Sinek mu se i dalje nije stišavao neko vrijeme i dođemo do kompromisa- nek ugrade svoj originalni filter a moje ulje. Filter im je bio nekaj manje od 90 kn i reko ko ga jebe, ali litru ulja koja također košta 90 kn ipak ne plaćam kad me 4 litre propisanog ulja bilo gdje vani košta 25-35 eura minus merver...

I ništa, počnu oni sa servisom i fakat- lagao bi kad bi rekao da neznaju radit svoj posao. Sve što sam tražio, od toga da mi nadomjeste par šarafa kaj su u vožnji ispali, učvrste auspuh koji se olabavio, ali način rada je- malo radim, pa puš pauza, pa malo radim pa pol sata pričam s tobom itd.

U međuvremenu se i sin smirio i kao, spika nije on mislio ništa loše  ali bla bla bla...
Reko ajd ok, shvatit ću to kao ispriku- nek mu bude, možda je imao loš dan čovjek.

Trebam napomenut također da je u cijeloj toj strci-zbrci starija gospođa koju sam prije spomenuo (pretpostavljam majka/žena od sina/gazde) nekom od njih onak polutiho dobacila: "ma stavite ovo njegovo kad oće - tko ga jebe"
Ali očito ne dovoljno tiho da ja nebi čuo.

Tu je negdje se pojavila i mlada dama (sestra/kćer od sina/gazde) s kojom sam najvjerojatnije u Srijedu i dogovarao servis, isto ne baš najbolje volje (valjda su bili svi grupno nadrkani danas- osim starog gazde, on je stalno neke zajebancije valjao i razgovarao se tak da mi je bar to malo popravilo cijelu sliku).

Da još jednom napomenem- u 13:00 sam dofurao motocikl, a negdje 13:15-13:20 se počelo radit na njemu, možda je i pol 2 već bilo nisam ziher. Radilo se po sistemu već opisanom, malo radim malo pušim i odmaram i pričam i u radu su se izmjenjivali stari gazda i ovaj bucmasti serviser, a cijeli motocikl je bio gotov oko 15:45, možda i nešto ranije kad sam tražio da mi obračunaju priču. Mlada prijespomenuta dama me tražila servisnu knjižicu da sve porješava, i nema pa nema je- ok na godišnjem sam, nema gužve. Oko 16:30 me zove da dođem platiti i imam šta viditi na fakturi (poslikat ću je ovih dana i staviti na forum).

Zaračunato 3 I POL JEBENA RADNA SATA x 200 kn i potrošni materijal uključivo filter (ali je to sve izašlo 134 kn, nije sporno jer se i mijenjalo ulje za kočnice).To je valjda spika- nemremo te odrat na materijalu ali možemo na radnim satima...

Iskreno, više nisam imao volje za prepirku i svađe- samo sam platio i u svojoj glavi prekrižio KMS jednom za svagda.

U životu sam promijenio previše motora i auta a i servisera ovisno o kvaliteti i uslužnosti (da bi ovo samo tako progutao i bar ne napisao iskustvo na forumu da pomognem nekom drugome da se ne zajebe), a i sam sam na takvom poslu gdje radim sa strankama i stojim na usluzi.
 
Bez obzira na tvoje impresije, njih znam a tebe ne znam, tak da mi je ovaj post potpuno irelevantan... :cool:
 
Zar je poznanstvo uvjet za dobar servis?
Vjerujem da je ovaj slucaj iznimka jer nisam bas cuo nekih neg. kometara na KMS, necu komentirati previse jer nisam nista radio kod njih.
Ali sa strane korisnika zar ne bi u svakom servisu, bez obzira na poznanstva ili broj posjeta, trebali biti jednako usluzeni? (izuzev eurorenta  :evil: s tim da neki cak i tamo imaju pozitivna iskustava.)
 
Dakle, servisom si zadovoljan, ali ne i ponasanjem zaposlenih i cijenom usluge. Vjeruj mi da su ti naplatili po normativu i da te tu nisu zakinuli. To sto mislis da je 200kn puno za radni sat - to je tako i mogao si pitat telefonski koliko bi te to sve kostalo.
Zapravo ne vidim problem.

Prema meni su uvijek ljubazni, ponude kavom, dok se se motor servisira popricamo o nevezanim temama, lezerno i uz cigaretu za stolom u dvoristu.

A i ja bi volio da je racun manju (ko nebi?), ali ni 200kn/h nije strasno - ima i skupljih. Zapravo, kad usporedjujem cijenu servisa koju platim, nije nista veca od drugih ovlastenih.


I u moj motor toce ulje koje kosta 60kn po litri - niti je skuplje nego isto takvo da ga kupujem drugdje u HR, a niti mi stavljaju neko ulje koje bi kostalo 150kn po litri. Tu vidim da definitivno "ne pljackaju" ljude nego rade ono sto motoru zaista treba (i sam si rekao da te na materijalu nisu zakinuli)
 
live-for-ride said:
a čuj, dvoje ljudi je radilo na motoru i to ti je to što se tiče vremena.

tako je. Ako dvojica rade na motoru, satnica se obracunava duplo i to je u redu. RAdje platim isto, a motor bude gotov duplo prije nego da se Dario kilavi na njemu satima, ja skupa snjim i na kraju oni zarade isto, a ja isto platim
 
mate said:
Bez obzira na tvoje impresije, njih znam a tebe ne znam, tak da mi je ovaj post potpuno irelevantan... :cool:


I ja sam imao slično iskustvo sa jednim vrlo hvaljenim dilerom na ovom forumu, pa tek kad sam ja iznijeo svoj negativne stavove, javilo ih se još popriličan broj, a do tad samo hvalospjevi ...  ;)


tako da o irelevantnosti nema smisla pričati  (y)
 
meni je sporno što guraju svoje ulje i svoje filtere kao jedino ispravno. Sve drugo niš ne valja. "Sintetično ulje je sranje", pa nema ga u ponudi, "Motul je koma" i to ne valja stavljati u motor....no, ok. Bitno da su ljudi (inače) zadovoljni.
Nevezano za KMS...odnos "s visoka" nikako ne dokazuje nečiju stručnost. Samo argumenti imaju smisla, a rijetko koji mehaničar će objektivno pristupiti rješenju problema bez veličanja vlastitog iskustva i znanja.
 
meni samo nije jasno da zamjena ulja i filtera, te kočionog ulja može trajati 3 pol sata s time do još dvojica to rade,
znači to je 7 radnih sati za taj posao, meni se to čini malo previše  :misli:

prošli vikend, subota, frendu pofali ulja za dotočit a idemo za Delnice, jbga čovjek zaboravio prije kupit, dođemo u AMI Trade ne rade, stanemo u kms-u, pitamo jel imaju za prodat ulje, kažu ne prodaju ulje nego samo uz servis ide njihovo ulje, zamolimo trebala bi nam litra ulja, platit ćemo kolko treba, natoči ju u flašu od coca-cole,nije važno, ak nemaš pakovanje po litru, oni ne nemože to tako. Ok to je politika firme i sve je u redu, al mogli su pomoć čovjeku u nevolji. Na kraju smo otišli kod Zorića (mislili smo da i oni ne rade ali ipak jesu), kupili dotočili neš sitno i gas.
 
Ma bez puno filozofije, predobro znam komplet familiju, stručnost i način rada kod njih, tak da mi je dosta ovog u tvojem postu baš totalno nejasno i nepojmljivo.!!  I kak veli mate " njih znam a tebe ne ".. (y)

U svakom slučaju javit če se "kazo " sigurno na ovo i reagirat kao što je uvijek.... :hello:
 
