Kofer ili repna torba

Jurko006

New member
Ukratko,

planiram čim vremenska prognoza dopusti na dulje putovanje, 10 dana lagane vožnje motorom po Italiji.

U procesu sam kupovine opreme, i u nedoumici sam što se tiče izbora opreme za put. Kofer, repna torba ili bisage? Nekako sam odmah otpisao bisage, i u biti ostaje prvo dvoje.

Prvo sam bio siguran da ću uzeti kofer, ali sada nakon par dana gledanja, vidim minuse i pluseve. Super je što su ti stvari zaključane, što ne moraš tegliti stvari sa sobom čim ostavljaš motor bez nadzora, ali minus je to što su skupe (moram kupovati i nosač, i kofer i ploču), što pretpostavljam da puno više utječu na aerodinamiku motora nego repna torba. S druge strane, repne torbe moraš teglit sa sobom svuda čim siđeš s motora. Ali puno su jeftinije za kupiti, i nemam osjećaš da utječu na vožnju toliko. E da, veliki plus za kofer- ne moraš ni kacigu tegliti sa sobom.

Što se tiče motora, naked je.

Koja su vaša mišljenja i iskustva? Znam da sam na neki način već sam sebi odgovorio na temu. Ali vjerujem da je praksa puno bitnija od teorije. Da ne sjednem prvi dan na motor i nakon 100 km si psujem što sam odabrao opciju koja ima više nedostataka.

 
Torba za rep i tank torba , dobitna kombinacija. Mislim kao što si rekao većina tank torbi i za rep imaju odmah na sebi one uši za remen pa ju prebaciš preko ramena. Još veliki plus za repnu torbu je taj što ako te je strah da će odlepršati ili slično staviš još elastično uže na nju, ili onu mrežu i miran si..  Tako da ja glasam za torbu za rep.. Ima jako dobrih GIVI i OXFORD-ovih sad sam malo prelistao kataloge.
 
sam sebi si odgovorio na pitanje, ali da ti pomognem, ti želiš kofer !

je da je ružan na svakom motoru, ali je i neopisivo praktičniji od repne torbe.
 
Solo 10 dana?
Repna torba (30tak litara) i metar metalne sajle za zavezati jaknu i kacigu za guvernal.

Kofer?
Komotnija opcija no nemoj se zavaravati da je ona plastična bravica nešto sigurna.



 
Jurko006 said:
Ukratko,

planiram čim vremenska prognoza dopusti na dulje putovanje, 10 dana lagane vožnje motorom po Italiji.

U procesu sam kupovine opreme, i u nedoumici sam što se tiče izbora opreme za put. Kofer, repna torba ili bisage? Nekako sam odmah otpisao bisage, i u biti ostaje prvo dvoje.

Prvo sam bio siguran da ću uzeti kofer, ali sada nakon par dana gledanja, vidim minuse i pluseve. Super je što su ti stvari zaključane, što ne moraš tegliti stvari sa sobom čim ostavljaš motor bez nadzora, ali minus je to što su skupe (moram kupovati i nosač, i kofer i ploču), što pretpostavljam da puno više utječu na aerodinamiku motora nego repna torba. S druge strane, repne torbe moraš teglit sa sobom svuda čim siđeš s motora. Ali puno su jeftinije za kupiti, i nemam osjećaš da utječu na vožnju toliko. E da, veliki plus za kofer- ne moraš ni kacigu tegliti sa sobom.

Što se tiče motora, naked je.

Koja su vaša mišljenja i iskustva? Znam da sam na neki način već sam sebi odgovorio na temu. Ali vjerujem da je praksa puno bitnija od teorije. Da ne sjednem prvi dan na motor i nakon 100 km si psujem što sam odabrao opciju koja ima više nedostataka.
Ako si u mogućnosti svakako ti preporučujem da uzmeš kofer.
Jednostavno praktičnije i sigurnije po pitanju odlaganja kacige i stvari, a i tijekom vožnje da nemaš brige.
Ja imam zadnji i dva bočna kofera i nema nekog značajnog utjecaja na vožnju osim što moraš paziti da su ti gabariti motora širi nego bez kofera.
Po meni svakako isplativija investicija ako gledaš dugoročno.
Lp


Poslano sa mog E6853 koristeći Tapatalk

 
Hvala vam svima na info  :)

Pala je odluka za kofer  :LOL:

http://mahmoto.hr/akcija/kappa-k48/

kontao sam ovaj, e sad, kako vam se čine dimenzije i model? Cijena? Kolika je neka predviđena brzina sa time na leđima? Po mojoj procjeni gledajući litražu, trebale bi stati dvije integralke?

