krpanje gume

miljcha

Member
Trebao bi pokrpati zadnju gumu, MALI BERO je na godišnjem tako da on otpada. Ima li neko nekog za preporučit u ZG-u? Treba mi to danas ili sutra riješiti
 
Neznam koji je MALI BERO ali imaš Dario auto u Trnskom
 
:mrgreen:
 
strasilo said:
i taj je na godisnjem.....  :mrgreen:
Pomozi sirotu na svoju sramotu :mrgreen:
 
miljcha said:
Trebao bi pokrpati zadnju gumu, MALI BERO je na godišnjem tako da on otpada. Ima li neko nekog za preporučit u ZG-u? Treba mi to danas ili sutra riješiti

Unikomerc u Rudešu radi motore... ne znam jesu li i oni na GO...
 
Ako planiras tu gumu dulje koristiti i pogotovo ako vozis vecim brzinama, svakako inzistiraj da se pokrpa "gljivom", iznutra - hladna vulkanizacija. To je jedini pravi nacin koji (u 99,99% slucajeva) garantira da ce guma bit u stanju kao i prije busenja. Spremi se na cekanje ili ostavi kotac kod vulkaniera pa se vrati po njega jer to traje i traje (ako se radi kako treba)
Druga metoda bi bila na peglu - minus je sto se guma na tom dijelu zagrijava i gazni sloj vise nema karakteristike kakve je prije imao. Traje krace - oko sat vremena.
Najgora varijanta (zapravo, koristi se osobno na putu kad trebas pokrpat do posjete vulkanizeru iako neki tako voze do kraja) je umetanje "crva" u gumu. Ako ti guma drzi tlak da dodjes do vulkanizera, ne treba cak ni skidat kotac, ali rezultat moze bit OK, a mozes i negdje nastradat sa tako pokrpanom gumom
 
3alfa3 said:
...
Najgora varijanta (zapravo, koristi se osobno na putu kad trebas pokrpat do posjete vulkanizeru iako neki tako voze do kraja) je umetanje "crva" u gumu. Ako ti guma drzi tlak da dodjes do vulkanizera, ne treba cak ni skidat kotac, ali rezultat moze bit OK, a mozes i negdje nastradat sa tako pokrpanom gumom

To rješava češća provjera pritiska, ako već vozač ne osjeti razliku između 2,8 i 0,8 :wink:
 
Super Jura said:
To rješava češća provjera pritiska, ako već vozač ne osjeti razliku između 2,8 i 0,8 :wink:

Lako za to, ali kaj ak cep izleti iz gume na 200+ km/h, a rupa je oko pola cm u promjeru?
 
Gljiva zaista je najbolje rjesenje, ali crv ce odraditi posao bez i najmanje straha za bilo sta.... ;)

Manja je sansa da ti crv izleti nego da gumu ponovo probusis na geler od NASA-inog satelita....  :jesus:
 
strasilo said:
Gljiva zaista je najbolje rjesenje, ali crv ce odraditi posao bez i najmanje straha za bilo sta.... ;)

Manja je sansa da ti crv izleti nego da gumu ponovo probusis na geler od NASA-inog satelita....  :jesus:

A znam, na skuteru i 2 puta na autu sam upravo crva koristio, ali niti auto, a pogotovo skuter ne vozim preko 150 km/h  :mrgreen:


Trazi se jolly da izracuna G silu koja djeluje na crva na gumi promjera 60tak cm na 150+ km/h  :mrgreen:
 
Nemože izletiti jer je crv od mekanog ljepljivog materijala koji se jedva ugura u rupu i unutra se ponovo raširi.

Bio sam prisutan kad je frendu izletio čavao iz gume na debelo preko 200 km/h i kako je guma ispuštala motor mu više nije vukao i morao je stati (GSXR 750). Zato što je niskoprofilna mogao se na praznoj odvesti brzinom 60 km/h do pumpe gdje je privremeno dobio pleh šaraf i napumpao :mrgreen:

Kod rupe od pola cm nema krpanja, to se meni dogodilo na max natovarenom motoru pri 160 (2 takve rupe).
Motor čaga ne baš lagano, ali niš posebno. Nije nestabilan i bez problema usporiš.
Jedino rješenje je bila nova guma.
 
Super Jura said:
Kod rupe od pola cm nema krpanja

Odprilike se tolika rupa treba napravit kad se koristi metoda krpanja crvom. OK, mozda malo manje, al svakako sira nego cavao


Na kraju kraajeva, sa tako pokrpanom gumom bi uvijek mislio na to, a onda bi mi voznja bila bitno manji gusht
 
U zavisnosti od same rupe, za crva se uglavnom koristi raspasto svrdlo od 2-3 mm koje u principu pravi rupu u pola manju od svoje debljine.... ;)

I onda se u rupu gura crv cca tri puta deblji od  nazivne debljine rupe....  (y)
 
miljcha said:
našo sam, idem sutra kod Šurine u Borovje. Imo tko kakvih iskustava s njima?


Imam, ali od prije 6-7 godina sa skuterom.
Balansira se na dinamickoj balansirki sa adapterima sto je bolje od nikakvog balansiranja, ali....
Cijene nisu male (broje ti cak koliko je utega stavljeno na felgu pa nije cifra ista za sve).

Sa krpanjem nemam iskustva, samo sa skidanjem i stavljanjem guma i balansiranjem (ponavljam - skuter je bio u pitanju).
 
Tvrle said:
http://www.motori.hr/forum/index.php/topic,25128.0.html


8 godina stara tema..... Tada sam odprilike i ja to na skuteru tamo obavljao.
Ko zna kako je sada