Svaka guma ima na sebi oznaku nosivosti i brzine, te na bočnom dijelu dozvoljeni maksimalni pritisak na kojem se ista može pumpati. Pri tom pritisku guma ima maksimalnu nosivost, odnosno onu definiranu oznakom nosivosti i brzine. Prevedeno, za primjer gume 190/50-17 i oznake 73W. W znaći da je guma predviđena za maksimalne brzine do 270 km/h ( takve gume imaju i dodatak ZR, što znaći da mogu podnijeti i brzine preko 300 km/h ali kratkotrajno.). 73 označava maksimalnu nosivost gume ( 365 kg) ali pri pritisku od 2,95 Bara ( 57 P.s.i) koji je naznaćen na boćnici gume kao maksimalni pritisak.
Da se sad vratimo na enduro gume i motore. Pravilan pritisak puno ovisi o modelu gume koji je montiran. Da li je više cestovne orijentacije ili terenske. Gume namijenjene prvenstveno cestovnoj upotrebi, zahtjevaju nešto veći pritisak od onih terenske orijentacije. Isto tako, ukoliko se radi o više terenskim gumama, kod upotrebe na cesti bolje ih je držati na nešto većem pritisku , dok je kod upotrebe van ceste poželnjo pritisak ispustiti.
Moje je mišljenje da je u ovom slučaju najbolje koristiti tri varijante. Kod enduro guma tipa T63 koje su više terenske na terenu 1,5 i 1,7, na cesti 1,6 i 1,8. Ukoliko se radi o više cestovno orijentiranim gumama, od 1,6 i 1,8 do 1,8 i 2,0 za teže uvjete ( duža vožnja u dvoje i pod većim opterećenjem )