:shock: I ja sam iznenađen, prije sam KLE kod njih servisiral i sve pet, čak mi nisu zračunali izmjenu prednjih pločica koje sam par puta kod njih mjenjal, posle Kaptola za mene su bili preporod kaj se svega tiće, jbg. možda su se promijenili unazad 3-4 godine !! :misli: :misli: :mrgreen:
 
mladen59 said:
:shock: I ja sam iznenađen, prije sam KLE kod njih servisiral i sve pet, čak mi nisu zračunali izmjenu prednjih pločica koje sam par puta kod njih mjenjal, posle Kaptola za mene su bili preporod kaj se svega tiće, jbg. možda su se promijenili unazad 3-4 godine !! :misli: :misli: :mrgreen:

Nisu, samo ne vole križevčane... :LOL:
 
ozy said:
Zar je poznanstvo uvjet za dobar servis?
Vjerujem da je ovaj slucaj iznimka jer nisam bas cuo nekih neg. kometara na KMS, necu komentirati previse jer nisam nista radio kod njih.
Ali sa strane korisnika zar ne bi u svakom servisu, bez obzira na poznanstva ili broj posjeta, trebali biti jednako usluzeni? (izuzev eurorenta  :evil: s tim da neki cak i tamo imaju pozitivna iskustava.)

Ne radi se o poznanstvu u smislu da ih moraš poznavat pa da ti kao bolje naprave, nego ljude znam i pratim godinama i jednostavno ne vjerujem u priču. Odnosno, ne vidim šta je sporno u tome što su valjda  zakasnili 23 sekunde, ne ugrađuju zamjenske djelove i zaračunavaju rad po normativima. Ili je možda problem što puše? :mrgreen:  Sve u svemu, priča glupa da gluplja ne može bit.
 
mate said:
Bez obzira na tvoje impresije, njih znam a tebe ne znam, tak da mi je ovaj post potpuno irelevantan... :cool:

Svaka čast, ali baš radi tvojih i još nekolicine afirmativnih postova o KMS-u sam se odlučio otić kod njih na ovaj servis a ne nedaj bog u K.Cargo ili negdje drugdje, kad već moj majstor nije bio raspoloživ...

A to što si se ti osjetio ponukan tu napisat nešto je i meni irelevantno... :bored:
 
GSX 1402 said:
na koliko km si radio servis...  :cool:
7-mi servis, na satu je bilo točno 39 435 km kad sam došao pred KMS. S obzirom da sam od starta zamicao po 500-tinjak km na svakom servisu , taman se do sedmog stvorila razlika od cca 3500 km...
 
ozy said:
Zar je poznanstvo uvjet za dobar servis?
Vjerujem da je ovaj slucaj iznimka jer nisam bas cuo nekih neg. kometara na KMS, necu komentirati previse jer nisam nista radio kod njih.
Ali sa strane korisnika zar ne bi u svakom servisu, bez obzira na poznanstva ili broj posjeta, trebali biti jednako usluzeni? (izuzev eurorenta  :evil: s tim da neki cak i tamo imaju pozitivna iskustava.)

Potpuno se slažem, jer po nekim upisima ovdje, ispada da si moram bit s njima jako dobar ili kućni prijatelj da dobijem uslugu na nivou bez da mi netko iza leđa veli- tko ga jebe...
:misli: :misli: :shocked:
 
Žaba said:
meni samo nije jasno da zamjena ulja i filtera, te kočionog ulja može trajati 3 pol sata s time do još dvojica to rade,
znači to je 7 radnih sati za taj posao, meni se to čini malo previše  :misli:

prošli vikend, subota, frendu pofali ulja za dotočit a idemo za Delnice, jbga čovjek zaboravio prije kupit, dođemo u AMI Trade ne rade, stanemo u kms-u, pitamo jel imaju za prodat ulje, kažu ne prodaju ulje nego samo uz servis ide njihovo ulje, zamolimo trebala bi nam litra ulja, platit ćemo kolko treba, natoči ju u flašu od coca-cole,nije važno, ak nemaš pakovanje po litru, oni ne nemože to tako. Ok to je politika firme i sve je u redu, al mogli su pomoć čovjeku u nevolji. Na kraju smo otišli kod Zorića (mislili smo da i oni ne rade ali ipak jesu), kupili dotočili neš sitno i gas.
ne nego je to skupa.
 
