Kočnice problem

Zildjian

Active member
pozz..

prijatelj mi ima problema s kocnicama.
nakon grobnika mu se prožvakala kocnica i iza toga je promijenio.
sve gumice, klipić i gumicu u radijalnoj pumi, crijeva opletena, ulje.
ozraći da nema nijedog mjehurića ali kocnica stalno propada skoro skroz do gasa.

više nemamo ideju šta radit, vracana su stara crijeva ali stvar je ista.
samo nemojte pisat da nije dobro ozraceno, jer je dobro ozraceno  :mrgreen:
ima netko slicne probleme  :misli:
 
Zildjian said:
pozz..

prijatelj mi ima problema s kocnicama.
nakon grobnika mu se prožvakala kocnica i iza toga je promijenio.
sve gumice, klipić i gumicu u radijalnoj pumi, crijeva opletena, ulje.
ozraći da nema nijedog mjehurića ali kocnica stalno propada skoro skroz do gasa.

više nemamo ideju šta radit, vracana su stara crijeva ali stvar je ista.
samo nemojte pisat da nije dobro ozraceno, jer je dobro ozraceno  :mrgreen:
ima netko slicne probleme  :misli:

Promijeni ručku možda :misli:
 
ja imao slicne probleme  :mrgreen:

kod mene je bilo to da je pumpica gurala klipice , ali ih je isto tako i uvlačila pri svom povratku , taman da dođu do diska kad je ručica došla do gasa ...
zezao se nekoliko sati oko toga i ništa ... onda sam ostavio odšarafljena klješta da vise na crijevu par dana i tako odvezao do majstora ... to tamo pošarafili i radi ... šta je bilo nemamo pojma . ali sad radi   :mrgreen:
 
markookram said:
zezao se nekoliko sati oko toga i ništa ... onda sam ostavio odšarafljena klješta da vise na crijevu par dana i tako odvezao do majstora ... to tamo pošarafili i radi ... šta je bilo nemamo pojma . ali sad radi   :mrgreen:
tu je tajna, sustav se samoodzračio pošto je pumpa bila visoko, crijevo bez pregiba, zrak se sam popeo gore...
Zildjian said:
samo nemojte pisat da nije dobro ozraceno, jer je dobro ozraceno  :mrgreen:
ima netko slicne probleme  :misli:
nije dobro odzračeno, bez obzira koliko ti se čini da je... Potrebno je prvo odzračiti pumpu pa onda crijeva pa kočione cilindre...
 
Da nas ne uvjeravaš da je dobro odzračeno i ja bih savjetovao isto,ali ovako  :misli:
Kočnice su 8po meni) toliko prost mehanički sklop da mi nije jasno zašto bi se to događalo ako nigdje ne pušta i sve ostalo je u redu.
 
mms said:
tu je tajna, sustav se samoodzračio pošto je pumpa bila visoko zrak se sam popeo gore...
sve bi mi to bilo jasno premda pumpa nije bila u najvišoj točki ...

ali kako objasniti preveliko uvlačenje klipića ako je zrak u sistemu ...  :misli:

nekao sam razmišljao baš kontra ... da bi taj stlačeni zrak u crijevu trebao spriječiti uvlačenje klipića pri odpuštanju ručice   :misli:
 
markookram said:
sve bi mi to bilo jasno premda pumpa nije bila u najvišoj točki ...

ali kako objasniti preveliko uvlačenje klipića ako je zrak u sistemu ...  :misli:

nekao sam razmišljao baš kontra ... da bi taj stlačeni zrak u crijevu trebao spriječiti uvlačenje klipića pri odpuštanju ručice   :misli:
da sad ne filozofiramo previše, ali svakodnevan praksa izmjene pločica i ulja i crijeva ukazuje baš na pulsirajuće ponašanje klipića kod zraka u sistemu, rekao bih da je otpor, elasticitet i trenje između gumice i klipića veće od tlaka stlačenog zraka, pogotovo jer se radi o jako malim obujmima prilikom jednog "takta" pumpe...
 
mozda je caka da se odzraciva naopacke tj. odozdo prema gore, pumpicom, ko na nekim kuplung cilindrima, mislim MOŽDA  :misli:
 
dali su gumice originalne..? Dali je unutrasnjost cilindra neostecena ? Ponekad je odzracivanje potrebno izvrsiti vakuumskom pumpicom.....jer je zrak jako tesko istjerati.... :wink:
 
ma nemam pojma, ozracavano je na sve nacine, prvo pravilo... kako je po manualu,
kasnije obrnuto, kroz svaku sisicu je prošlo pola litra tekucine nakon zadnjeg baloncica zraka.

vidit cemo ovo s klipicima, pa javim

e ne znam jesu li gumice orginal ili zamjenske
 
Zildjian said:
ma nemam pojma, ozracavano je na sve nacine, prvo pravilo... kako je po manualu,
kasnije obrnuto, kroz svaku sisicu je prošlo pola litra tekucine nakon zadnjeg baloncica zraka.

vidit cemo ovo s klipicima, pa javim

e ne znam jesu li gumice orginal ili zamjenske
onda je definitivno problem u gornjoj pumpi.... :(
 
a izgleda... meni je s mjehuricima znalo bolje kocit nego njemu bez  :LOL:

jeli moguce da je cilindar u pumpi spušio od 2 posjeta grobniku  :misli:
 
zavisi o marki cilindra....ne vjerujem da ga je toliko uspio pregrijati da je cilindar postao ovalan... :mrgreen:

ne znam samo sta je bio uzrok da se idu gumice cilindra mijenjati....i to u gornjoj pumpi to barem rijetko crkne.... :misli:
 
Jeste li provjerili dali su dvi rupice u rezervarčiću ulja čiste.Jedna je jako mala,triba je dobro pogledati.Dali ručka u svom zadnjem položaju (otpuštena) ima bar desetinku milimetra lufta.               
Na kraju posla,ako ne ide nikako,stisni crijevo (okruglim kliještima) odmah ispod gornjeg cilindra i pokušaj stisnuti ručku.Ovo se odnosi samo na gumena crijeva .(Nije preporučljivo stiskati ona opletena,ne podnose "stiskanja").Ako je odmah tvrda onda je problem doli prema kočionim kliještima.Možda i pločice nisu u svojim ležištima pa ih elastićni metalni držaći ( oni šta in nedaju da balaju u klištima i da" šuškaju ") guraju dalje od diska.Zato korisni hod ručke možda ide samo da ih približi diskovima.
 
NIJE DOBRO ODZRAČENO .... AMEN ....

hint: treba otšarafiti još dva mala šarafčića i problem riješen u 25 sekundi .... ;)

hint2: ja sam u Požegi.... i radiona mi je tamo ...  :jesus:
 
.... il' ti je ulje povuklo vlagu  :misli: .....
 
strasilo said:
NIJE DOBRO ODZRAČENO .... AMEN ....

hint: treba otšarafiti još dva mala šarafčića i problem riješen u 25 sekundi .... ;)

hint2: ja sam u Požegi.... i radiona mi je tamo ...  :jesus:

istina i to od pumpe kreće problem...

lažeš, samo jedan  :mrgreen: ali pravi  (y)
 
mms said:
istina i to od pumpe kreće problem...

lažeš, samo jedan  :mrgreen: ali pravi  (y)

nemaš pojma, i ne otimaj mi potencijalne mušterije....  :jesus: :LOL: