koliko košta voziti motor?

TomiTraktor

New member
Dakle, vrte mi se kombinacije u glavi da se usmjerim prema skupljanju novaca za neki motor da prestanem toliko puno davat za runnera, ali me zanima koliko košta raditi s motorom oko 10k km uglavnom prigradske i gradske voznje.

Koliko to kosta npr sa R-om a koliko sa nekim nakedom 600 tipa hornet

naravno radi se o rabljenim motorima...oko 1999 - 2001.

Skuter me kosta 1500km za gorivo mjesecno + sitnice koje odu ali su srecom jeftine ako je dobro slozen motor ko moj...gume su 300-400kn i to...ali na motoru su gume 2000kn...
 
Gorivo oko 5000-5500kn na 10 000km (prosječna potrošnja oko 7 litara).
Servis svakih 6000km (oko 600kn ako se mjenja samo ulje i filter, a oko 1000kn ako se mjenjaju i svjećice-svjećice uglavnom svakih 20 000km)
Kočione pločice set oko 500kn (otprilike svakih 15 000 - 20 000km ovisno o načinu vožnje, a može i više i manje)
Lanac i lančanici oko 1000 - 1300kn svakih 25 000 - 30 000km (opet ovisno o stilu vožnje).
Gume svakih 6000km (opet ovisi o stilu vožnje a i o gumama). Nove gume od 1700 - 3000kn.

Porez si pogledaj u tablici u onoj temi o porezima.
Rega za klasu 600 od 1500-2000kn ovisno o mjestu gdje živiš.

Skup sport!

R ili sport-naked isti vrag.
 
Na R motoru ti je ovak nekak: zadnja guma - 5000km, prednja oko 8-10 000km. Al to ti sve ovisi o načinu vožnje.
 
Medo said:
Tek sam sad vidio kolko je to para kad se stavi na hrpu!  :eek:hne:
Pričaj mi o tome :zid:
Ja imam negdje u nekakvom excelu zapisane sve troškove u prvoj godini. Tako mi je zlo došlo da sam prestao nakon toga voditi evidenciju
:mrgreen:
 
ja sam samo zaključio neki dan da potrošim za 5k km sprejeva za lanac,u vrijednosti novog pogonskog remena za skuter  :D  toloko o uštedi....
 
Hrvoje said:
Pričaj mi o tome :zid:
Ja imam negdje u nekakvom excelu zapisane sve troškove u prvoj godini. Tako mi je zlo došlo da sam prestao nakon toga voditi evidenciju
:mrgreen:

ma da ...zaboraviš...i odma ti je veči gušt voziti...
 
Medo said:
Gorivo oko 5000-5500kn na 10 000km (prosječna potrošnja oko 7 litara).
Servis svakih 6000km (oko 600kn ako se mjenja samo ulje i filter, a oko 1000kn ako se mjenjaju i svjećice-svjećice uglavnom svakih 20 000km)
Kočione pločice set oko 500kn (otprilike svakih 15 000 - 20 000km ovisno o načinu vožnje, a može i više i manje)
Lanac i lančanici oko 1000 - 1300kn svakih 25 000 - 30 000km (opet ovisno o stilu vožnje).
Gume svakih 6000km (opet ovisi o stilu vožnje a i o gumama). Nove gume od 1700 - 3000kn.

Porez si pogledaj u tablici u onoj temi o porezima.
Rega za klasu 600 od 1500-2000kn ovisno o mjestu gdje živiš.

Skup sport!

R ili sport-naked isti vrag.

opa..ja sam cuo tvoje cifre x3 zato i pitam...ovo tvoje je cak i prihvatljivo...moram si jos razmisliti koliko mogu runnera utopiti i koliko ima t smisla jer imam motor koji je u takvom stanju da ekipa kupuje od mene dijelove koje ja skidam i mijenjam (više manje sve sma tako prodao) a bio je krš kad sma ga kupio i znam koliko me to kostalo

a koliko kosta ako nezna na getribi ode birač brzina ili takve gluposti sto vole otkazati nakon 5-6 godina

btw servise radim sam...ako moze to netko sa 3 razreda srednje nema smisla da i netko poput mene nebi mogao
 
TomiTraktor said:
Dakle, vrte mi se kombinacije u glavi da se usmjerim prema skupljanju novaca za neki motor da prestanem toliko puno davat za runnera, ali me zanima koliko košta raditi s motorom oko 10k km uglavnom prigradske i gradske voznje.

