Kočnice na zx10r

st_ninja

New member
Dakle imam problem još otkad sam uzea motor kad stisnem kočnicu ona je cijela mekana.....gleda sam na drugim motorima (doduse ne na zx10) i svima je puno tvrđa...pokuša sam i naštelovat sa onim kolutičem sastrane i zategnit al je stvar i dalje ista tj jos je gore jer je mekano  i dalje a onda odjedanput uvati....inače pločice su nove imam im 3K kilometara...Može li bit do ulja tj da je izgubilo viskozitet ili da stavim druga kočiona crijeva???
 
Najjednostavnije i najjeftinije ti je promjenit ulje i odzračit kočnice. Bolje prvo to liminirat prije ikakvih ulaganja...
 
naručio sam nekakvo Motulovo ulje za kočnice (preko kawa dealera)....čekam da dođe pa će mo vidit....
Inače na ovoj kawi po testovima imaju uvik nekakve prigovore na kočnice pa će mo vidit jeli samo ulje pomaže...
Ima li itko sličan problem na istom ili bilo kakvom motoru i kako je to riješio???
 
st_ninja said:
naručio sam nekakvo Motulovo ulje za kočnice (preko kawa dealera)....čekam da dođe pa će mo vidit....
Inače na ovoj kawi po testovima imaju uvik nekakve prigovore na kočnice pa će mo vidit jeli samo ulje pomaže...
Ima li itko sličan problem na istom ili bilo kakvom motoru i kako je to riješio???

Ma najbolje ti ništa ne mrdat sam, pogotovo na novom motoru, furaj ga u ovlašteni servis pa nek se oni jebu s time kak znaju
 
zx10r velis. hm. kupi honda


il daj majstoru da to odrzracdi (tak su meni rekli ne znam ja)
 
st_ninja said:
naručio sam nekakvo Motulovo ulje za kočnice (preko kawa dealera)....čekam da dođe pa će mo vidit....
Inače na ovoj kawi po testovima imaju uvik nekakve prigovore na kočnice pa će mo vidit jeli samo ulje pomaže...
Ima li itko sličan problem na istom ili bilo kakvom motoru i kako je to riješio???

evo frenda je mučio taj problem jer vozi trke mjenjo je ulje lajtunge probo sve živo na kraju je problem dosta banalan,kawine pločice su smeće promjenio je pločice i motor koči ko blesav i nepropada ručica (y)
 
urarmili said:
evo frenda je mučio taj problem jer vozi trke mjenjo je ulje lajtunge probo sve živo na kraju je problem dosta banalan,kawine pločice su smeće promjenio je pločice i motor koči ko blesav i nepropada ručica (y)
Meni se ne dešava isti takav problem ali dešava se da prednji kraj kod kočenja (samo ponekad) počinje tresti. I ja mislim da su to krive pločice, pa ću ih najvjerojatnije zamijeniti. Ima ko kakav prijedlog kakve da stavim? :misli:
 
Bobo1 said:
Meni se ne dešava isti takav problem ali dešava se da prednji kraj kod kočenja (samo ponekad) počinje tresti. I ja mislim da su to krive pločice, pa ću ih najvjerojatnije zamijeniti. Ima ko kakav prijedlog kakve da stavim? :misli:


Ja sam govorio za 10tku
 
urarmili said:
evo frenda je mučio taj problem jer vozi trke mjenjo je ulje lajtunge probo sve živo na kraju je problem dosta banalan,kawine pločice su smeće promjenio je pločice i motor koči ko blesav i nepropada ručica (y)

Sad cu ja probati dati jedan jos banalniji savjet, prije bilo kakvih vecih zagvata, odi kupiti sprej za pranje kocnica. Rastavi plocice i operi ih (pazi da ne pomjesas) nakon toga operi disk, sprej + papir kojeg cesce mjenjas. Probaj pa reci dojmove.