 
Jurko006 said:
Hvala vam svima na info  :)

Pala je odluka za kofer  :LOL:

http://mahmoto.hr/akcija/kappa-k48/

kontao sam ovaj, e sad, kako vam se čine dimenzije i model? Cijena? Kolika je neka predviđena brzina sa time na leđima? Po mojoj procjeni gledajući litražu, trebale bi stati dvije integralke?

a kada ti krene ljuljati motor na visim brzinama ( iznad 100km/h ako pustis upravljac ) shvatis prednosti ne visoke torbe kao npr.: https://shop.held.de/zubehoer/gepaeck/textil/3751/riemen-system-hecktasche-livigno?c=786&number=004542-00.1.Stck.....
 
Jurko006 said:
Hvala vam svima na info  :)

Pala je odluka za kofer  [emoji38]

http://mahmoto.hr/akcija/kappa-k48/

kontao sam ovaj, e sad, kako vam se čine dimenzije i model? Cijena? Kolika je neka predviđena brzina sa time na leđima? Po mojoj procjeni gledajući litražu, trebale bi stati dvije integralke?

Imam isti takav kofer, stanu 2 xl kacige bez problema.
Sa tim i dva bočna kofera bez ikakvih problema sam vozio po autoputu brzinama većim od 160km/h

Poslano sa mog E6853 koristeći Tapatalk

 
kronik said:
a kada ti krene ljuljati motor na visim brzinama ( iznad 100km/h ako pustis upravljac ) shvatis prednosti ne visoke torbe kao npr.: https://shop.held.de/zubehoer/gepaeck/textil/3751/riemen-system-hecktasche-livigno?c=786&number=004542-00.1.Stck.....


Slažem se s time, ali igraju mi i druge stvari ulogu. Planiram biti dio vremena na nogama, a u tom slučaju znači da moram nositi kacigu sa sobom, a to mi nije sretna opcija.
 
kronik said:
a kada ti krene ljuljati motor na visim brzinama ( iznad 100km/h ako pustis upravljac ) shvatis prednosti ne visoke torbe kao npr.: https://shop.held.de/zubehoer/gepaeck/textil/3751/riemen-system-hecktasche-livigno?c=786&number=004542-00.1.Stck.....
Ne vidim smisao da se sa volana miču ruke pri brzinama većim od 100km/h [emoji6]

Poslano sa mog E6853 koristeći Tapatalk

 
Tonac1974 said:
Imam isti takav kofer, stanu 2 xl kacige bez problema.
Sa tim i dva bočna kofera bez ikakvih problema sam vozio po autoputu brzinama većim od 160km/h

Poslano sa mog E6853 koristeći Tapatalk

Tenks na info!
 
ako se već tegli više stvari i ide na dalje (ili još i u dvoje), onda definitivno kofer (y)

a ako si solo, onda je dobra tank torba, sasvim dosta  8)


(imao sam te "repne" torbe i one što se stavljaju na suvozački sic i prodao)

... da sam na R motoru, prije bi uzeo samo ruksak, nego te torbe
 
DADO+ said:
ako se već tegli više stvari i ide na dalje (ili još i u dvoje), onda definitivno kofer (y)

a ako si solo, onda je dobra tank torba, sasvim dosta  8)


(imao sam te "repne" torbe i one što se stavljaju na suvozački sic i prodao)

... da sam na R motoru, prije bi uzeo samo ruksak, nego te torbe

Ja imam Kriegu 20lit repnu torbu i skroz dobro drzi...
 
DADO+ said:
ako se već tegli više stvari i ide na dalje (ili još i u dvoje), onda definitivno kofer (y)

a ako si solo, onda je dobra tank torba, sasvim dosta  8)


(imao sam te "repne" torbe i one što se stavljaju na suvozački sic i prodao)

... da sam na R motoru, prije bi uzeo samo ruksak, nego te torbe

Vozio si R motor? I uz to imao ruksak na ledjima?
Ostalo necu komentirati...
 
Tonac1974 said:
Imam isti takav kofer, stanu 2 xl kacige bez problema.
Sa tim i dva bočna kofera bez ikakvih problema sam vozio po autoputu brzinama većim od 160km/h

Poslano sa mog E6853 koristeći Tapatalk
(y), mada je brzina sa ovakvim kuferom ograničena na 120 ali na 150 meni ništa nije otpalo.Cijena je ok. Ja sam uzeo i ove bočne bisage u mah moto, sam napravio nosače i odlične su. Sa koferom od 52l i bočnim bisagama imam prostora ko u manjem autu :D.Vozim 120-140 bez problema.Kad ideš sa ženom na malo dalje mjesta nikad dovoljno :mrgreen:
 
DADO+ said:
malo progooglaj "backpacks", ali ne one za planinarenje  (y)

pa komentiraj :mrgreen:


ocito da bas i nemas iskustva sa R motorima.
malo proguglaj kako se motorom upravlja pa komentiraj.