Kolko Vam vrijedi motor

Cigel

New member
Kolko "Vam" vrijedi motor,
Meni nekak malo
http://cgi.ebay.de/YAMAHA-FAZER-1000-SUPERSPORTLER_W0QQitemZ300038511924QQihZ020QQcategoryZ9804QQrdZ1QQcmdZViewItem
 
skocit ce jos cijena, to je ebay.... uvijek u zadnji sekund skoci...
 
Za svakog vlasnika vrijedi drugacije. Cinjenica je da mi precesto precjenjujemo svoje motore, cijenimo ih vise nego sto stvarno realno vrijede, mozda vjerojatno jer smo i nekako emotivno vezani uz njih ili ne zelimo puno izgubiti sto se tice financija kada ga prodajemo.
Primjerice, prosle zime kada sam kupovao motor trazio sam rabljeni hornet 600 i nakon silna trazenja dosao sam do zakljucka da mi se bolje isplati kupiti novi motor makar dio uzeo na kredit nego rabljeni koje su vlasnici cijenili kao da su od zlata. Nasao sam 3 godine stari hornet sa prijedenih cca 28000 km kojeg je vlasnik cijenio cak 50000 kn, a motor lagano ogreben, ali nista  strasno vidljivo po prodavacevim vrijednostima. I jos me uvjerava da tako dobar motor necu nigdje naci bar ne po toj cijeni....mos mislit.... Uzeo sam novi koji sam platio 57 000 kn i na koji imam 2 godine garancije nego se zezao s rabljenim za kojeg jos ne mozes znati kako ga je vozio i odrzavao prijasnji vlasnik.
I sada kada bih ga prodavao iskreno receno realno vrijedi max. 40 000 kn iako nema ni godinu dana ni 5000km na ledima. (ne prodajem ga!  :mrgreen: )Tako nekako cijene i vani motore jedino kod nas su cijene astronomske tako da nije cudo da se za 20 godina staru ragu trazi cijelih 4000 eura pa cak i vise.

Po mome misljenju, cim ga kupis vrijedi bar 20% manje, ali ne zelim svojim razmisljanjem nikoga povrijediti, te vas molim da se ne uvrijedite ako se prepoznate u gornjim recenicama. Ipak je ovo trabunjanje friskog forumasa koji bi morao biti tiho , a ne da talasa prodavacki lobi motorista.  :mrgreen:
 
pogledaj malo cijene starih urednih,originalnih raga i vani pa budeš vidio cijene te pao na guzicu
 
STobulj said:
pogledaj malo cijene starih urednih,originalnih raga i vani pa budeš vidio cijene te pao na guzicu
Ko mislis na originalne rage koje imaju sve predispozicije (originalnost, ocuvanost....) da postanu oldtajmeri onda su mi cijene shvatljive, ali ovak kakvi su nasi koji su ''unikatne prerade'' i nikako ocuvani onda ne.  :D
 
Svaki motor koji i ne treba biti blizu oldtajmera a da su cakum-pakup......... vani imaju svoju cijenu a inace za sve ostalo se slažem
 
STobulj said:
pogledaj malo cijene starih urednih,originalnih raga i vani pa budeš vidio cijene te pao na guzicu

čovjek ovdje govori o "novijm" motorima starim nekih 10 godina maximum.
Iako je on gledao horneta starog 3 godine.

Ovi od 10 godina i manje, itekako nisu oldtimeri a cijene u hrvatskoj su im bar 50% više nego vani.
Recimo kawasakiji, suzukiji, honde itd.  godišta od 95 prema ovamo.
Mi ih cijenimo ko nove...

Činjenica je da precijenjujemo motore...hrvatsko tržište motora je precijenjeno šta se cijene tiče.

Evo primjer (iako malo glup) kupi čovjek novi skuter Baotian ili novi Kawasaki KLE pa ga nakon pola godine cijene više nego novog...hahahahha

Ima i gorih primjera...  :mrgreen:
 
Pivi, ti si shvatio na sto ciljam mada se nisam najbolje izrazio!  (y)
A i malo je kako kaze Stobulj cakum-pakum motora starijih godista. I takvi unisteni motori kod nas imaju astronomsku cijenu. Shvasta...

 
ma skužio sam ja što ti želiš reci samo sam napomenuo
Primjer evo u oglasniku iz DE gledam fzr1000 92g 4400€ ,92g 3500€  Ti motori su vjerojatno kao da su iz ducana tek izašli a to se svagdje cijeni

Mi smo malo tržište sa relativno malom ponudom te zato je i cijena veca,kao svagdje sa slicnim trzistem
Vani oni to rijese sa porezima tako da se i ne isplati voziti staru karampanu ako baš nisi fan tog motora
 
Pivi, molim te, ne diraj mi Baotijana. Kad sam ga ja kupija, košta je 5200kn, a kasnije ga je neki uvoznik za godinu dana uvozio za 4000kn. i normalno je da ću ja za svoga tražit bar 5000kn, bez obzira što je novi 4. Moj je već razrađen, pa ga mo'š odma turpijat i vozit najvećom brzinom!!! :LOL:
 
Ja svoju Akrapovićku ispod 10-ak tisućica ni ne pomišljam prodat (ako bi ju sad prodavao). :mrgreen:
 
cherokee said:
Ja svoju Akrapovićku ispod 10-ak tisućica ni ne pomišljam prodat (ako bi ju sad prodavao). :mrgreen:

a jeli moras i one dvi honde vanbrodske dat s njon,kad je vec dosla s njima kao poklon  :mrgreen:
 
hehehe moj vrijedi 6999 eura ;) tri mjeseca star sa crash barovima koferom 48litara i dva redovna servisa ;)
 
Meni je moj zeko tak srcu priraso da bi ga dal za 5400 eura (servis obavljen, nove gume, lanac i lančanici, regan do druge godine i još s njim dam nekaj opreme - samo to je cca 6000 kn).
Nema kombinacija - samo solarno plaćanje  :mrgreen:

Slažem se s Kruntasom da fakat ima nebuloza po oglasima a avi KKK su posebna priča. Gledam u nekom oglasniku frajer prodaje kle '99 god za 30 000 kn dok odma malo iza njega kle '05 za 35 000 kn.

U Eurorentu ti (prilikom zamjene staro za novo) za prvu godinu  odbiju 20% i za svaku slijedeću po 10%. Poslije još pogledaju stanje motora, pogledaju dal se treba mijenjat lanac, disk pločice i sl. i ak ne treba onda ti ponude jednu cijenu, a ak treba onda još i to odbiju od cijene. Mislim da je ta formula OK i da bi si svako mogao tak otprilike računat vrijednost motora (+ još dodat malo gore čisto da možeš spustit kupcu cijenu da misli kak je super prošao  :mrgreen:)

 
nisu motori precjenjeni nego cijenu jednostavno diktira tržište tj. ponuda, koja je kod nas malo jača od paučine...