GIXER said:Bez auspuha i remapiranja vjerovatno ništa.
Boki RR said:znaci to tek u kasnijoj fazi dolazi... tnx
imam akropovica, sad sam trenutno sav u gumama, slovenci jos nista nemaju
GIXER said:Bez auspuha i remapiranja vjerovatno ništa.
Ninja said:Manemoj,
dobiva vecu potrosnju,presiromasnu smjesu,gubitak snage i ZVUK USISA sto je vecini na ovom forumu najvaznije
Ljudi dodjite pameti i ostavite motore kakvi jesu, ne padajte pod utjecaj marketinga
Dek..Dadek said:možda imaš pravo,al uz malu pomoć PC-a,moguće je poboljšati neke parametre.
al to je više iz zajebancije nego što ćeš profitirat u smislu nekih performansi.
il nabrijavaš kak se spada il bolje niš
Dek..Dadek said:možda imaš pravo,al uz malu pomoć PC-a,moguće je poboljšati neke parametre.
al to je više iz zajebancije nego što ćeš profitirat u smislu nekih performansi.
il nabrijavaš kak se spada il bolje niš
Ninja said:Ali ni PC nije samo tak skinut mape sa neta i to je to
treba imat dyno stol,WB sondu i strucnu osobu koja zna sta radi da bi to bilo to ,a ja u HR neznam za takvoga koj je mapirao stotinjak motora i zna posao
Prema tome pustite lovacke ostavite motore kakvi jesu i uzivajte ostace vam vise love za kurve 8)
Boki RR said:jel mozes napisat koliko te kostao KN i za koji motor i dal se mijenja cijeli air box? pored auspuha i PC koliko osjecas KN, ne mislim na konjazu ili kaj tam neka tablica kaze, nego da li mislis da ti to vrijedi te pare koje si dao za njega?
Srki said:PC+KN+full Akrap= +27 KS na kotaču uz 20% manju potrošnju
Ninja said:I ja bi u to vjerovao da sam tolko love bacio u vjetar 8)
potpuno bi se složio s tobomSrki said:ok, onda sam ja glup i motor mi je glup i glupo ide i glupa je cesta kaj to trpi
PC+KN+full Akrap= +27 KS na kotaču uz 20% manju potrošnju
sve to znači da je matematika glupa, a ja bacio glupe pare kroz glupi prozor
srki
glupson