KTM Smc 660 model 2005

michael

New member
bok!
vjerojatno bim kupio taj motocikl, ali malo me zabrinjava njegova tezina od skoro 140kg (i to valjda bez tekućina) pa me zanima ako ga netko ima nek mi kaže kako se vozi taj motor i koliko snage ima, u kojoj skace na zadnji, dali se moze shuntati njime, kakav zvuk ima, koliko se kvari, mane....
kolika mu je max i za koliko je postize, koliko mu treba do 150km/h ...
 
michael said:
bok!
vjerojatno bim kupio taj motocikl, ali malo me zabrinjava njegova tezina od skoro 140kg (i to valjda bez tekućina) pa me zanima ako ga netko ima nek mi kaže kako se vozi taj motor i koliko snage ima, u kojoj skace na zadnji, dali se moze shuntati njime, kakav zvuk ima, koliko se kvari, mane....
kolika mu je max i za koliko je postize, koliko mu treba do 150km/h ...

Dečko,svaka čast tom motoru ali koji će ti qurac supermoto,bolje si uzmi nekakav pristojni hard enduro
 
Dani 78 said:
Dečko,svaka čast tom motoru ali koji će ti qurac supermoto,bolje si uzmi nekakav pristojni hard enduro

ne kuzim
cemu covjeku nametati svoje stavove
ak oce supermoto nek covjek kupi supermoto ;)
 
Lagan,brz,brutalan.To ti je ukratko posjetnica tog modela.Ja sam imao model 2003.Snage ima dovoljno za sve prohtjeve.Preporučava se izmjena ulja i filtra svakih 2500 km zbog male količine ulja u motoru.Ja sam sa svojim postigaomax.brzinu od 194 km/h s otvorenim auspuhom i diznama.Uglavnom motor je prva liga  (y)
 
MA-Zvone said:
Lagan,brz,brutalan.To ti je ukratko posjetnica tog modela.Ja sam imao model 2003.Snage ima dovoljno za sve prohtjeve.Preporučava se izmjena ulja i filtra svakih 2500 km zbog male količine ulja u motoru.Ja sam sa svojim postigaomax.brzinu od 194 km/h s otvorenim auspuhom i diznama.Uglavnom motor je prva liga  (y)


pa si uzeo fazera...??
 
...ja imam ktm 660 smc, ali model 2004...dakle ima 131kg, a ne 138kg....razlika u težini leži u tome sto model od 2005. godine nadalje ima dva terminala od auspuha...ne vjerujem da ćeš osjetiti tu razliku u težini, ali ako ti bude smetalo, staviš dva u jedan, kao model 2004. na ranije....

...količina ulja u mašini je 2.1 l (modeli od 2004. pa nadalje-s dva filtera), a servisi se rade svakih 5 tisuća kilometara na kojima mijenjaš ulje i filtere i njihove dihtunge....inače to je najsportskiji supermoto koji ima relativno "normalno" održavanje, znači nema promjene ulja i filtera svakih tisuću kilometara, ulja u mjenjaču svakih 2000km, promjena klipa svakih 5-10tisuća km (ovisno o namjeni i modelu) kao npr. ktm 525, honda 450 crf i slični....

...ja sam sa svojim napravio 12000km i nikakvih problema...motor ide puno jače i osjetno je lakši u odnosu na duke ili 640...inače krajnja sa dosta kratkim prijenosom (15/42 kakav je sad , dok je orginal 16/38) na motoru je 175km/h...na motoru je jos i kompletni leovince x3, dna filtera zraka, otvoreni airbox i dosta veće dizne na karburatoru...i stvarno ide...moja topla preporuka... (y)

...a moze se i napraviti neki kraći đir bez beda s motorom, ja sam bio do Zagreba neki dan bez beda...jos ti vibracije masiraju dupe... :mrgreen:

...ako budes dolazio u Riijeku, javi se pa da probas....i cujes zvuk i ostalo, sta da ti pricam... 8)

...samo ne znam koliko iskustva imas u guzici na motorima, jer se masu ljudi sta jase godinama po motorima iznenadilo koliko je nervozan za vozit...nije bas za prvi motor...

...nadam se da sam ti pomogao...ako te jos sta zanima, pisi...