cijena radnog sata u servisima se krece oko 200kn,negdje je i jeftinije,nije bitno,recimo da je 200kn normalna cijena,....ne vezano za kms,bezobrazluk je zaracunati tri i pol sata za takvo nesto,svi znamo znamo koliko treba da se ispusti ulje iz masine,odvida filter,zavida novi i natoci ulje,za ulje u kocnicama treba vise vremena,ali nikako tri i pol sata(razumijem da je kriza,da nema posla,da mnogi postaju sam svoj majstor,ali na ovakav nacin ce biti jos manje posla kod mnogih takvi servisera) sto se tice "njihovog" ulja i filtera,imaju pravo koristit samo "svoje",ne vidim tu nista lose i vrijedno rasprave
 
3alfa3 said:
Dakle, servisom si zadovoljan, ali ne i ponasanjem zaposlenih i cijenom usluge. Vjeruj mi da su ti naplatili po normativu i da te tu nisu zakinuli. To sto mislis da je 200kn puno za radni sat - to je tako i mogao si pitat telefonski koliko bi te to sve kostalo.
Zapravo ne vidim problem.

Kao što napisah, bio tamo uz njih dok su radili i nemam zamjerki na posao, ali isto tako nemam zamjerke na 200 kn/h, nego mi je zamjerka na to što su efektivnog posla radili SAT I POL, nikad dvojica paralelno nisu radili na motociklu nego jedan po jedan. A i nekak si mislim da su mi trebali reći tj. pitati me da li želim da mi dvojica rade jer se duplo obračunava. I ajde, nek su i dvojica, to je opet 3 radna sata a ne tri i pol, znači negdje im se "pot-kralo" 100 kn. Jer ako sam u 13:00 došao tamo, čekao skoro pola sata da počnu radit na motoru, i ak je sve bilo gotovo 15:45 i do pol 5 čekam račun, uz puš pauze i odmaranja, kafenisanja i razgovore, ne vidim gdje se može ubacit tri i pol radna sata i uz duplu tarifu...

A što se telefonskog razgovora tiče, pitao sam za potrošni materijal i dobio drugu priču dok sam došao od one preko telefona. Kaj sam trebao pitati da li će me možda za moje pare i u materinu poslat?

Nekak mi se čini da ti ne želiš vidjeti problem a ne da ga nema...

3alfa3 said:
Prema meni su uvijek ljubazni, ponude kavom, dok se se motor servisira popricamo o nevezanim temama, lezerno i uz cigaretu za stolom u dvoristu.

Prema meni tj. nama su bili dijametralno suprotni tj. ili ravnodušni u najboljem slučaju osim starog gazde koji je poprilično komičan lik ispao...

3alfa3 said:
A i ja bi volio da je racun manju (ko nebi?), ali ni 200kn/h nije strasno - ima i skupljih. Zapravo, kad usporedjujem cijenu servisa koju platim, nije nista veca od drugih ovlastenih.
Gle maštanja i kibidabi spike su jedna stvar, a očekivat da ti naplate što naprave a ne da te nasapunaju je ipak druga stvar jel tako?

I kaj? Zato kaj ima i skupljih servisa i idiota koji to plaćaju, ja bi se trebao naguzit i primit ga šutke?

I opet ponavljam- 200 kn/h nije sporna cijena, nego satnica koju su zaračunali...

3alfa3 said:
I u moj motor toce ulje koje kosta 60kn po litri - niti je skuplje nego isto takvo da ga kupujem drugdje u HR, a niti mi stavljaju neko ulje koje bi kostalo 150kn po litri. Tu vidim da definitivno "ne pljackaju" ljude nego rade ono sto motoru zaista treba (i sam si rekao da te na materijalu nisu zakinuli)

Blago si ga tebi, ti si jedan od onih sretnika koji ih "poznaje" valjda, pa su realni sa svime... :cigle:
 
Status
Not open for further replies.