Ja sam kupio Marauder prošle godine u rujnu kao 5 godina star motor s 4011 prijeđenih kilometara, u fantastičnom stanju!
Do danas sam prešao 16 500 km, jer se vozim svakodnevno, a vikendom žena i ja malo putujemo uokolo. Imamo i nekoliko dužih putovanja za sobom, pa mislim da možemo realno ocijeniti motor.
Motor je predivan, dosta sličan Yamahi Dragstar, vrlo je vozan, i za razliku od Yamahe 650 osjetno jači, s upside-down prednjom vilicom i prijenosom lancem, te troši 6 litara. Model Volusia se može uspoređivati vizualno s Dragstar Classicom, i ima kardan i centralni stražnji amortizer, za razliku od Marauder koji ih ima dva.
Marauder ima malo nizak i uzak originalni upravljač za moj ukus, pa sam ga ja povisio i zamijenio širim.
Obzirom da ga ja koristim kao putni motor za vožnju udvoje , imam i dodatni veliki winshield, dodatne lampe, grijače ručki, bočne kofere od 21 lit, te top case od 46 lit, ili naslon za suvozača.
Međutim, obzirom na ono što ja očekujem od motora, malo mi je premali (191 cm i 93 kg), ima jako malo i neudobno sjedalo, te vrlo tvrdi stražnji ovjes kratkog hoda, koji se doduše može podešavati u 5 stupnjeva, ali baš puno ne pomaže.
Kočnice su također stvar s kojom baš i nisam zadovoljan s obzirom na solo disk i stražnji bubanj, ali tako je kod svih chopera te klase.
Kao motor za solo vožnju, pogotovo nekog tko nije viši od 180 cm, mislim da je vrlo dobar, ali za vožnju udvoje, pogotovo na više od 200 km dnevno nije dovoljno udoban.
To je naravno moje subjektivno mišljenje, i kao takvo razlog zbog kojeg prodajem svoj motor. Na žalost, cijenom se ne uklapa u tvoje zamišljene okvire, ali mislim da bi modeli od 97-99 mogli ući. Vizualno se osim boje ne razlikuju ničim drugim, osim izvedbom ispušnih grana.
Maraudera ima osjetno manje na cestama u odnosu na Yamahe, skuplji je, više troši, ali je ipak veći, jači i brži motor. Mislim da mu je najsličniji po perfomansama Kawasaki VN 800, s tom razlikom da on ima jedan, a Marauder dva rasplinjača. Kawasakija također ima puno više na cestama.
Kada bih mogao imati dva motora, sigurno bih ga ostaviom jer je u fantastičnom stanju i idealan za kraće vožnje u laganijem ritmu, a pri tome garantira vrlo veliku količini pažnje i radoznalosti ostalih učesnika u prometu ili slučajnih prolaznika, gdje god se njime prođe.
Ako te interesira još nešto slobodno pitaj
!