...ja imam ktm 660 smc, ali model 2004...dakle ima 131kg, a ne 138kg....razlika u težini leži u tome sto model od 2005. godine nadalje ima dva terminala od auspuha...ne vjerujem da ćeš osjetiti tu razliku u težini, ali ako ti bude smetalo, staviš dva u jedan, kao model 2004. na ranije....
...količina ulja u mašini je 2.1 l (modeli od 2004. pa nadalje-s dva filtera), a servisi se rade svakih 5 tisuća kilometara na kojima mijenjaš ulje i filtere i njihove dihtunge....inače to je najsportskiji supermoto koji ima relativno "normalno" održavanje, znači nema promjene ulja i filtera svakih tisuću kilometara, ulja u mjenjaču svakih 2000km, promjena klipa svakih 5-10tisuća km (ovisno o namjeni i modelu) kao npr. ktm 525, honda 450 crf i slični....
...ja sam sa svojim napravio 12000km i nikakvih problema...motor ide puno jače i osjetno je lakši u odnosu na duke ili 640...inače krajnja sa dosta kratkim prijenosom (15/42 kakav je sad , dok je orginal 16/38) na motoru je 175km/h...na motoru je jos i kompletni leovince x3, dna filtera zraka, otvoreni airbox i dosta veće dizne na karburatoru...i stvarno ide...moja topla preporuka...
...a moze se i napraviti neki kraći đir bez beda s motorom, ja sam bio do Zagreba neki dan bez beda...jos ti vibracije masiraju dupe...
...ako budes dolazio u Riijeku, javi se pa da probas....i cujes zvuk i ostalo, sta da ti pricam... 8)
...samo ne znam koliko iskustva imas u guzici na motorima, jer se masu ljudi sta jase godinama po motorima iznenadilo koliko je nervozan za vozit...nije bas za prvi motor...
...nadam se da sam ti pomogao...ako te jos sta zanima, pisi...
...pozdrav..