Inace davno sam citao da bas kavice zeza taj problem, operes diskove i dobijes strava kocnicu :?
 
urarmili said:
evo frenda je mučio taj problem jer vozi trke mjenjo je ulje lajtunge probo sve živo na kraju je problem dosta banalan,kawine pločice su smeće promjenio je pločice i motor koči ko blesav i nepropada ručica (y)

pločice su Carbon Lorraine tako da ono nisu originalne kawasaki....čekam ulje pa će mo viditi....inaće motor koći dobro al prvo kočnica ide ko kroz maslo a onda stisne divljački....
 
Sip said:
Sad cu ja probati dati jedan jos banalniji savjet, prije bilo kakvih vecih zagvata, odi kupiti sprej za pranje kocnica. Rastavi plocice i operi ih (pazi da ne pomjesas) nakon toga operi disk, sprej + papir kojeg cesce mjenjas. Probaj pa reci dojmove.

Inace davno sam citao da bas kavice zeza taj problem, operes diskove i dobijes strava kocnicu :?
Mislim da ga nisi skužio šta je htio reći ili ga ja nisam skužio.  :misli:
Vozio sam dvije nove 10-ke i kod obje ista stvar.
Motor koči dobro, ali je problem što je prazni hod ručice jako velik tako da kočnica počinje imati učinak tj. hvatati tek kada je ručica kočnice udaljena za debljinu prsta od ručke gasa.
Prvi puta mi se desilo da sam stisnio kočnicu prilikom okretanja motora da idem sa njim na cestu, a kako kočim sa dva prsta a druga dva držim ispod ručice kočnice na gasu, i skoro završio u kanalu jer sam si stisnio prste a kočnica nije hvatala.
 
Medo said:
Mislim da ga nisi skužio šta je htio reći ili ga ja nisam skužio.  :misli:
Vozio sam dvije nove 10-ke i kod obje ista stvar.
Motor koči dobro, ali je problem što je prazni hod ručice jako velik tako da kočnica počinje imati učinak tj. hvatati tek kada je ručica kočnice udaljena za debljinu prsta od ručke gasa.
Prvi puta mi se desilo da sam stisnio kočnicu prilikom okretanja motora da idem sa njim na cestu, a kako kočim sa dva prsta a druga dva držim ispod ručice kočnice na gasu, i skoro završio u kanalu jer sam si stisnio prste a kočnica nije hvatala.

TOČNO TO...skužia si dobro!!! :mrgreen:
 
Riješit ćeš malom podloškom koju dodiruje ručica kad ju stisneš, pa će ti tako bit  udaljeniji hod od ručice gasa. To ti je rješenje provjereno na Grobniku i funkcionira. A ako imaš viška kunića kupi si cijelu pumpu drugu.
 
Vjerujem da je večina vlasnika ZX10R 06/07 čula, a možda se već i suočila sa problemom prednje kočnice. O tome se podosta piše i na stranim KAWA forumima, no sto ljudi - sto savjeta. Uglavnom, modifikacija počinje sa opletenim crijevima, kvalitetnim uljem, zamjenom MC-a (glavni kočioni cilindar) a završava zamjenom klješta (kalipera), pa meču Nissin-ova od ZX6R-a 07/08, ZX14, ili pak Tokico od novijih CBR-ki.

Cjenovno to otprilike izgleda ovako (kod nas):
Brembo RCS (nova) - 2100kn
Opletena crijeva (nova) - cca100E
Kaliperi (polovni) 100E pa na više (ovisi o sreći)
Ulje - Motul RBF600 - 140kn (1/2l)

Da li je tko več "kemijao" i kakva su mišljenja ???
Poz.
 
Napisao si samo modifikacije, a nisi naveo nikakav problem sa serijskom... koji je problem ???  :misli:
 
većina koja koja i kupi 10-ku nema gdje kod nas iskoristiti mogućnosti extremnog kočenja, pa se vjerovatno nisu ni susreli sa problemom ...

a ostali se ionako vozikaju od birtije do birtije, pa vjerovatno ni neznaju čemu služi kočnica...  :mrgreen:
 
neznam zakaj je obrisan post, valjda se moderatoru nije svidio odgovor 8)  :LOL:

inace kaj se tice kocnica...vjerojatno i ti imas problem zbog prevelikog praznog hoda? ili?