Koji motor do 4000E

PRObike Bojan said:
moraš računat i održavanje...servisi, rega, gume...

upravo to...

na portalu imas nekoliko tekstova u kojima su opisani troskovi oko pojedinih klasa motora...

ukratko ti mogu reci da razlika izmedju litre i butelje (1000/749) moze postati ogromna i da ju ne mozes isfinancirati ako imas slaba primanja...
prije kupovine stavi sve na papir i vidi sto ti se najvise isplati...

ili idi glavom kroz zid pa sta bude bude ;)
 
demza said:
upravo to...

na portalu imas nekoliko tekstova u kojima su opisani troskovi oko pojedinih klasa motora...

ukratko ti mogu reci da razlika izmedju litre i butelje (1000/749) moze postati ogromna i da ju ne mozes isfinancirati ako imas slaba primanja...
prije kupovine stavi sve na papir i vidi sto ti se najvise isplati...

ili idi glavom kroz zid pa sta bude bude ;)
....a VTR-ka jede gume...uuuuuu...  :wink:
 
demza said:
upravo to...

na portalu imas nekoliko tekstova u kojima su opisani troskovi oko pojedinih klasa motora...

ukratko ti mogu reci da razlika izmedju litre i butelje (1000/749) moze postati ogromna i da ju ne mozes isfinancirati


Vozio sam prvo butelje GSXR i ZX7R pa onda litre R1,pa sam se sad opet vratio na butelju GSXR i uopce ne vidim razliku u trosku odrzavanja osim u registraciji no kako motor regam samo na 3 mjeseca godisnje razlika je zanemariva (y)

A kaj se potrosnje tice R1 manje trosi od GSXR butelje (y)
 
staklarstvo said:
evo rijesena je i ova dilena danas zakapareno 99god. 40000 km 2300 E

Hmm....sta nije bilo muskih motora u ducanu :misli: :mrgreen:
 
Ninja said:
Vozio sam prvo butelje GSXR i ZX7R pa onda litre R1,pa sam se sad opet vratio na butelju GSXR i uopce ne vidim razliku u trosku odrzavanja osim u registraciji no kako motor regam samo na 3 mjeseca godisnje razlika je zanemariva (y)

A kaj se potrosnje tice R1 manje trosi od GSXR butelje (y)

na to mislim...

racunao sam si razliku izmedju ducatija ss750 i rsv mille...

mille je dvostruko skuplja u regi i osiguranju
 
demza said:
na to mislim...

racunao sam si razliku izmedju ducatija ss750 i rsv mille...

mille je dvostruko skuplja u regi i osiguranju

V2 butelja je klasa optimist :LOL:
 
demza said:
na to mislim...

racunao sam si razliku izmedju ducatija ss750 i rsv mille...

mille je dvostruko skuplja u regi i osiguranju
Ma ne može biti toliko Demza.
Meni je razlika između R6 i FZ1 oko 600kn. Za R6 mi je bila 1600kn a za FZ1 će biti oko 2200kn i to je razlika samo zbog cijene osiguranja, sve ostalo se isto plaća.
 
Medo said:
Ma ne može biti toliko Demza.
Meni je razlika između R6 i FZ1 oko 600kn. Za R6 mi je bila 1600kn a za FZ1 će biti oko 2200kn i to je razlika samo zbog cijene osiguranja, sve ostalo se isto plaća.

hm... jbg, nemam vise taj izracun...

ako ga nadjem, postat cu...

2200kn? hm... tvoja racunica mi je primamljivija od moje :D
koje osiguranje?
 
Sva osiguranja su ti manje više tu negdje.
Razlika ti je do 100kn ako uzmeš ono osnovno.

Ovdje si izračunaš kolko te dođu popratni troškovi: http://www.ak-rijeka.hr/racunalica.php

i onda još vidiš kolko te dođe osiguranje.

Gore će ti izbaciti cijenu osiguranja za Riječko područje rizika, a ne znam da li je ono isto kao u Brodu.
Cijenu osiguranja sam prije računao na stranici od osiguranja Sunce ali više ne mogu naći gdje im se može raditi izračun.

Da, one cijene za moj motor su sa 50% bonusa, i to je bilo Osiguranje Zagreb.
 
eee bonus, da... al ja nemam bonusa ;)

tu je razlika...

Osiguranje*:    2.805,30 Kn
Cestarina:
245,00 Kn
Naknada za okoliš:
42,75 Kn
Tehnički pregled i usluge:
305,99 Kn
UKUPNO: 3.399,04 Kn

Sve cijene su s uračunatim PDV-om.
* Euroherc Osiguranje d.d. Filijala Rijeka
 
demza said:
eee bonus, da... al ja nemam bonusa ;)

tu je razlika...

Osiguranje*:    2.805,30 Kn
Cestarina:
245,00 Kn
Naknada za okoliš:
42,75 Kn
Tehnički pregled i usluge:
305,99 Kn
UKUPNO: 3.399,04 Kn

Sve cijene su s uračunatim PDV-om.
* Euroherc Osiguranje d.d. Filijala Rijeka
i ti platis 3.399,04kn regu za svoj motor  :misli: to je preterano previse  :mortal: