koji je ovo Ducati?

Silvio

New member
slučajno sam nekidan naletio u jednoj garaži na ovaj primjerak Ducatia,zanimljivo mi izgledao pa sam napravio par fotki...
zna li netko nešto više o tom modelu,.... tip?,godina?


 
Ovako s moba sto vidim reko bi da je makina bevel od ss-a iz sedamdesetih. Da je ulozit sto solada i truda mogo bi se restaurirat u ljepotana  :0648:
 
Dobar  (y)
A krpa ispod makine je kod Dukca serijska oprema ili...?  :misli:

:mrgreen:
 
je,i ja sam dobio jednu s motorom  :neznam:
 
  Desmo 750 SuperSport,  predstavljen 1973 , ovome na slici nedostaje poluoklop.
 
Silvio said:
slučajno sam nekidan naletio u jednoj garaži na ovaj primjerak Ducatia,zanimljivo mi izgledao pa sam napravio par fotki...
zna li netko nešto više o tom modelu,.... tip?,godina?

To je model 900 SS koji se je proizvodio od 1975-1980, ali ima skinut poluoklop i stavljen drugi rezervar(kopija MHR-a), sic i fastback.
Originalne boje su bile srebrno-plava i crno zlatna kombinacija.Nakon njega model je 900 S2 i MHR900 pa MHR 1000.

Nije 750 niti 860 GT jer ima "uglaste" blokove.
Razlika je u tome što su 750 SS i 860 gt imali okrugle blokove (pogledajte slike) i dekle bregastih sa oznakom 750CC,a 900 nema oznaku kubikaže.
Prvi 750 ss modeli('73-'74) imali su rezervare od stakloplastike sa prozorčićem za nivo, a kasniji modeli (poslije '75) limene rezervare kao i 900SS.

 
M900 said:
To je model 900 SS koji se je proizvodio od 1975-1980, ali ima skinut poluoklop i stavljen drugi rezervar(kopija MHR-a), sic i fastback.
Originalne boje su bile srebrno-plava i crno zlatna kombinacija.Nakon njega model je 900 S2 i MHR900 pa MHR 1000.

Nije 750 niti 860 GT jer ima "uglaste" blokove.
Razlika je u tome što su 750 SS i 860 gt imali okrugle blokove (pogledajte slike) i dekle bregastih sa oznakom 750CC,a 900 nema oznaku kubikaže.
Prvi 750 ss modeli('73-'74) imali su rezervare od stakloplastike sa prozorčićem za nivo, a kasniji modeli (poslije '75) limene rezervare kao i 900SS.

bravo  (y) da budem iskren čekao sam da čujem tvoj odgovor- ja bi trkeljao gluposti...ja bih rekao 750 sa vilicom od "nekog japanca" ,al se rezervoar ne uklapa.A  da li je prednja vilica original?? čeljusti idu nazad baš tako??
 
M900 said:
To je model 900 SS koji se je proizvodio od 1975-1980, ali ima skinut poluoklop i stavljen drugi rezervar(kopija MHR-a), sic i fastback.
Originalne boje su bile srebrno-plava i crno zlatna kombinacija.Nakon njega model je 900 S2 i MHR900 pa MHR 1000.

Nije 750 niti 860 GT jer ima "uglaste" blokove.
Razlika je u tome što su 750 SS i 860 gt imali okrugle blokove (pogledajte slike) i dekle bregastih sa oznakom 750CC,a 900 nema oznaku kubikaže.
Prvi 750 ss modeli('73-'74) imali su rezervare od stakloplastike sa prozorčićem za nivo, a kasniji modeli (poslije '75) limene rezervare kao i 900SS.

    (y)  (y)
 
rocky6 said:
bravo  (y) da budem iskren čekao sam da čujem tvoj odgovor- ja bi trkeljao gluposti...ja bih rekao 750 sa vilicom od "nekog japanca" ,al se rezervoar ne uklapa.A  da li je prednja vilica original?? čeljusti idu nazad baš tako??

Stariji modeli (do '79) imali su s prednje, a posljednji ('80) sa stražnje strane vilice, razlog zašto tako, iskreno neznam  :embarrassed:

Evo i barba pejinog što sam ga uslikao na DOC susretu :

 
M900 said:
To je model 900 SS koji se je proizvodio od 1975-1980
(y)
I jedan je od najcjenjenijih ducatija uopce, nego, kad smo vec kod Peja...

 
M 900  (y) lijep je ovaj.

straš - pa imaš pic-pic-pic do 54 -radilica vani, pa unatraške i to je to..... :mrgreen: šalim se  (y)

 
Zna čika M kako razmišljam i šta me zanima....  :wink:  (y)