ko u Ri radi "honovanje" nikasil cilindra fi 64

mbalunovic

New member
Radim veliku generalku na motoru i htio bi da mi neko strojno obradi cilindar da se nanesu novi "risevi" i da se cilindar dovede u mjeru za novi klip sledece specijale (za 2 stote veci)
 
mbalunovic said:
Radim veliku generalku na motoru i htio bi da mi neko strojno obradi cilindar da se nanesu novi "risevi" i da se cilindar dovede u mjeru za novi klip sledece specijale (za 2 stote veci)

Imaš li dovoljno mesa tj jel nikasil dovoljno debeo da skidaš 2 stote?
 
neznam al da jednom udje i izadje ili dva puta cisto da se malo poravna sve i naprave ti "godovi" za novi klip,
 
mbalunovic said:
neznam al da jednom udje i izadje ili dva puta cisto da se malo poravna sve i naprave ti "godovi" za novi klip,

Da honovanje je preporučljivo kad se mjenja klip, neznam za Rijeku ali potraži neku mašinsku radionu koja radi obradu motora, mora toga biti u Rijeci, i napomeni im koju toleranciju želiš.
 
a ja bi samo da pocisti ako nista drugo, i onda izmjeri promjer cilindra, ja kupim za 5 ili 6 stoti manji klip i bok,
 
mbalunovic said:
a ja bi samo da pocisti ako nista drugo, i onda izmjeri promjer cilindra, ja kupim za 5 ili 6 stoti manji klip i bok,

stari moj, ti ako prosiris cilindar za dvije stote (smanjit ga ne mozes) .... i kupis 5-6 stotih manji klip.... tesko ces se ti voziti...  :misli:
 
na polini cilindru ti ide 5 ili 6 stote manji klip nego sto je cilindar  (y) na standardnom ide 3 - 4 stote, to je za nikasil + ljevani klip, za kovani ide jos 2 stote  (y)
za piksu sve ono gore i jos 2 stote, znaci piksa plus ljevani  5-6 za 125ccm za polini 7-8 za kovani i piksu opet 2 stote
polinijevi (ljevani) klipovi su :          cilindar:
A 63,92                            63,97-63,98
B 63,94                            63,99-64,00
C 63,96                            64,01-64,02
D 63,98                            64,03-64-04
 
Ajd ti provjeri koliko je debeli sloj nikasila kao sto je natuknuto u drugom postu ove teme
 
ak mi kazes kako , al kako god za jedan 2 prolaza honovanja ima
 
nikalsil cilindri se nikako ne dovode u mjeru honovanjem..nego nanosenjem nikalsila odgovarajuce debljine..honovanje je samo zavrsna super finis obrada...ocito da je tvoj cilindar potrosen...a sami, time i sloj nikalsila....jedino rijesenje je dati cilidar na nikalsiranje (koje se radi prema prilozenom novom klipu)...
 
nit je potrosen cilindar nit ima neke ogrebotine, samo bi htio tu teksturu na cilindru radi bolje razrade novog klipa i karike jer slazem masinu komplet iz nova, znaci se sto treba da se mjenja ce biti promjenjeno ( i sto ne treba a mozda bi trebalo uskoro), al bi htio i ovo odraditi iz navedenog razloga.

i znam da je honovanje super fina obrada i to mi i treba, jer on ne moze biti tolko potrosen za 16k km.
 
nego... daj ti meni reci za koji Q ti otvaras teme kad odgovore na svoja pitanja znas bolje od bilo koga ?
 
strasilo said:
nego... daj ti meni reci za koji Q ti otvaras teme kad odgovore na svoja pitanja znas bolje od bilo koga ?

kad mu ljudi odgovaraju na sve samo ne na njegovo pitanje. pustite ga nek se uči, ako promaši neće spiskati puno love na honanje, a ako rupa bude prevelika jednostavno motor neće ići. makar mislim da 5-6 stoti i nije tako velika zračnost :misli:
 
5 stotih manji klip je po manualu, nije to nikakva moja filozofija. znaci ako uzmem i skinem 1 stotu (i jednu sto je potrosen recimo)  uzmem izmerim i trebao bi ici klip C ako je sad klip B...


Stras , Jolly ti je tocno odgovorio. i u prethodnoj temi koju ste mi zakljucali sam pitao nesto a svi su na sve odgovarali i pitali sem na ono sto sam ja pitao
 
mbalunovic said:
nit je potrosen cilindar nit ima neke ogrebotine, samo bi htio tu teksturu na cilindru radi bolje razrade novog klipa i karike jer slazem masinu komplet iz nova, znaci se sto treba da se mjenja ce biti promjenjeno ( i sto ne treba a mozda bi trebalo uskoro), al bi htio i ovo odraditi iz navedenog razloga.

i znam da je honovanje super fina obrada i to mi i treba, jer on ne moze biti tolko potrosen za 16k km.
a zasto mislis da bi se klip bolje razradio ako je cilindar na novo honovan... :mrgreen:

to ti izmisljas neka nova pravila... :misli:

zna se kako se kompeziraju eventualne vece zracnosti potrosenog cilindra...na cilindrima kao i na klipovima postoje slovne oznake...prema kojima se odreduju daljnje eventualne kombinacije novim klipovima...nikakva honovanja starih cilindara ne dolaze u obzir...dovoljno je izmjeriti komparatorom cilindar u tri tocke...i prema potrosenosti...kao i prema oznaci starog klipa...odabrati dimenzije novoga (ima ih u najmanje 4 dimenzije)...ne znam zasto se cudis sto ti nitko nece odgovoriti na post...valjda shvacas i sam da odgovora na takve postove-nema... :?
 
bmw m 5 said:
a zasto mislis da bi se klip bolje razradio ako je cilindar na novo honovan... :mrgreen:

to ti izmisljas neka nova pravila... :misli:
zato što mreža honanja služi da zadrži ulje. ako ulja nema, trenje je povećano i klip se brže troši. a ako se brže troši, onda i  lošije se razrađuje.

osnove rada klipnih strojeva (vrijedi ako površina cilindra nije na neki drugi način obrađena, npr elektrokemijskim postupkom)