KTM 640 LC4 SM

makazica said:
Ovo kaj je Frane rekao za diznu 175 mi se čini malo previše. Iako nisam toliko upoznat sa mogućnostima SM modela.
Koji ti uopće fergazer imaš na motoru?

Ja imam MIKUNI karburator, original od SM 640 LC4 modela...

Frane thx, samo što diznu nebi mijenjao...

Nego mene zanima još jedna druga stvar, jel mi može tko poslikat svoj otvoreni airbox kak to izgleda, jel nije mi jasno dali ostavit kutiju airboxa (serijsku) i nutra samo stavit gljivu k&N umjesto one spužve i skinuti poklopac airboxa ili nešto drugo???

Koliko je to sigurno od vode i ulaska iste u motor??
 
Ak ides na otvoreni auspuh i na K&N a serijsku diznu - smjesa ti bude siromasna, mijenjaj i diznu.
Kak si zadovoljan sa SM-om? Nesto me jako privlaci vec par mjeseci taj model...a mozda bi i R-a probal jos...
 
makazica said:
Ovo kaj je Frane rekao za diznu 175 mi se čini malo previše. Iako nisam toliko upoznat sa mogućnostima SM modela.
Koji ti uopće fergazer imaš na motoru?

Njemu je org dizna 165 tako da 175 nije ništa posebno, možeš probat i 170, koštaju 40-ak kn šta i nije neka cifra... karburator mu je bst 40 kao i nama

doubleDD said:
Frane thx, samo što diznu nebi mijenjao...

Zašto :misli:

doubleDD said:
Nego mene zanima još jedna druga stvar, jel mi može tko poslikat svoj otvoreni airbox kak to izgleda, jel nije mi jasno dali ostavit kutiju airboxa (serijsku) i nutra samo stavit gljivu k&N umjesto one spužve i skinuti poklopac airboxa ili nešto drugo???

Koliko je to sigurno od vode i ulaska iste u motor??

Pa ja bi filter zraka ostavio org, to je najbolje za motor...

Šta se tiče poklopca digneš sic sve će ti bit jasno, air box ima crni poklopac samo ga skineš i to je to. Imaš u power parts katalogu ovako nešto, ali mislim da i nije potrebno ako ostaviš org filter...

 
Lovro Vz said:
Ak ides na otvoreni auspuh i na K&N a serijsku diznu - smjesa ti bude siromasna, mijenjaj i diznu.
Kak si zadovoljan sa SM-om? Nesto me jako privlaci vec par mjeseci taj model...a mozda bi i R-a probal jos...

Zadovoljan sam sa motorom jako, samo što se još nikako nemogu opustit u zavojima, ali lego mi je dosta, inače to je bio motor mojih snova i eto ga  kod mene u garaži...

Ima dovoljno snage za brze ceste i zavojite dok na otvorenoj vidiš tek da je to slabašan motor iako nije namjenjen za otvoreno... Osobno ga nisam vozio nikad više od 120kmh osim par puta do 140-150 radi preticanja i jednom probo sam koliko ide...
 
Frane said:
Zašto :misli:

Pa i nije to neka lova što se tiče dizne, mislio sam da je dosta skuplje... Kolika je potrošnja veća od standardne dizne?? Neznatno jel tak??

Da Frane tako sam i mislio da otvorim samo airbox i unutra ostavim serijski filter, dobro ga nauljim, ne previše, te stavim taj poklopac za dodatnu zaštitu iako nije potrebno... Daj mi samo reci jel to opasno zbog vode, npr. vožnja po kiši i takve stvari..?

Koja je razlika između ova dva airbox covera???

http://www.ktm.com/PowerParts.50.0.html?cHash=e71bea06eb&model_year=2006&model_type=Supermoto&model_id=+9726F0
 
Dizna ti je malo veća od vrha šibice nije to ništa posebno i lako je zamjeniš i sam.

Mislim da nema potrebe za tim poklopcem, ja svoj motor vozim van asfalta i prerm ga mini washom i nikad nisam našo ni kap vode u air box-u.

Ne znam koja bi bila razlika izneđu ta dva, možeda je jedan za modele 98-05, drugi za 05-06... :misli:
 
Šta se tiće potrošnje sa drugom diznom možda bude veća za 2dl na 100km zanemarivo (y) :mrgreen:
 
Frane said:
Dizna ti je malo veća od vrha šibice nije to ništa posebno i lako je zamjeniš i sam.

oprezno s čačkanjem po frgi......
 
Kako se skida ECO ventil?? Jel to komplicirano neš?

Može tko objasnit?!
 
nije komplicirano , sam si trebaš zdreati čep kojim čepiš izvađenu cijev ...

a ionako ti bu to majstor delal , tak da ....  :mrgreen:
 
http://www.youtube.com/watch?v=hxyZgQ-N8zM&feature=related

:LOL: :LOL:
 
Pitanjce...

Zna mi motor kad naglo stajem i šaltam u nižu kroz odušak za prljavštinu iz karba pljunuti goriva... Motor mi ne cuka niti se guši pri odvrtanju full gasa što bi trebalo značiti da je dobro poštelan karb.. E sad mene zanima jeli to trunje negdje u rezervaru ili karbu pa ne zatvara plovak na vrijeme ili pak nešto drugo...

Hvala!!
 
doubleDD said:
Pitanjce...

Zna mi motor kad naglo stajem i šaltam u nižu kroz odušak za prljavštinu iz karba pljunuti goriva... Motor mi ne cuka niti se guši pri odvrtanju full gasa što bi trebalo značiti da je dobro poštelan karb.. E sad mene zanima jeli to trunje negdje u rezervaru ili karbu pa ne zatvara plovak na vrijeme ili pak nešto drugo...

Hvala!!

Ja bih rekao da trebaš plovak poštelat.....
 
Jel ima tko link sa setom čepova i "brtvi" koji trebaju nakon što se skine eco ventil??

ja nemerem naći  :misli: :misli:
 
doubleDD said:
Jel ima tko link sa setom čepova i "brtvi" koji trebaju nakon što se skine eco ventil??

ja nemerem naći  :misli: :misli:

Pričaš o eco ventilu ili SAS sistemu?
ZA eco ventil trebaš jedan plastični čep u vlastitoj izradi, a za sas možeš naručit čepove od kojih jedan ide između ispušnih grana, a drugi negdje na desnoj strani bloka motora....

Linkove nemam ali nazovi špicu i pitaj ga da li on to možda ima..... (y)
 
Moze li neko objasniti razliku izmedju 640SM-a i 660 SMC-a,oba 2006 godiste?
 
625 smc/sxc: kick & ele start, 625ccm, Keihin FCR 41

640 duke/sm/enduro/adv: kick & ele start, 625ccm, Mikuni BST 40

660 smc: kick start, 654ccm, Keihin FCR 41