KTM....koji uzeti i zašto

jedimaster said:
osim marka i makazice nema više uvaženih članova a da voze KTM  :mrgreen:

:LOL: :LOL: :LOL: Stvarno fulaš danas,dočepo se dobre robe? :mrgreen:
 
Nešto smo se dopisivali na PP pa mislim da misli na mene, moguće da je krivo shvatio jer ja ne dam nikome u Zagrebu da otvori a to je ipak mala razlika. :mrgreen:
 
mate said:
Nešto smo se dopisivali na PP pa mislim da misli na mene, moguće da je krivo shvatio jer ja ne dam nikome u Zagrebu da otvori a to je ipak mala razlika. :mrgreen:

Nema tu razlike. :mrgreen:
 
mate said:
Nešto smo se dopisivali na PP pa mislim da misli na mene, moguće da je krivo shvatio jer ja ne dam nikome u Zagrebu da otvori a to je ipak mala razlika. :mrgreen:

Dobro, nemoj jebat sad....da li je postojala potreba da se otvara i ajmo definirat što to znači otvaranje u ovom slučaju......
 
makazica said:
Dobro, nemoj jebat sad....da li je postojala potreba da se otvara i ajmo definirat što to znači otvaranje u ovom slučaju......

Ako nesto treba otvoriti, TU SAM :LOL:

( ko ce zatvoriti, to je pitanje )
 
makazica said:
Dobro, nemoj jebat sad....da li je postojala potreba da se otvara i ajmo definirat što to znači otvaranje u ovom slučaju......

Samo štelanje ventila i Špicino samoinicijativno mjenjanje hidrauličnog španera. Nije tajna da EXC 2009 troši ulje, jedino kaj malo nervira što se uporno pokušava uvjeriti ljude da je to zbog loše razrade motora a nije nego zbog loših, odnosno krivih, tvorničkih karika i da se zamjenom istih problem ulja rješava. Mislim, nije nikakav problem nadoliti nekih cca pola decilitra ulja nakon vožnje od prosječnih 3 sata ali ne volim kad me se uvjerava u nešto po službenoj dužnosti.
 
mate said:
Samo štelanje ventila i Špicino samoinicijativno mjenjanje hidrauličnog španera. Nije tajna da EXC 2009 troši ulje, jedino kaj malo nervira što se uporno pokušava uvjeriti ljude da je to zbog loše razrade motora a nije nego zbog loših, odnosno krivih, tvorničkih karika i da se zamjenom istih problem ulja rješava. Mislim, nije nikakav problem nadoliti nekih cca pola decilitra ulja nakon vožnje od prosječnih 3 sata ali ne volim kad me se uvjerava u nešto po službenoj dužnosti.

nažalost to je postala generalna fora servisa u auto-moto industriji u Hrvata  :palacdolje:
 
Ma znam, naravno, i sam radim tako pa im to ne uzimam za zlo nego samo komentiram.
 
Sip said:
Ako nesto treba otvoriti, TU SAM :LOL:

( ko ce zatvoriti, to je pitanje )

Jelda....jedva si dočekao..... :LOL:

mate said:
Samo štelanje ventila i Špicino samoinicijativno mjenjanje hidrauličnog španera. Nije tajna da EXC 2009 troši ulje, jedino kaj malo nervira što se uporno pokušava uvjeriti ljude da je to zbog loše razrade motora a nije nego zbog loših, odnosno krivih, tvorničkih karika i da se zamjenom istih problem ulja rješava. Mislim, nije nikakav problem nadoliti nekih cca pola decilitra ulja nakon vožnje od prosječnih 3 sata ali ne volim kad me se uvjerava u nešto po službenoj dužnosti.

Samoinicijativno.....tak ste si dobri?? :LOL:

To je prva stvar što sam čuo za '09 EXC...da troši ulje, a već je poznata KTM-ova fora da jednostavno dio koji je radio probleme "apgrejda" u svojem programu i bok. Iako zamjena karika nije baš skroz bezazlen zahvat bilo bi bolje da je netko samoinicijativno zamijenio te karike umjesto španera.....

Iritira takvo ponašanje definitivno, neki se čak ni prije razgovora ne potrude provjeriti koliko zapravo znaš več odma počne hranjenje......jebeš to.

 
Zamjenit će se i karike, ali nije još došlo vrijeme. Španer može biti vrlo problematičan i nije mu baš najjača strana pa nije loše što ga je promjenio, međutim takav postupak mene osobno upućuje opet na neku tvorničku skrivenu pizdariju tj. grešku jer bilo bi čudno da se od početka priča samo o ta dva potencijalna problema dok sve ostalo radi normalno...
 
mate said:
Zamjenit će se i karike, ali nije još došlo vrijeme. Španer može biti vrlo problematičan i nije mu baš najjača strana pa nije loše što ga je promjenio, međutim takav postupak mene osobno upućuje opet na neku tvorničku skrivenu pizdariju tj. grešku jer bilo bi čudno da se od početka priča samo o ta dva potencijalna problema dok sve ostalo radi normalno...

Mali savjet,

ako se karike trebaju zamijeniti to se treba napraviti sto prije. Kod karika je problem da kad se "uslajfaju" ne uslajfaju se pravilno, nego je cilindar ovalan. Samom promijenom klipnih prstena na ishabanom cilindru ne postize se bas puno :? cak obrnuto. Nerijetko motori pocnu trositi ulje :?
 
Obzirom na cijene i količinu radnih sati i dijelova, nije isključeno odmah promjeniti oboje ili kao krajnji ekstrem pričekati da grune mašina pa napraviti pravu generalku. :mrgreen: Međutim, premalo sati imam za tako nešto a osim toga motor troši ulje i ide kao i prvog dana. :jesus:
 
mate said:
Nešto smo se dopisivali na PP pa mislim da misli na mene, moguće da je krivo shvatio jer ja ne dam nikome u Zagrebu da otvori a to je ipak mala razlika. :mrgreen:
a u sesvetama ?  :mrgreen:
 
meni najbliži servis je u makarskoj..tamo je prijatelj uzeo 990 smr. . A nije valjda da ću morat često tamo ić :)
 
shora666 said:
meni najbliži servis je u makarskoj..tamo je prijatelj uzeo 990 smr. . A nije valjda da ću morat često tamo ić :)

ajde onda nije strašno...ako ti se KTM sviđa kupuj...samo nisam skužio jel bi uzeo novo ili rabljeno?
 
KTM....koji uzeti i zašto
:misli:

SX 50, jer je za djecu.

Ili možda 690 Rally, jer je najbrži kroz pustinju.

Ili, ili... RC 8, taj je najbrži na grobniku. (y)


Ili da možda odlučiš kakav bi ti motor najbolje služio, pa vidiš koji ti se u toj klasi najviše sviđa... Možda to uopće nije KTM. :neznam:





PS: Možda su u šumi.
 
jedimaster said:
di češ ti to servisirat? mislim da je tebi najbliži servis u C.G.  :mrgreen:

Ima u afrike moto (makarska), bolja opcija tj jeftinija je moto bean u brodarici (šibenik). A u CG nema ovlaštenog servisera... nije donedavno bilo ni u srbiji, o bosni da ne govorim :mrgreen:
 
Frane said:
Ima u afrike moto, bolja opcija tj jeftinija je moto bean u brodarici (šibenik). A u CG nema ovlaštenog servisera... nije donedavno bilo ni u srbiji, o bosni da ne govorim :mrgreen:

ako nema u C.G. onda mu je Brodarica bliže  :mrgreen: