Kočnice na zx10r

Mislim da je kočnica najslabija točka ovog motora (a tako misle i na drugim forumima npr: http://www.zx-10r.net/ ;http://www.bikeland.org/board/forumdisplay.php?FID=19 ;http://www.ksrc-au.com/phpBB3/ ...)
Naime, od prvog dana, a kupio sam ga novoga, imam primjedbe na kočenje.
Kod imalo jačeg čečćeg kočenja, a pogotovo kod toplijih dana, ručica kočnice (na najudaljenijem položaju) dolazi gotovo do prstiju ruke na ručki. Vrlo neugodno. Kako problem nisam uspio riješiti reklamacijama kod ovlaštenog servisera, odlučio sam da sam riješim problem.
Kako nisam raspoložen za nepotrebno razbacivanje novca, tražim kakav savjet domaćih vozača.
Pozdrav.



 
pK said:
neznam zakaj je obrisan post, valjda se moderatoru nije svidio odgovor 8)  :LOL:

inace kaj se tice kocnica...vjerojatno i ti imas problem zbog prevelikog praznog hoda? ili?

Hod je više nego prevelik.  :palacdolje:
 
Pitat cu vjerovatno glupo ali nebi li to trebo rjesit sevis s obzirom da je kvar prijavljen dok je motor bio pod garancijom a nije otklonjen  :misli: Nekako mi je bzv da trosis novce a kupio si novi motor koji bi trebao i normalno kocit
 
vickodu said:
Pitat cu vjerovatno glupo ali nebi li to trebo rjesit sevis s obzirom da je kvar prijavljen dok je motor bio pod garancijom a nije otklonjen  :misli: Nekako mi je bzv da trosis novce a kupio si novi motor koji bi trebao i normalno kocit

zašto bi to bio kvar .... i KLE ima "problema" sa prednjom kočnicom .. ;)

sve je ispravno, samo očito nije dobro dimenzionirano u samoj proizvodnji .. :neznam:
 
strasilo said:
zašto bi to bio kvar .... i KLE ima "problema" sa prednjom kočnicom .. ;)

sve je ispravno, samo očito nije dobro dimenzionirano u samoj proizvodnji .. :neznam:

Po meni je to kvar ili tvornicka greska zato i sluzi garancija da bi se takve stvari otklanjale  :?
 
vickodu said:
Po meni je to kvar ili tvornicka greska zato i sluzi garancija da bi se takve stvari otklanjale  :?

stvarno se nebih želio mješati u to jel tvornička greška ili nije .. ;)

ali smo vrlo često svjedoci da se motor kupije jer je "najjači" u klasi, a za najmanje novaca.... pa se onda još koristi i za nešto što mu nije namjena, pa se onda sve svede na pljuvanje po dileru ... ;)

Čovjek je u temi tražio savjet kako i šta prepraviti da bi mu motor zadovoljio njegove potrebe kočenja... i čini mi se da ga baš i ne zanima jel to tvornička greška ili nije ... ;)
 
vjerojatno do lajtunga koj se rastegne pri zagrijavanju ulja.. to je problem ne samo na tvom, vec na svakom motoru kod intenzivne agresivne voznje, a najjednostavnije rijesenje je opleteni celicni lajtunzi ;)
 
strasilo said:
stvarno se nebih želio mješati u to jel tvornička greška ili nije .. ;)

ali smo vrlo često svjedoci da se motor kupije jer je "najjači" u klasi, a za najmanje novaca.... pa se onda još koristi i za nešto što mu nije namjena, pa se onda sve svede na pljuvanje po dileru ... ;)

Čovjek je u temi tražio savjet kako i šta prepraviti da bi mu motor zadovoljio njegove potrebe kočenja... i čini mi se da ga baš i ne zanima jel to tvornička greška ili nije ... ;)


U pravu si  (y) daj malo pobrisi sto sam zagnojio  :oops:
 
dzvonarevic said:
Pa zar nitko s 10-kom nema problema s kočnicom ...???  :misli:

Ne nego,
nitko nema tu desetku jer smo na vrijeme bili upoznati sa problematicnom kocnicom 8)
 
Spojio sam temu sa starom jer je već bilo priče o tome.Prebaci se na početak teme da pročitaš dodano. (y)
 
i ja sam cuo za taj problem i isto sam cuo da je problem u pumpi... na cbr-u sam imao slican problem kad sam originalne plocice potrosio i montiurao brembo karbonske (race verzija)... kocnica je propadala skroz do gasa a kocio je motor super... montirao sam i brembo lajtunge sa neki najskupljim uljem (motul) i koci savrseno...  (y)
 
CeLeRitAs said:
vjerojatno do lajtunga koj se rastegne pri zagrijavanju ulja.. to je problem ne samo na tvom, vec na svakom motoru kod intenzivne agresivne voznje, a najjednostavnije rijesenje je opleteni celicni lajtunzi ;)

Tocno, opletena crijeva se ne sire ko org. i nema onog ˝propadanja˝ vec je rucica malo tvrda.
Za pocetak kako si i rekao promjeni crijeva, investicija od nekoliko stotina kuna, evo i preporuke gdje mozes napraviti crijeva.
VIJČANE PUMPE d.o.o.  Vrapčanska 8, 10040 Zagreb  Tel: 01/3457293
 
stankovukovic said:
Tocno, opletena crijeva se ne sire ko org. i nema onog ˝propadanja˝ vec je rucica malo tvrda.
Za pocetak kako si i rekao promjeni crijeva, investicija od nekoliko stotina kuna, evo i preporuke gdje mozes napraviti crijeva.
VIJČANE PUMPE d.o.o.  Vrapčanska 8, 10040 Zagreb   Tel: 01/3457293

da ta su jeftina i kvalitetna (oko 300kn) jedina im je mana ruzan izgled... e sad ako kupis motor od 100 000 kn mozes dati i 900 kn za recimo brembo opletena crijeva koja su izgledom i kvalitetom izrade na visem nivou  (y)
oni holenderi na tim rucno radjenim su ruznog izgleda, obicni srebrni i dosta grubo napravljeni... dok su ovi brembo eloksirani, savrseno estetski napravljeni kao i sto su crijeva oblozena gumom dok ova nisu...
 
Ja bih prije kupovine skupe pumpe prvo probao a opletenim crijevima i boljom izolacijom između pločica i kliješta, jer je upravo tu mjesto gdje se prenosi toplina i gdje se ulje najviše grije. Nekako mi je nelogično da sa vremenom ručka počinje propadat i da pumpa bude kriva, jer je ona i ulje u njoj uvijek na istim (sličnim) temperaturama, a ako ima igdje kuhat, to je dolje pri kliještima...
Ja sam koristio opletena crijeva i EBC pločice koje imaju nekakvi limić što dodatno odvajaju kliješta od klipova i ručka kočncie je uvijek kočila na istom mjestu bez obzira bili smrznuti diskovi ili plavi od paklenske vatre mog kočenja na 250 metara  :LOL:
 
hmm evo jedan primjer zagrijavanja ulja... kad sam montirao lajtunge nisam pritegnuo dovoljno jako onaj saraf na pumpi i kad sam stisnuo kocnicu izletilo je malo vrelog ulja... znaci samo od jednog stiskanja kocnice ulje je bilo vrelo...kakvo je tek kad kocis ko manijak...