Kupnja ducati 999 ,2004 g.

ko samui

Active member
Razmisljam o kupnji Ducatia 999 iz 2004 motor je presao sad jel istina ili nije 15000 km u savrsenom je stanju nije uvoz i redovno servisiran u ducati servisu u Rijeci.

Zanima me kad se mjenja i svako koliko remen faze i o kojoj je cifri rijec kad se spominje na njemu veliki servis te uopce kvaliteta ostalih komponenti pogotovo elektronike te potrosnog materijala kako je nabavljiv i sve.

Motor bi uzeo za vikend voznje cesta ne pista te jel naporan za dir od cca 300 km dnevno ,do sad nikad nisam imao ducatia pogotovo ne R klase od talijana imao sam RSV 1000 R i onda je bila peri deri doslovno.

Jel se to preporuca ili je samo motor za gledat u garazi
 
na njemu napraviš veliki servis bez otvaranja mašine ..  :LOL:
 
Ako si bio zadovoljan Apriliom bit ćeš zadovoljan i s Ducatiom.  :mrgreen:
 
Da je pola kvalitete RSV-a ja zadovoljan za ono sta cu koristit.

Nisan ga probao a ni nemam di znaci moram ic po motor na drugi kraj HR samo za probat i vidit jel ili ne.

Sta mu je s tin servison desmodromike di da uzmen remene i koje te idu li odma i natezaci i sve iman covika koji ce to rjesit da nema problema s fazom i stelanjem al djelovi dal ic na ebay.uk kupovat one oreginal il postoji koje zamjensko rjesenje auto kreso i ostale HR bakracije.

Koje ulje za motor full sintetila ili moze motul 15W-50 semi synt kau RSV-a
 
Ma odlican bike i nikakvih problema
Imao sam taj iz prve serije i nikad bas nist
Cesta ili pista pun gas i sve dobro,naravno pazis na osnovne stvari
A taj velki servis cca 4000kn,jbga
Ulje svakih 5 a ne 10tkm al to mozes i sam..i stavis najbolje(300v i sl)
 
ja sam pred malo mjenja remenje...sve skupa me doslo oko 3000 kuna...sa uljem filterom, cak mislim I akumulator da mi je bio uracunat  (y)
servis radio kod Sandija U rijeci
 
Kad je veliki servis natezaca i remenja jel bitno i godine i kilometri sta sve ide na tom velikom servisu.

 
pravi i potpuni i potrebni servis na tom dukcu ćeš platiti između 4 i 11 tisuća kuna, ovisno što se sve radi. Veći iznos nije teško postići pogotovo ako mijenjaš kočione pločice i stavljaš brembove, nisu ispod 1500 kuna. Možeš fušarit s motorom, ali baš kako se straš ruga, pravi servis raskopa sve na njemu, podesi, ispegla i onda si pouzdano  miran sljedećih 10000 km. Ipak je to superbike, a ne neki japanska plastik fantastik peglaona, on radi muški  :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:. Ja bi isto preporučio zamjenu ulja na 5 tisuća, predragocijen motor za sitnu uštedu i previše pruža da bi se na tome uštedjelo.
Termignonijem ćeš dobiti momenta i zvuk, ali ćeš izgubiti na visokima (kome trebaju), nije loše ako možeš nabaviti Ducati fila kit - to je njihovo trkaće rješenje za bajk, najviše daje od motora, bolje od termignonija, no malo tiši što ne štima svima, pogotovo pozerima  (y).
Ti nisi jedan od njih. Ili jesi :-D
(y) (y) (y) (y)
Ja se vozim već godinama na manjoj inačici i motor je prva liga, od toga kako ide do kočnica, a usporedivši probleme prijatelja s rsv-ima, mislim da kvaliteta nije upitna, štoviše kvarova nema, bar normalnom čovjeku, jer treba znati da bi netko i nakovanj pokidao, a kamoli ne motocikl. Taj dukac ti je superiška, ako je bio na primjerenom servisu i nije uništen jer je gazda popio previša vina i piva i zavrtilo mu se u glavi. Meni je npr kavčilo na 20 000 km servisu bilo doslovno kao novo. Još i danas imam prvi lanac i lančanik s neprimjetnim tragovima trošenja. Redovito operi i podmaži, vozi se normalno obzirom na sportski motor i to je to.  (y)
p.s. na 20000 km remenje je bilo kao novo, ali sam ga ipak zamijenio zbog godina stvarno ono da ne moram ništa misliti niti strahovati, jednostavno da se mirno vozim, zbog sebe, ali tehničke potrebe u smislu bilo kakve istrošenosti ili biločega drugoga nije bilo. 
 
ko samui said:
Kad je veliki servis natezaca i remenja jel bitno i godine i kilometri sta sve ide na tom velikom servisu.
proizvođač kaže 20000 km ili 2 godine. Mislim da je ovo s 2 godine besmisleno - doslovno. Doslovno doslovno.
 
Ovaj ima 14500 km al je 2004 g i ja mislim jos nije mjenjano to je 10 god a i 11 g sad sta je s tin ostalo je pazeno i redovno radeno.

Sad nisan ni sam pametan gledan nesto za vikend gust RSV sam imao opet je glupo nju uzet a ovo je nekako iz starih dana zelja sad da stisnem zube i uzmen kud puklo da puklo.

I jos jedna stvar kakav  je s akomulatorima jel na sezonskoj bazi ili sta
 
ja akumulator NIKAD ne skidam, prije par godina sam si nabavio onaj mali punjač u lidlu, što ima opciju zimsko održavanje, obično preko zime upalim po 2 puta motor da malo radi, progrije se do radne temperature i da cilindri malo prošetaju gore dolje. Uvijek upali na zub po zimi kad je akumulator full pun. Motor mi je 2003 godište i ovo mu je drugi akumulator, prije njega samo prvi originalni.

