avinko38 said:Neznam koji je MALI BERO ali imaš Dario auto u Trnskom
i taj je na godisnjem.....avinko38 said:Neznam koji je MALI BERO ali imaš Dario auto u Trnskom
miljcha said:Trebao bi pokrpati zadnju gumu, MALI BERO je na godišnjem tako da on otpada. Ima li neko nekog za preporučit u ZG-u? Treba mi to danas ili sutra riješiti
3alfa3 said:...
Najgora varijanta (zapravo, koristi se osobno na putu kad trebas pokrpat do posjete vulkanizeru iako neki tako voze do kraja) je umetanje "crva" u gumu. Ako ti guma drzi tlak da dodjes do vulkanizera, ne treba cak ni skidat kotac, ali rezultat moze bit OK, a mozes i negdje nastradat sa tako pokrpanom gumom
Super Jura said:To rješava češća provjera pritiska, ako već vozač ne osjeti razliku između 2,8 i 0,8 :wink:
strasilo said:Gljiva zaista je najbolje rjesenje, ali crv ce odraditi posao bez i najmanje straha za bilo sta....
Manja je sansa da ti crv izleti nego da gumu ponovo probusis na geler od NASA-inog satelita.... :jesus:
Super Jura said:Kod rupe od pola cm nema krpanja
miljcha said:našo sam, idem sutra kod Šurine u Borovje. Imo tko kakvih iskustava s njima?
http://www.motori.hr/forum/index.php/topic,25128.0.htmlmiljcha said:našo sam, idem sutra kod Šurine u Borovje. Imo tko kakvih iskustava s njima?
Tvrle said:http://www.motori.hr/forum/index.php/topic,25128.0.html