KTM 490

BreakM

Well-known member
Sve se više priča da stižu krajem godine, sve redom potencijalno vrlo zanimljivi modeli.


Ukratko, supersport, naked, putni enduro iliti adventure, enduro, supermoto

450cc otprilike, 2 cilindra 270 stupnjeva, 50tak ks

Prototipovi Austrija - proizvodnja Indija - kontrola Austrija za prodaju u EU, potpuno nova tvornica u Indiji radi se prvenstveno za ovu seriju, kažu krajem godine dovršetak radova

Jedine slike do sad su ove od CFMoto, KTM-ovog kineskog partnera, koji će koristit istu platformu u Kini, ovaj supersport ima navodno 170kg pun goriva (to im baš ne vjerujem), a proizvodnja starta ranije nego kod KTM-a, tj. iza 7.mj.

Untitled.jpg


VMJVGPLFV5DY7MBOWEZH747OOE.jpg


I dodatna slika KTM Enduro/Adv koji se testirao u Austriji, sa 390cc motorom, moguća naznaka izgleda 490 serije ili modernizacije 390 verzija gdje je isto u planu ajmo reć Adventure R i Enduro/SM..

Untitled11.jpg


Izgleda da bude dobrog izbora u klasi do 500cc..
 
I da nije napravit u kini:ROFLMAO:

Nije puno bolje, ali u Indiji će bit proizvodnja KTM-ova, CF Moto verzije u Kini. To je najviše upitni dio.. Jasno je da prototipove rade u Austriji, uvijek se tu ulove, a vjerojatno će kao i za 390 zbog upitne kvalitete rada u Indijskoj tvornici, svaki motor pregledat u Austriji prije izvoza dalje. A dodatna varijabla je što i neće više to radit u tvornici gdje se radio 390 nego rade novu tvornicu za ovo. Tako da ako se uzme u obzir da su i riješili dosta problema na 390 povećanom kontrolom kvalitete, i sad nakon nekog iskustva rade sve novo, postoji šansa da bude dobro. Ovisi i o cijeni, trajanju garancije itd..
 
Nije puno bolje, ali u Indiji će bit proizvodnja KTM-ova, CF Moto verzije u Kini. To je najviše upitni dio.. Jasno je da prototipove rade u Austriji, uvijek se tu ulove, a vjerojatno će kao i za 390 zbog upitne kvalitete rada u Indijskoj tvornici, svaki motor pregledat u Austriji prije izvoza dalje. A dodatna varijabla je što i neće više to radit u tvornici gdje se radio 390 nego rade novu tvornicu za ovo. Tako da ako se uzme u obzir da su i riješili dosta problema na 390 povećanom kontrolom kvalitete, i sad nakon nekog iskustva rade sve novo, postoji šansa da bude dobro. Ovisi i o cijeni, trajanju garancije itd..

Najbitnije je da bude dobra ciklistika i dobar ovjes.
 
Evo onog cfmoto 450sr koji je navodno razvijen (od strane) u suradnji sa ktmom, ima taj 450cc 270deg twin, stvarno je oko 170kg u toj cfmoto supersport varijanti, lakši jači i jeftiniji od većine konkurencije, mislim da ktm bude 2/3 po tim zahtjevima 🤭 Ali adv i pogotovo enduro sa tom mašinom... uff.. moglo bi bit najs..

 
Evo onog cfmoto 450sr koji je navodno razvijen (od strane) u suradnji sa ktmom, ima taj 450cc 270deg twin, stvarno je oko 170kg u toj cfmoto supersport varijanti, lakši jači i jeftiniji od većine konkurencije, mislim da ktm bude 2/3 po tim zahtjevima 🤭 Ali adv i pogotovo enduro sa tom mašinom... uff.. moglo bi bit najs..


I ako bude za pristupačne novce, tipa 60-65-ak tkn i da ga naprave ono 21/18 i sve kako treba. Ako bude nešto ko ADV 390, to nije to...
 
Ovaj cf moto fakat ima neuređenu stranicu, be samo da izostave podatke, već su djelomično i netočni uneseni,za pojedine modele.
 
To ti odmah govori koliko su spremni uložiti u postprodaju ako nisu u stanju napraviti niti poštenu web stranicu. Djeluje amaterski. Cijene su ok, ali ako kasnije prođe sezona dok oni naruče i zamijene dio u garanciji onda je pušing. Osim ak uzme netko iz znatiželje ko drugi-treći motor pa nije neki bad ak stoji.
 
Zanimljivo, jedino što bude cijena sigurno 60+tkn
Serija 390 je 50+, ovisi koji model.

Piše na KTM stranici da bi danas trebala biti službena najava.
 
Samo da zaključim ovu temu.

Od KTM 490 ništa, KTM odustao. Trebali su to radit u kooperaciji sa CFMOTO, trebao je bit 270deg twin, i eto, začudo, CFMOTO nakon KTM-ovog odustajanja predstavlja Adv motor sa 450cc 270deg twinom, jedini unikatni motor kojeg imaju u ponudi da nije kopiran od nečeg i da "nije" KTM dizajn.. :D
Ovjes KYB, tubeless spoked kotači, težina cca kao CB500X ili koji kg manje.. snaga max kolko A2 dozvoli inače oko 50ks, ma sve kao da govori da KTM "nije" imao ništa s začetkom te ideje.. čak i J.Juan kočnice, brand koji KTM stavlja na 790 kojeg radi CFMOTO za njih (KTM za 790 na njih napiše "KTM").

2024-CFMOTO-450MT-Beginner-ADV-4-1536x962.jpg





A što se KTM-a kao KTM-a tiče, 390 će izgleda tek za godinu dana bit ono što je trebao bit od starta, sa nekih 20cc više nego ranije, ali ipak single.

MMAT__KTM_390_Adventure_0052.jpg
 
Neće sami sebi radit konkurenciju.
Mada je i upitno, treba li ti 2 cilindra 450 pored 790?
Koji bi bio 10 kila lakši.
 
Neće sami sebi radit konkurenciju.
Mada je i upitno, treba li ti 2 cilindra 450 pored 790?
Koji bi bio 10 kila lakši.
Ima nešto i u tome, jer ako ova konfiguracija nemože ni sa logom CFMOTO bit puno jeftinija od NX500, ako bude uopće jeftinije, sa KTM logom bi možda otišlo blizu 790.. 10kg manje 50ks manje