Koliko to kosta npr sa R-om a koliko sa nekim nakedom 600 tipa hornet

naravno radi se o rabljenim motorima...oko 1999 - 2001.

Skuter me kosta 1500km za gorivo mjesecno + sitnice koje odu ali su srecom jeftine ako je dobro slozen motor ko moj...gume su 300-400kn i to...ali na motoru su gume 2000kn...



Ako hoceš jeftin motor uzmi enduro!


Jeftini su u nabavi i održavanju, guma imaš vec za 350kn (ali dobrih), ima jedan cilindar dakle održavanje je tu jeftino. Tehnički su jako jedostavni i dovoljan ti je osnovni alat za održavanje, potrošnja nekih 5-6l.


Moj ti je savjet da uzmeš nešto tipa Yamahe XT600 složiš iz njega super moto i imaš jako zabavan motor za svaki dan s niskim troškovima održavanja.
 
Jednom sam ugrubo računao i ispalo mi je na 12000 km 15000 kn (2 servisa, 2 kompleta guma, registracija, porez, benzin, cestarine). Nisam računal sitnice kao sprejeve i sl., niti razno razne điđe-miđe od opreme za motor.

Cca - 1,25 kn/km
 
mkt said:
Moj ti je savjet da uzmeš nešto tipa Yamahe XT600 složiš iz njega super moto i imaš jako zabavan motor za svaki dan s niskim troškovima održavanja.

koliko kosta od njega sloziti super moto....dakle sloziti makinu, gume + felge...i ono najvaznije koliko je rok trjanja tome

vozio sam gajicev ktm...i na tome su mi npr vibracije prevelike i prekratak prijenos....

edit: sadd sam gledao...xt600 su skupe pun kufer...jeftinije mi je hornet istog godista prakticki...likovi traze po 2k€ za 90-u i slicno
 
TomiTraktor said:
koliko kosta od njega sloziti super moto....dakle sloziti makinu, gume + felge...i ono najvaznije koliko je rok trjanja tome

ako kupuješ rabljeno jako jeftino cca 100-200e, nerazumjem kako misliš rok trajanja?!

TomiTraktor said:
edit: sadd sam gledao...xt600 su skupe pun kufer...jeftinije mi je hornet istog godista prakticki...likovi traze po 2k€ za 90-u i slicno


za 3000e nađeš odlican XT negdje 01-02 god, možda cak sa SM kitom.
 
mkt said:
ako kupuješ rabljeno jako jeftino cca 100-200e, nerazumjem kako misliš rok trajanja?!


za 3000e nađeš odlican XT negdje 01-02 god, možda cak sa SM kitom.

pricamo o 2000 eura ne o 200 eura...i gdje ima xt odličan 01-02 za 3k eura...ili ja gledam krivi www.oglasnik.hr ili ih nema tamo

Sm mi je super da se razumijemo i cak kad razmislim to bi bila prihvatljivija opcija...pogotovo zbog troskova odrzavanja

a zanima me trajnost zato sto ja radim puno km jer radim full time job i studiram...i uskoro cu upisati i 2. fax i uvijek moram negdje juriti i stizati
 
@tomi traktor-ono o čemu smo pričali kad je bila riječ o troškovima to sam mislio na ono hard core korištenje motora ili
kad on sluzi u svrhu rent-a bike-a. dakle nema štednje nigdje pa je interval zamijene rezervnih dijelova smanjen u duplo..negdje čak i više... :jesus:


tako da ove brojke koje je medo spomenuo se čine realnim za recimoi normalno korištenje motocikla...sad to normalno je vrlo relativno ali ajmo rec da se kuzimo  :? naravno slažem se sa njegovom tvrdnjom  (y)

 
dodajte svemu tome i pokoji pad( desava se ponekad ) pa cifra ode u oblake
uuuuuu mene je zadnji dosao 17000 kn +michelin power race prednja i zadnja+registracija+osiguranje :mortal:
Skup sport :whistle: :whistle: :whistle:
 
Mene je freta kostala 0.85kn po kilometru, u troskovnik jedino registracija nije ukljucna.