Silvio said:slučajno sam nekidan naletio u jednoj garaži na ovaj primjerak Ducatia,zanimljivo mi izgledao pa sam napravio par fotki...
zna li netko nešto više o tom modelu,.... tip?,godina?
M900 said:To je model 900 SS koji se je proizvodio od 1975-1980, ali ima skinut poluoklop i stavljen drugi rezervar(kopija MHR-a), sic i fastback.
Originalne boje su bile srebrno-plava i crno zlatna kombinacija.Nakon njega model je 900 S2 i MHR900 pa MHR 1000.
Nije 750 niti 860 GT jer ima "uglaste" blokove.
Razlika je u tome što su 750 SS i 860 gt imali okrugle blokove (pogledajte slike) i dekle bregastih sa oznakom 750CC,a 900 nema oznaku kubikaže.
Prvi 750 ss modeli('73-'74) imali su rezervare od stakloplastike sa prozorčićem za nivo, a kasniji modeli (poslije '75) limene rezervare kao i 900SS.
M900 said:To je model 900 SS koji se je proizvodio od 1975-1980, ali ima skinut poluoklop i stavljen drugi rezervar(kopija MHR-a), sic i fastback.
Originalne boje su bile srebrno-plava i crno zlatna kombinacija.Nakon njega model je 900 S2 i MHR900 pa MHR 1000.
Nije 750 niti 860 GT jer ima "uglaste" blokove.
Razlika je u tome što su 750 SS i 860 gt imali okrugle blokove (pogledajte slike) i dekle bregastih sa oznakom 750CC,a 900 nema oznaku kubikaže.
Prvi 750 ss modeli('73-'74) imali su rezervare od stakloplastike sa prozorčićem za nivo, a kasniji modeli (poslije '75) limene rezervare kao i 900SS.
rocky6 said:bravo da budem iskren čekao sam da čujem tvoj odgovor- ja bi trkeljao gluposti...ja bih rekao 750 sa vilicom od "nekog japanca" ,al se rezervoar ne uklapa.A da li je prednja vilica original?? čeljusti idu nazad baš tako??
M900 said:To je model 900 SS koji se je proizvodio od 1975-1980
M900 said:Nešto za Strašila :
http://www.classicbikemechaniker.com/news/archive-ducati-darmah-dd-engine-strip-part-three
I još '70 ih i model DARMAH u SS i SD verzijama kod nas malo poznat, ali jako popularan u Italiji, Francuskoj i Njemačkoj.