Za svakog vlasnika vrijedi drugacije. Cinjenica je da mi precesto precjenjujemo svoje motore, cijenimo ih vise nego sto stvarno realno vrijede, mozda vjerojatno jer smo i nekako emotivno vezani uz njih ili ne zelimo puno izgubiti sto se tice financija kada ga prodajemo.
Primjerice, prosle zime kada sam kupovao motor trazio sam rabljeni hornet 600 i nakon silna trazenja dosao sam do zakljucka da mi se bolje isplati kupiti novi motor makar dio uzeo na kredit nego rabljeni koje su vlasnici cijenili kao da su od zlata. Nasao sam 3 godine stari hornet sa prijedenih cca 28000 km kojeg je vlasnik cijenio cak 50000 kn, a motor lagano ogreben, ali nista strasno vidljivo po prodavacevim vrijednostima. I jos me uvjerava da tako dobar motor necu nigdje naci bar ne po toj cijeni....mos mislit.... Uzeo sam novi koji sam platio 57 000 kn i na koji imam 2 godine garancije nego se zezao s rabljenim za kojeg jos ne mozes znati kako ga je vozio i odrzavao prijasnji vlasnik.
I sada kada bih ga prodavao iskreno receno realno vrijedi max. 40 000 kn iako nema ni godinu dana ni 5000km na ledima. (ne prodajem ga!
)Tako nekako cijene i vani motore jedino kod nas su cijene astronomske tako da nije cudo da se za 20 godina staru ragu trazi cijelih 4000 eura pa cak i vise.
Po mome misljenju, cim ga kupis vrijedi bar 20% manje, ali ne zelim svojim razmisljanjem nikoga povrijediti, te vas molim da se ne uvrijedite ako se prepoznate u gornjim recenicama. Ipak je ovo trabunjanje friskog forumasa koji bi morao biti tiho , a ne da talasa prodavacki lobi motorista.