...pozdrav..
 
ma ja imam EXC 125 već dvije i pol godine, a sada bim kupio supermoto, daj mi posšalji na pp broj moba pa bim ti se javio kad sam u rijeci, di si točno u rijeci možes odg na pp, imao bim puno pitanja za tebe pa bim dosao u rijeku samo vidjet motor, a ako mozes navratiti do pazina jer ja nemam jos vozacku a s 125-icom mi se neda ici do rijeke, ali do tunela nije problem, ako si da se nadjemo, a to dodje puno kostati stavljati te auspuhe, a da se od EXC 525 napravi supermoto, dali bi se mogao mjeriti s 660. koliko vrijedi taj tvoj motor(otprilike) doliko mu treba do tih 175, vozio sam 640 '02 ali nije nesto posebno jak motor, a po tezini pise da ima 137kg ali mi se učinio težak
 
michael said:
ma ja imam EXC 125 već dvije i pol godine, a sada bim kupio supermoto, daj mi posšalji na pp broj moba pa bim ti se javio kad sam u rijeci, di si točno u rijeci možes odg na pp, imao bim puno pitanja za tebe pa bim dosao u rijeku samo vidjet motor, a ako mozes navratiti do pazina jer ja nemam jos vozacku a s 125-icom mi se neda ici do rijeke, ali do tunela nije problem, ako si da se nadjemo, a to dodje puno kostati stavljati te auspuhe, a da se od EXC 525 napravi supermoto, dali bi se mogao mjeriti s 660. koliko vrijedi taj tvoj motor(otprilike) doliko mu treba do tih 175, vozio sam 640 '02 ali nije nesto posebno jak motor, a po tezini pise da ima 137kg ali mi se učinio težak
Ne mozes mjeriti 525 i 660
525:
+
Lagan, upravljiv, nije zivcan, kocnice, stabilnost u kratkim zavojima
-
Nema dovoljno okretnog momenta (kako za koga), fali mu max brzine, nestabilan u dugim i brzim zavojima, cesti i skupi servisi.

660
+
Upravljiv, kocnice, stabilnost u brzim i kratkim zavojima, velik okretni moment na manjim okretajima pa sve do kud vuce, servisni intervali ne tako cesti a ni skupi kao kod 525.
-
nema minusa :D (nije za neka putovanja i sl.)

 
a sada me zanima u kojoj 660 sam skace na zadnji, te dali ga se lako vozi na zadnjem, te dali se moze radit pizdarije s njim (okretat se i palit gumu, i ostale svakojake pizdarije, se ne osjeti da je težak kod toga)
 
Duke said:
Ne mozes mjeriti 525 i 660
525:
+
Lagan, upravljiv, nije zivcan, kocnice, stabilnost u kratkim zavojima
-
Nema dovoljno okretnog momenta (kako za koga), fali mu max brzine, nestabilan u dugim i brzim zavojima, cesti i skupi servisi.

660
+
Upravljiv, kocnice, stabilnost u brzim i kratkim zavojima, velik okretni moment na manjim okretajima pa sve do kud vuce, servisni intervali ne tako cesti a ni skupi kao kod 525.
-
nema minusa :D (nije za neka putovanja i sl.)
a sta 660 nema  + za kočnice
 
michael said:
ma ja imam EXC 125 već dvije i pol godine, a sada bim kupio supermoto, daj mi posšalji na pp broj moba pa bim ti se javio kad sam u rijeci, di si točno u rijeci možes odg na pp, imao bim puno pitanja za tebe pa bim dosao u rijeku samo vidjet motor, a ako mozes navratiti do pazina jer ja nemam jos vozacku a s 125-icom mi se neda ici do rijeke, ali do tunela nije problem, ako si da se nadjemo, a to dodje puno kostati stavljati te auspuhe, a da se od EXC 525 napravi supermoto, dali bi se mogao mjeriti s 660. koliko vrijedi taj tvoj motor(otprilike) doliko mu treba do tih 175, vozio sam 640 '02 ali nije nesto posebno jak motor, a po tezini pise da ima 137kg ali mi se učinio težak

...novi leovince komplet od titana dodje u Italiji oko 500€....Akrapovič oko 800€...ali ja ti imam original od ktm-a 660 smc auspuh KTM competition, nov nekoristen, pa ako te to bude zanimalo se mozemo dogovorit nesto... :wink:

...exc 525 je isto ludnica motor, ali je više za upotrebu na pisti i enduro ili kros stazi jer je nasviraniji (skoro isto konja na dosta manjoj kubikaži) pa je jos brutalniji...ja sam jedno vrijeme razmisljao o kupnji njega, ali to nije motor s kojim ćeš se moć vozit po gradu, a i kao što sam napisao u postu prije, održavanje je nešto skuplje, a i motor je delikatniji...ako jednom budem imao para za imat motor samo za zajebanciju po šumi i na karting stazu kupit ću njega..

