koja je svrha

sfreak

Active member
malo si mislim i ne kužim koja je svrha svih onih motora šta nemaju brave ni ključa, na Grobniku. Čemu sve to da se motor nemože ni zaključat....ili može ali sam ja čorav....
Jel to sve do druge elektronike ili jednostavno ljudima netrebaju brave... kolika su to ulaganja i šta se u biti dobiva, jel zna netko odgovorit na to.
 
Shokrefumi said:
obicno motori koji nemaju brave imaju kit elektroniku koja izbacuje bravu i kljuc iz uporabe.
i na koji način funkcionira ?
 
kit elektronika (znaci u paketima YEC, HRC ili koje vec marke imas motor) ima takvu instalaciju da (uzimam za primjer YEC kit za R6) izbacuje bravu, ali ostavlja anlaser, dok ti npr. prekidac za sva 4 zmigavca postaje limitator za boksove, prekidac za zmigavce birac mapa ubrizgavanja itd.
bolje ti ne znam objasnit jer bi i ja volio znati puno vise o tome :D
 
aha... OK... ali daj još nekih pojedinosti... sad i  (y)mene zanima ...
 
evo, ako imas DSL...
http://www.yamaha-racingparts.com/assets/pdf/06yzf_r6_en.pdf
na strani 18 je objasnjeno kako spojiti
 
ma više me zanima konkretna primjena nego samnačin spajanja...
 
paaa... nemas brave. i to je uglavnom to :mrgreen:
mislim da kit elektronika izbacuje visak zica kada se motor pretvara iz serijskog u trkaci. tako s njom nemas konektore za svjetla, zmigavce pa ni bravu. ali s njom imas druge funkcije. dakle, nije za cestovne motore.

sorry, objasnio bi bolje da znam
 
sounds fun :D a na prekidač od dugih svjetla si staviš da ti nazove mamu da ti ručak spremi