KTM 690 SMC dojmovi

StatusQuo

Active member
Pozdrav svima,

Evo ajmo malo informacija kao je moguće da skupimo na jednom mjestu vezano za ovaj model. TRažio sam po forumu nisam našao pa otvaram novu temu. Ako je već negdje postojeća tema molim da se ova zatvori i uputi na dotičnu.

Dakle zanimaju me dojmovi i iskustva sa mašinom ako netko zna. Ne sad KTM ovo, KTM ono, nego realne činjenice. i to model od 2008 na ovamo. Koliko znam preinake koje su napravili na tom lc4 sad "drže" vodu, tj. od 2007 na ovamo i mašine su kako treba.

Ako netko ga ima na forumu i može mi reći realno i iskreno od cijene servisa, skrivene cake ako ih ima i tako. Moguća je kupnja pa istražujemo lagano prije.

Hvala
 
I mene to znaima!

Dal i dalje postoje situacije sa radilicom i lezajevima na njoj , da se to sve pogloda za nekih 15 tisuca kilometara.

Dal to ovisi o voznji ili im je to samo boljka.
 
Jednostavno, na tri strane je to potvrđeno sa radilicama i ležajevima (Vitor motorsport, Jakopec Samobor i Žac u Sesvetama), pogotovo na duke II. Vidio sam na svoje oči kako mašina iz dukea 2 izgleda nakon 10k km, i to dvije mašine ne jedna. Jasno mi je da ovisi o vožnji ali velim baš ti lc4 do 2007 su problematični.

 
Otvorio sam vise tih lc4 masina sa puno vise km i nisam primjetio taj problem  :misli:
 
Evo jutros sam uzeo predračun, i to za zadnji novi primjerak u HR. Prema tome, ako ga netko hoće neka požuri. Za 2012 stiže "novi" model, SMCR ali ih Špica neće uvozit. Čisto da znate... :mrgreen:
 
LC4, novije generacije, znači 690 je realno bolja mašina od stare LC4 640.


 
Nece ih narucivat da stoje u izlogu. Ali će ic po naruđbi i cekat ce se cca od 4 do 5 mjeseci. a što je offtopic.
 
E pa to ga ti pitaj. :mrgreen: U četvrtak sam bio kod njega, pitao isto, ponudio lovu, i nije zainteresiran. Ne znam zašto niti mislim da ima smisla raspravljti o tome. Svatko ima svoje razloge...  :cool:
 
valjda im je pun vrag tih dRRla... došli pameti... :mrgreen:
 
Možda mu je trošak servisa u garanciji prevelik a tko zna kako je to riješeno sa KTMom ali ok ovo je off, držimo se teme...

Hvala
 
malo nas je al nas ima  :mrgreen:

cijene servisa neznam , koliko košta platim :mrgreen: ...

prvim modelima su ure propustale vodu ... nove su ok sad ... treba još samo paziti na redovno mjenjanje filtera goriva (5000km)
pali vozi  (y)


off  :mrgreen:
što se tice stare lc4 , samo pohvale za nju imam ... ja sam nekih 8000 sa njom natukao , motor bolje radio nego novi  (y)
 
od 2008. je novi model ...
znaci kompletno nova mašina , kompletno novi motor ...
 
@markookram: Kolko je motor imo km kad si ga ti kupio ?
I sta je sve bilo radjeno na motoru od prijasnjeg vlasnika - pa i tebe -  osim klasicnih servisa , ulje filteri lanac lancanici.
Eventualno stelanje ventila.

Thanx
 
mate said:
Neće ni po narudžbi. :mrgreen:

Neko mulja, a stim ne mislim na tebe :wink: u petak bio kod njega ( iskljucivo 500 EXC moju dusu tisti ) i reko trgovac da ce SVE ici po narduzbi :wink:  ( tj. NECE vise biti nikakvih popusta :palacdolje: :palacdolje: :palacdolje: :palacdolje:)
 
do sad samo ulje i filteri nekoliko puta ... drugo nis jer motor ima tek nekih 7-8000km ni sam neznam  :mrgreen:

i u servisnoj piše da je mjenjan injekror na parsto kilometara al nemam pojma zašto
 
@sip : bio i ja u subotu, pa je reko covjek da nema problema, ako zelis 690smc cekat ces novog smcR do 4 ili 5 mjeseca. Stim da das sad kakapru. jer vise kao nema motora da ces ti doc i kupit. nego kao kad se skupi 4 ili 5 narudjbi oni idu u proizvodnju(to se odnosi na firmu ktm). Sto po meni se moze povezat sa recesijom i padom prodaje motocikla opcenito a i automobila.

@markookram: hmm, tolko to do elektronike me i nedira. da mi predstavlja problem. Samo da mehanika sljaka.
 
markookram said:
off  :mrgreen:
što se tice stare lc4 , samo pohvale za nju imam ... ja sam nekih 8000 sa njom natukao , motor bolje radio nego novi  (y)

Evo sad ste me naterali da ovaj tren odem u garazu i poslikam jednog na izmjeni ulja :mrgreen:

Je li to ta stara :misli: :misli: :misli: :misli: