Koja je razlika između Aprilia Rs125 Chesterfield i aprilia rs 125 ?

Tuki

New member
htio bi pitat koja je razlika između Aprilia Rs125 Chesterfield i aprilia rs 125 ? :S
 
samo u boji. To je  bila replica "max biaggi" ako se ne varam....Ostalo je sve isto...
 
bmw m 5 said:
samo u boji. To je  bila replica "max biaggi" ako se ne varam....Ostalo je sve isto...
Ja sam cuo da je bila jedna verzija RS 125 koja je bila sa kurblom i da je imala trkacu elektroniku i jos neke dodatke, tipa olaksanih felgi i da je to bila bas chesterfield  :misli:

 
burnout said:
Ja sam cuo da je bila jedna verzija RS 125 koja je bila sa kurblom i da je imala trkacu elektroniku i jos neke dodatke, tipa olaksanih felgi i da je to bila bas chesterfield  :misli:
ja se sjecam RS 125 extrema u bojama chesterfileld....Najnormalnija rs sa rotax 123 masinom...Moguce da su bile kasnije verzije ipak nesto tvornicki opremljenije.... :misli:
 
bmw m 5 said:
ja se sjecam RS 125 extrema u bojama chesterfileld....Najnormalnija rs sa rotax 123 masinom...Moguce da su bile kasnije verzije ipak nesto tvornicki opremljenije.... :misli:
Ova je navodno bila 1995 ili 1996, godina, uglavnom imala je sve kaj jedan PH motor mora imati, i to je bila rotax 122 masina, sad dal je to istina ili ne, ne znam jer sam cuo to, iako vidio sam puno slika chesterfielda al na ni jednom kurblu. Eventualno ak nije bila neka limitirana serija.
 
Pa tvornica aprilia je proizvodila RS 125 SP službenu verziju. Mislim da je zadnja proizvedena 96g.

Razlikovala se po prednjoj štelajučoj vilici, po zadnjem štelajučem amortizeru, laganim felgama, trkačom elektronikom, rezonantnim auspuhom, i topom od karbon kevlar materijala. Lagane plastike, bez žmigavaca, svijetala, retrovizora, sica i ostalih nepotrebnih sitnica za svakodnevnu vožnju kao i bez bočne nogare, sa trkačim DOT gumama, kočione pločice za trke, opletena crijeva.... I u motoru su također bile preinake od kurble do klipa sa 1 karikom cilindra i sl...


Kao takva trebalo je na nju nalijepiti svoji broji obuči kombinezon i marš na stazu.!



 
Kaskader said:
Pa tvornica aprilia je proizvodila RS 125 SP službenu verziju. Mislim da je zadnja proizvedena 96g.

Razlikovala se po prednjoj štelajučoj vilici, po zadnjem štelajučem amortizeru, laganim felgama, trkačom elektronikom, rezonantnim auspuhom, i topom od karbon kevlar materijala. Lagane plastike, bez žmigavaca, svijetala, retrovizora, sica i ostalih nepotrebnih sitnica za svakodnevnu vožnju kao i bez bočne nogare, sa trkačim DOT gumama, kočione pločice za trke, opletena crijeva.... I u motoru su također bile preinake od kurble do klipa sa 1 karikom cilindra i sl...


Kao takva trebalo je na nju nalijepiti svoji broji obuči kombinezon i marš na stazu.!
E to je to, znaci istina je  :mrgreen: (y)
 
http://www.njuskalo.hr/sportski-motori/aprilia-rs-cesterfield-125-cm3-oglas-624065

ovo motor za staze???

dal sta bolji od aprilie rs 125?? XD
 
Sa slika ti mogu reci da treba drugu zadnju gumu, vizir, a i na satovima mu je kazaljka temperature u crvenom, nema montiran šaraf koji drži tank goriva, retrovizore, plastične umjetne usise zraka koji prekrivaju otvore na okviru. Posuda ulja prednje kočnice je vezana plastičnom vezicom za nosač preko gumenog crijeva. Aftermarket zmigavci gdje je zadnji par montiran na samu plastiku repa umjesto na originalno mijesto ispod repa.
Da, ima prednju štelajuču vilicu, istu onakvu kakva je dolazila na SP modelu.

Da li je za trke? Takva sa slika nije ni za redovan tehnički pregled.
Ali sa druge strane nema aprilije/motora koja se ne može srediti za trku ili cestu na uštrb novaca i vremena.