Danas sam probao ovo cudo.
Slicno ali i bitno drugacije u odnosu na KLV, recimo...
Drugacije pada u zavoj, ali je istodobno veci osjecaj da je bicikl. Vozniji je, samo drugacije pada u zavoj.
U plus ide startni moment i agilnost masine - cupa u normal modu (sport mode nisam ni probao, nije bilo potrebe) i to sve iz iste brzine, zastita od vjetra na najdonjem stupnju sajbe fenomenalna i na 180 km/h. Dosta opreme koja je nekad spadala u dodatnu je vec ukljuceno u cijenu.
U minus ide jedna bitna i jedna krajnje nebitna stvar. Nebitna je da je mjenjac dosta udaljen od fuzica pa je meni koji imam broj cipele 44 sam vrh prsta potreban za saltanje. Cudnovato, ali je tako. Isto tako, covjek se navikne vec nakon 5-6 saltanja. U ozbiljniji minus ide vrucina od masine koja gadno przi noge. U voznji se to moze rijesiti sirenjem nogu, ali u stajanju na semaforu gdje jednu nogu moras drzati na podu - nije lako.
Koliko sam pokopcao, cijena je pristojna. Mogucnosti dogovora oko opreme fleksibilni.
I tak...
Htio sam samo napisati par rijeci ako neko razmislja o kupnji pa da imam barem nekakav input. I to od lika koji vozi recimo slican motor.