Magnarider
New member
U skoro svakom moto pulsu ima:zujalica,skutera,endura,crossera,streetfightera,qvada.Sve osim customa.choppera-a.Pa mislim da smo malo zapostavljeni!!!
potpis...treba maknuti skutere iz scene pa da se poklope s onim ta se radilo na tomosakijima...mali miljon vlasnika prije tebe ali bi ga dobio za 400 maraka...a ne sad da trae 1000 eura za polovni...pa za te pare uzme pun rac bolji motor...ili recimo 6-7 fićekafoggy said:izbace skutere i eto prostora za sve
NapraviSasa MK Motori said:Napravit cu anketu sa pitanjem, jeli vam se Honda--biker popeo na glavu sa Hondom i time stvorio averziju prema Hondi :evil:
HONDA-biker said:Svaka im dala, znaju dečki kaj treba ići na poster, ivio Fireblade i svi koji ga voze eace:
MA ok neka bude skutera jer im j trziste najvece u hrvatskoj , ali custom motori su totalno zapostavljeni .Ili se to meni barem cini ???Dylan said:Magnarider, ovako napamet, bez gledanja, MotoPuls je testirao i opisivao DragStara 650 i 1100, VN 800 Driftera i Classica, Sportstera, Dyna, VRoda, od malih 125ica Zinga, Shadowa, Daelim Daystara, Gilera Coguara, Venoxa 250...znaci, customi nisu bas toliko zapostavljeni.
Mislim da je stvar u tome da su customi svevremenski, da se ne mjenjaju godinama osim kakvog uglavnom estetskog detalja pa i testovi nisu potrebni svake godine kao kod RR masina gdje je tempo izlazenja novih modela spao gotovo na svaku godinu.
Sto se skutera tice, kao omrazene kategorije medju motoristima na ovom forumu, dobar dio wannabe bikera su klinci koji prve korake danas ne rade na Tomosima vec na skuterima, pa su clanci u MotoPulsu njima potrebni jer dobar dio poblike casopisa cine skuterasi.
Meni osobno je test Honde Dylan 150 iz pera Borisa Metikosa bio presudan za odabir motora koji vozim, uz dodatne relevantne informacije koje sam dobio na ovom forumu od Mey, Ante i Pere.
Skuterasi u Hrvatskoj nemaju svoj posebni list i nemojte im otimati jedini posteni izvor informacija koji imaju.