Dečki koje ja znam i vozao sam se s njima, a koji voze rsv-e bi rado mijenjali apriliju za Ducati i to im je želja, pogotovo oni malo stariji, nitko to ne taji. Gle, ako nisi ukrao novac, ako si ga pošteno zaradio ili nasljedio, u nekom bližem ili daljem sutra ćeš umrijeti, a za neku malu razliku nikad nećeš imati Dukca, ne u smilu imati, već guštati voziti ga. Ja bi kupio sigurno, dao bi si oduška. Zapravo, tako sam ja postupio i nije mi žao.    Ali ja sam ja, ti si ti.

I ja sad kad opet škicam neki drugi motor škicam Ducati i to zračnjaka - uopće se ne zamaram s 200 konja i jel servis malo skuplji ili jeftiniji, gušt je gušt i meni je vožnja na monsteru 1000 bila veći gušt od svih japanski R-ova koje sam ikad vozio.  :wink:

ja inače upadam u nevolje zbog ispovjedi svoje vjere,  dakle život gledam drukčije od većine ljudi, ali ako si u prilici, manjoj ili većoj, nisi ukrao, moram reći: samo jednom se živi, probaj, i to je Božji dar. Ne kažem ti da ti žena i djeca pored tebe gladuju, da te nikad kod kuće nema jer si na ducatiju i s ducatijem i jer MORAŠ imati ducati, ali ako je to u nekim normalnim okvirima KUPI! Pa i u smislu vjere i Božje objave velim: čovječe, ti si kruna stvaranja, Bog tebi želi samo najbolje! dakle DUCATOS..... (ne onaj jogurt)  :mrgreen:  :021:  (y)

naravno, ne vozi brže nego tvoj anđeo čuvar može letjeti  :D
 
Ako paziš na troškove, tj. štediš, ne razmišljaj o motoru kao što je Ducati.
 
ko samui said:
Ovaj ima 14500 km al je 2004 g i ja mislim jos nije mjenjano to je 10 god a i 11 g sad sta je s tin ostalo je pazeno i redovno radeno.

Sad nisan ni sam pametan gledan nesto za vikend gust RSV sam imao opet je glupo nju uzet a ovo je nekako iz starih dana zelja sad da stisnem zube i uzmen kud puklo da puklo.

I jos jedna stvar kakav  je s akomulatorima jel na sezonskoj bazi ili sta
ako je to prvo remenje - to mijenjaj, jasno, 11 godina je 11 godina. ALi eto,, kao što rekoh nije ni otišlo za 2 godine kako proizvođač preporučuje a se promijeni, ovo je 5,5 puta duže i vjerojatno bi još trajalo, ali ja ne bi vuko magarca za rep.
 
A gledaj meni motor nije trosak nikakav koliko sam u mogucnosti to godisnje od posla vozit al opet da kidam novce nepada mi na pamet.

Motor mora bit gust a za ostalo imam auto dugo sam kemija i pokusava s japancima izgura bi pola godine prije pocetka dosadivanja i od kad sam probao RSV svatio sam da je talijan nesto posebno ljutija se ko ili ne tako da ce to ic

Zena vise nesjeda na motor djece imam znaci jaja neka pate
 
A kaj nisi ti htel nekaj sasvim deseto kupit prije par mjeseci :misli:
Bmwa ak se ne varam!..No,mozda sam fulal..
A devetku si kupi ak si se napalil,ak ti nebu sjell bus ga resil dalje,valjda :mrgreen:
I ak nije tajna,kolko lovice oce lik
 
ko samui said:
A gledaj meni motor nije trosak nikakav koliko sam u mogucnosti to godisnje od posla vozit al opet da kidam novce nepada mi na pamet.

Motor mora bit gust a za ostalo imam auto dugo sam kemija i pokusava s japancima izgura bi pola godine prije pocetka dosadivanja i od kad sam probao RSV svatio sam da je talijan nesto posebno ljutija se ko ili ne tako da ce to ic

Zena vise nesjeda na motor djece imam znaci jaja neka pate
obiteljsko blago neće trpjeti nimalo, štoviše, na 999 modelu se sjedi u principu na stražnjem gornjem djelu nogu i tur će ti biti ok, savim ok, nema nabijanja niti žuljanja. To sigurno nemaš brige, gori su ti puno motori gdje sjediš punim turom. Raptor je bio noćna mora po tom pitanju naspram ovog modela Ducatija. Nema ni viskofrekventnog vibriranja mlinčića kao kod japanaca, a niti vibracije da ti ispada iz ruku na visokima kao kod aprilije. Sve je to tatica isprobao i dobro zna...  (y)
 
A jesan i na kraju uzeja san nesto trece kako to u mene biva i naravno s tin nisan zadovoljan a ice za 6000 evra al je cakum pakum sta moze bit za te godine i novce.

Hebes ga triba sve probat rekla bi moja zena neko voli kurve neko drogu neko kocku ti motore i aute al bilo bi jeftinije da volis ono drugo
 
ko samui said:
A jesan i na kraju uzeja san nesto trece kako to u mene biva i naravno s tin nisan zadovoljan a ice za 6000 evra al je cakum pakum sta moze bit za te godine i novce.

Hebes ga triba sve probat rekla bi moja zena neko voli 1. kurve neko 2. drogu neko 3. kocku ti 4. motore i aute al bilo bi jeftinije da volis ono drugo
otkad je ljubav prema drogi jeftina? To je na broju dva.... :mrgreen: