Ktm excr 450 2008 kočnica

svjetli

Member
Feb 7, 2006
925
0
16
54
S prednjom kočnicom se bavim od 10 mjeseca, ne svaki dan. Prvo sam odzračivao klasično, pa odozdo sa špricom, skidao cijeli sistem i na stolu pokušavao, dizao klješta,sve.. Onda sam naručio reparaturni set za pumpu i gumice za klješta i ponovo sve kao i prije sa istim rezultatom: kočnica meka ko duša, a kotač u slobodnoj vrtnji se otežano okreće. Očaj. Tada sam tražio lokalnog servisera koji me uputio u Novu Gradišku kod starog servisera za aute ,koji je u penziji i sad radi samo kočnice, za 4 dana me zove i kaže da su moja dvoja klješta ispravna ali da mi obje pumpe ne valjaju. Dok sam sam radio, probao sam sa jednom pumpom od kvačila i kočnica je proradila,na stolu. Znači pumpa... , stoga naručim novu pumpu od uvoznika i kad je stigla, gle vraga, sve je isto. Tada vozim motor kod jednog majstora u Požegu koji mi isto nkon par dana kaže da mi ne valja pumpa. Niti jedna, dvije stare i nova. Vozim motor u Varaždin u Ktm. Nakon par dana me zovu i kažu da su napravili. Da je kočnica malo spužvasta ali da bolje ne može. Sad je problem,po njima u klještima, prihvat klješta ima lufta? Ima li netko da to može rješit?
 

mate

Administrator
May 22, 2002
1,848
1,142
113
Nema to puno veze sa KTMom u smislu da ti treba njihov serviser. Sipa bi preporucio ali ne zato sto ih servisira nego je dvoljni davež da se s tim igra. :mrgreen:
Vjerujem da si sve probao, ja bi isto prvo rekao da je pumpa, ali zbog toga se kotac ne bi sporije vrtio. Imas u kljestima cilindar koji se nekad zapece i treba ga podmazat jer inace ne odvaja dobro, moguce da se preko njega spali ulje. To se meni dogodilo na dva motora. Ili je stvarno moguce da ti lajtung negdje pusta.
 

Branko-ST

Well-known member
Feb 23, 2008
5,180
128
63
Split
Nema to puno veze sa KTMom u smislu da ti treba njihov serviser. Sipa bi preporucio ali ne zato sto ih servisira nego je dvoljni davež da se s tim igra. :mrgreen:
Vjerujem da si sve probao, ja bi isto prvo rekao da je pumpa, ali zbog toga se kotac ne bi sporije vrtio. Imas u kljestima cilindar koji se nekad zapece i treba ga podmazat jer inace ne odvaja dobro, moguce da se preko njega spali ulje. To se meni dogodilo na dva motora. Ili je stvarno moguce da ti lajtung negdje pusta.

ja sam siguran da si slusao price i da nisi sam nikad to radio a siguran sam ni gledao ;)
 

ivan_m

Well-known member
Nov 30, 2007
1,032
71
48
34
Šibenik
KTM Varazdin servisu ne vjerujem jer odbijaju motore bez povijesti iskljucivo kod njih..

Postoji netko tko si može priuštiti takav luksuz? Pogotovo još ako je ovlašteni servis za neki brand? Zanimljivo...
 
  • Like
Reactions: Branko-ST

EnduroLab

Well-known member
Jan 5, 2016
3,162
156
63
ZG
Prvi komentar na tvoj post je pametan.

Znaju se ljudi zajebat pa stavit tekućinu koja ne odgovara pa crijevo izgubi svojstva. U cijeloj priči trošak novog crijeva ne bi trebao biti presudan.

Piše da je model EXC-R, to je znači druga polovica 2007...kočnica je brembo, takvih pumpi ima po oglasniku koliko hoćeš, nađi nekog da ti posudi.

Kakav ti je disk? Original? Pločice?

Gumice za reparaturu si original kupio?

Jesi li ikad pregrijao kočnicu? Malo? Jako?

Ako je Renato slagao motor to bi trebalo biti ok.
 

mate

Administrator
May 22, 2002
1,848
1,142
113
ja sam siguran da si slusao price i da nisi sam nikad to radio a siguran sam ni gledao ;)

Tocno, sve osim zadnjeg. Uvijek ostavljam ljudima koji znaju bolje da naprave a na meni je samo da narucim i platim. A kad smo vec kod osobnih pristupa, nakon onih tvojih pokvarenih debilana od postova koje sam obrisao u jednoj drugoj temi, odjebi od mojih komentara.
 

EnduroLab

Well-known member
Jan 5, 2016
3,162
156
63
ZG
Tocno, sve osim zadnjeg. Uvijek ostavljam ljudima koji znaju bolje da naprave a na meni je samo da narucim i platim. A kad smo vec kod osobnih pristupa, nakon onih tvojih pokvarenih debilana od postova koje sam obrisao u jednoj drugoj temi, odjebi od mojih komentara.

Odkad je u motocrossu mali zna sve o motorima, veliki je mehanicar, tehnicar, instruktor i savjetodavac!
 

Branko-ST

Well-known member
Feb 23, 2008
5,180
128
63
Split
Odkad je u motocrossu mali zna sve o motorima, veliki je mehanicar, tehnicar, instruktor i savjetodavac!

Prisiljen sam nauciti sam jer je puno teoreticara a prakse i znanja jako malo.
 

Branko-ST

Well-known member
Feb 23, 2008
5,180
128
63
Split
Tocno, sve osim zadnjeg. Uvijek ostavljam ljudima koji znaju bolje da naprave a na meni je samo da narucim i platim. A kad smo vec kod osobnih pristupa, nakon onih tvojih pokvarenih debilana od postova koje sam obrisao u jednoj drugoj temi, odjebi od mojih komentara.

Ja sam realan i govorim istinu oko poluproizvoda po cjeni renomiranih marki i falsih mehanicara posli kojih se sve nanovo radi.
Ti sad baniraj i budi "baja" a taj sta je mjenja nik jer je zapitkiva proslu godinu kako sta sad djeli "pamet" po forumu.
 

Sredju

Well-known member
Dec 29, 2013
4,595
116
63
50
Wien
Branko, bolje nam napisi osvrt na taj 640 adventure R.
ja sam imao slucaj na jednom gsxr 1000 da prednji disk rastjeruje klipove na klijestima, doduse plivajuci, a ne trese prilikom kocenja. tako da prvi put kada se povuce kocnica, izgleda kao da je zrak u sustavu i poslije koci normalno.
pol Beca mu je ozracivalo kocnice, dok se nije skuzilo da je u stvari disk kriv, nosac diska.
 
  • Like
Reactions: Nero

Nero

Well-known member
Feb 12, 2008
4,117
519
113
36
Solin
Branko, bolje nam napisi osvrt na taj 640 adventure R.
ja sam imao slucaj na jednom gsxr 1000 da prednji disk rastjeruje klipove na klijestima, doduse plivajuci, a ne trese prilikom kocenja. tako da prvi put kada se povuce kocnica, izgleda kao da je zrak u sustavu i poslije koci normalno.
pol Beca mu je ozracivalo kocnice, dok se nije skuzilo da je u stvari disk kriv, nosac diska.

Istu stvar sam imao na sradu.

Što se same teme tiče. jel otvrdne kad je napumpaš ili je konstantno spužvasta?
 

mate

Administrator
May 22, 2002
1,848
1,142
113
Branko, bolje nam napisi osvrt na taj 640 adventure R.
ja sam imao slucaj na jednom gsxr 1000 da prednji disk rastjeruje klipove na klijestima, doduse plivajuci, a ne trese prilikom kocenja. tako da prvi put kada se povuce kocnica, izgleda kao da je zrak u sustavu i poslije koci normalno.
pol Beca mu je ozracivalo kocnice, dok se nije skuzilo da je u stvari disk kriv, nosac diska.

To je normalno na plivajućim diskovima, pogotovo kad se kotač malo odvoji od podloge odnosno udari u šaht ili slično. Ne sjećam se za ostale ali to je imao moj 916 SPS još 90-tih. Po opisu je ovo nešto sasvim drugo.
 

mate

Administrator
May 22, 2002
1,848
1,142
113
Ja sam realan i govorim istinu oko poluproizvoda po cjeni renomiranih marki i falsih mehanicara posli kojih se sve nanovo radi.
Ti sad baniraj i budi "baja" a taj sta je mjenja nik jer je zapitkiva proslu godinu kako sta sad djeli "pamet" po forumu.

Ti samo misliš da si realan, svoje pametovanje ostavi za neko drugog.