...ne znam koliko mu treba do 175km/h, ali dođe za čas...moj motor ima talijanske tablice, i u It vrijedi oko 6500€...kod nas oko hiljadu više... 8)

...na zadnji ide na gas i iz 3. bez beda, pa motor nije za nis drugo nego za radit pizdarije... :mrgreen:

...mozda ce te zanimat cinjenica da 660 smc nije homologiran za dvoje jer ima telaietto (stražnji dio okvira na kojem je sic) od aluminija (za razliku od čeličnog na Dukeu ili 640)...
...imas pp...

...pozdrav...
 
Kato said:
...ja imam ktm 660 smc, ali model 2004...dakle ima 131kg, a ne 138kg....razlika u težini leži u tome sto model od 2005. godine nadalje ima dva terminala od auspuha...ne vjerujem da ćeš osjetiti tu razliku u težini, ali ako ti bude smetalo, staviš dva u jedan, kao model 2004. na ranije....

...količina ulja u mašini je 2.1 l (modeli od 2004. pa nadalje-s dva filtera), a servisi se rade svakih 5 tisuća kilometara na kojima mijenjaš ulje i filtere i njihove dihtunge....inače to je najsportskiji supermoto koji ima relativno "normalno" održavanje, znači nema promjene ulja i filtera svakih tisuću kilometara, ulja u mjenjaču svakih 2000km, promjena klipa svakih 5-10tisuća km (ovisno o namjeni i modelu) kao npr. ktm 525, honda 450 crf i slični....

...ja sam sa svojim napravio 12000km i nikakvih problema...motor ide puno jače i osjetno je lakši u odnosu na duke ili 640...inače krajnja sa dosta kratkim prijenosom (15/42 kakav je sad , dok je orginal 16/38) na motoru je 175km/h...na motoru je jos i kompletni leovince x3, dna filtera zraka, otvoreni airbox i dosta veće dizne na karburatoru...i stvarno ide...moja topla preporuka... (y)

...a moze se i napraviti neki kraći đir bez beda s motorom, ja sam bio do Zagreba neki dan bez beda...jos ti vibracije masiraju dupe... :mrgreen:

...ako budes dolazio u Riijeku, javi se pa da probas....i cujes zvuk i ostalo, sta da ti pricam... 8)

...samo ne znam koliko iskustva imas u guzici na motorima, jer se masu ljudi sta jase godinama po motorima iznenadilo koliko je nervozan za vozit...nije bas za prvi motor...

...nadam se da sam ti pomogao...ako te jos sta zanima, pisi...

...pozdrav..



cek bokte..pa ti si onaj šta je sa kikom i onim bio u zg neki dan =)))
 
rednyaW said:
cek bokte..pa ti si onaj šta je sa kikom i onim bio u zg neki dan =)))

...a ti si onaj peder sta nas nije mogao ispratit iz grada, pa smo morali ići po autoputu dio... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
 
...ma isli smo po autoputu samo od Zagreba do Jastrebarskog, ostalo smo isli po staroj cesti...

...a sta da ti kazem...sve znas... :mrgreen:
 
Kato said:
...ma isli smo po autoputu samo od Zagreba do Jastrebarskog, ostalo smo isli po staroj cesti...

...a sta da ti kazem...sve znas... :mrgreen:
Znam znam  :D

Cak mislim odustati od prodaje svoje pile, jer je zakon, pa si mislim uzeti onaj meksi sic za putovanje sa gelom unutra. To kad idem na duze ture, ovaj je sasvim dovoljan za jurcanje po okolnim cestama
 
rednyaW said:
cek bokte..pa ti si onaj šta je sa kikom i onim bio u zg neki dan =)))
jel to onaj kaj nemre upalit pa sam mu moral dat upaljac da kresne?
:misli: :mrgreen: