Kračenje auspuha ili...?

Kratit top zbog kofera  :shock: :shock: :shock:

Krati cijev do topa pa ga uvuci malo ako je moguce ili preradjuj kofer ali ne diraj akrapa
 
cRuNk said:
Kratit top zbog kofera  :shock: :shock: :shock:

Krati cijev do topa pa ga uvuci malo ako je moguce ili preradjuj kofer ali ne diraj akrapa

Javio se pRRAvi   :jesus: :LOL: :LOL: :LOL:
 
Moj je u startu bio znas i sam u kakvom stanju pa se moralo odraditi... ali origigi top kratit zbog kofera  :LOL: :lolcry:
 
cRuNk said:
Moj je u startu bio znas i sam u kakvom stanju pa se moralo odraditi... ali origigi top kratit zbog kofera  :LOL: :lolcry:

Nek mi pošalje taj ja mu dam svoj i džabe prekrojim kako hoće  :LOL:
 
samo reži janeza :chainsaw:...kakve ima veze jel akrap ili neki delanac,mrvicu ce se jace cut,i to je sve..
 
Tomos said:
Ne, nema žurbe.Ajd, pa nabaci sliku, dojmove.... 
BTW, koji spuh?

Kod mene je Giannelli top, pa bi tim skraćivanjem probao izbjeći "rupu" prilikom dizanja okretaja, jer kada ga iz niskih okretaja naglo dižem, prvo mi se javi efekt sličan "gušenju" na djelić sekunde, a onda ode kao grom u crveno!
A moram priznati i da mi se sviđa da bude malo glasniji!!! 8)
 
Glasniji = brzi  :mrgreen:

po osjecaju jel  :mrgreen:
 
A da napraviš jedan dodatan metalni nosač sa nogare suvozača prema nosaču na auspuhu tako da ga gurne niže, ja sam pred tjedan dana napravio tako prijatelju jer je suvozačica dirala sa petom auspuh, samo sam skinuo vidu sa auspuha i nogare, otpustio prihvat na grani i dodao metalni komad za razmak s kojim sam pomaknuo auspuh 3cm niže i rješio problem. Ako ti valja je lakše nego rezat auspuh, i ako režeš stavi si maskicu za disat jer sam jednom probao rezat bez maskice i kašljao sam 2 tjedna poslije zbog one vune koju sam rezao.
 
kažu da s dužima auspuhom više konja se dobije nego s kratkim...a kad je kratak  i kad se čuje jako imaš osječaj da motor ide ko vrag a ustvari te zvuk zavara...
 
seki-vk said:
kažu da s dužima auspuhom više konja se dobije nego s kratkim...a kad je kratak  i kad se čuje jako imaš osječaj da motor ide ko vrag a ustvari te zvuk zavara...
Dužina i promjer ispušne cijevi definitivno dodaje ili oduzima količinu isporučenih konja na kotaču (gledajući u odnosu na deklarirane tvorničke podatke), ali nije točna teorija da duži top daje i više konja!
Pronaći optimalnu dužinu/promjer auspuha je stvar vrlo složenog proračuna i niza testova na dinamometarskom stolu! To je cijela nauka, jer cilj je dobiti na snazi, a da se ne izgubi na okretnom momentu (i naravno, treba paziti da je sinusoida na isporuci snage što ravnija, tj. da nema "rupa")!
Mada je nesporno kada kažeš da kratki auspuh daje osjećaj da voziš neki GP motor!!! :LOL:
 
Niš od rezanja, nekako mi ga je bilo žao zapilit fleksom, spustit se nije dao jer je prekrut ali sam zato malo preoblikovao kofer, nakeljio komad aluminija i između umetnuo pločicu tinjca i...  ta daaa!