Koljenom po podu

Status
Not open for further replies.

trop

New member
Gledam kako se ljudi voze kroz zavoje ( na grobniku ) pa me zanima jedna stvar.

Ima ih koji se bacaju s motora tj. vise sa njega u zavoju i koljenom stružu, a drugi su više uz motor i koljenom ne stružu iako se voze istom brzinom.

Zanima me koji je "ispravniji" način vožnje, s kojim se može voziti brže i koji su nedostaci "neispravnijem" načinu.

:misli:
 
mislim da je svejedno i da to ovisi od vozača do vozača, svatko ima svoj stil i vozi onako kako mu paše :misli:
 
Moje skromno misljenje je da ako visis sa njega imas prednost manjeg nagiba motora i samim time vece kontakne povrsine gume s asfaltom sto
dozvoljava vecu brzinu u zavoju ali moguce da bubam gluposti  :misli:
 
trop said:
Gledam kako se ljudi voze kroz zavoje ( na grobniku ) pa me zanima jedna stvar.

Ima ih koji se bacaju s motora tj. vise sa njega u zavoju i koljenom stružu, a drugi su više uz motor i koljenom ne stružu iako se voze istom brzinom.

Zanima me koji je "ispravniji" način vožnje, s kojim se može voziti brže i koji su nedostaci "neispravnijem" načinu.

:misli:

Pa valjda je ispravnije onako kako se voze profesionalci. Baci oko malo na Eurosport.  (y)
 
frend ima neke uske hlace i ne moze izbacit koljeno vanka dok ja mogu i kad idemo u voznju ja vozim za njim i pratim ga, i kad negdi stanemo pogledam zadnju gumu, u mene ima jos rezerve nekoliko milimetara dok je njegova full napunjena, znaci sa izbacivanjem koljena i tijela van motora imas jos vise rezerve za spustanje motora u jos veci nagib
 
Ako gledamo po rubu gume može dosta faktora utjecati na "do kraja ruba ili ne".Od motora, vrste gume pa do samog vozača.

Ispravno je da uvijek prođeš zavoj koji si namjeravao proći.
Pravi majstori su tako počeli i polako sticali iskustvo.Sada bruse gume kako ih volja.  :wink: (y)

P.S.
Ne smatram se majstorom i ne brusim koljenima.  :mrgreen:
 
što se tiće izbacivanja koljena mislim da je to više do stila vožnje pojedinog vozača, a brzina prolaska kroz zavoj jako ovisi o putanji kroz isti, no da ja ne počnem blebetat gluposti već će se tu naći iskusnih sa staze  :mrgreen:
 
evo jos jedne teme koja ce prerasti u "bestseller" online... :jesus: Svako ima svoj nacin...i svaki je nacin ispravan...Tko jos poslije voznje cucne iza motora i bleji u gumu..i mjeri kojiko fali do ruba...najbolje nositi sa sobom subler.....uzas....kao da je to mjerilo dobrog vozaca...pogotovo na nasim cestama........... :mrgreen:
 
cRuNk said:
Moje skromno misljenje je da ako visis sa njega imas prednost manjeg nagiba motora i samim time vece kontakne povrsine gume s asfaltom sto
dozvoljava vecu brzinu u zavoju ali moguce da bubam gluposti  :misli:
recimo ovaj radi kontra
kaj mu je?  :misli:

Chareyre%20Adrien%20-%20Supermoto%20S1%20World%20Champ%202007.JPG
 
da interesantno...pogledajte ovaj filmić..gdje treba se priznat da frajeri odlično voze..na 1:18 minuti uleti frajer sa sm-om i komotno sa svojom tehnikom ulaska u zavoj prati ostalu ekipu  :shock: :misli: 8) ..jedino kaj malo šire prolazi zavoje..

http://www.youtube.com/watch?v=fJ9rKhv_k2E&feature=related
 
Test
Jednostavan test dobrog položaja tijela je osloniti motor na nogaru (ne raditi to na Ducatiju, molim), postaviti se u položaj za vožnju, i pustiti ručke! Tko odmah zalegne, neka proba opet, ali držeći se vanjskom nogom za rezervoar. Ne natezati motor za ručke u zavoju!


nije da neš sprdam al zašto taj"test" ne radit na ducatiju
 
kad smo kod slajdanja... http://www.youtube.com/watch?v=DARsTJkqBXs&feature=related  8) 8) 8)
 
po meni trebao bi se izbaciti tijelom prema zavoju (pogotovo gornji dio tijela) te na taj nacin svojim tezistem omoguciti motoru uspravniji polozaj i vecu kontaktnu povrsinu guma. A sto se tice koljena i struganja po podu mozes sa i bez toga biti jednako brz, ali je veci gust kad struze  (y)
 
DOMInatoR said:
Pa valjda je ispravnije onako kako se voze profesionalci. Baci oko malo na Eurosport.   (y)

a ti malo baci oko na tipove guma koji su dostupni njima, a koji nama  (y)
 
cdawg said:
a ti malo baci oko na tipove guma koji su dostupni njima, a koji nama  (y)
pa kaj imaju gume veze sa nacinom voznje ?
 
Status
Not open for further replies.