Kupnja rabljenog-prijedlog što napisati u kupoprodajnom ugovoru

Status
Not open for further replies.

TREK

Member
Ukoliko nije problem molim neka se post stavi gdje treba ako sam nepotrebno otvorio temu.

Dakle,često smo svjedoci da se prodavač rabljenog motocikla zaklinje kako je prvi vlasnik,kako je motor prešao "stvarne" kilometre te da nikada nije padano ili bilo što farbano.
Ovo je moj prijedlog što napisati u kupoprodajnom ugovoru prilikom kupnje rabljenog motocikla od prvog vlasnika (napominjem od prvog jer kada ima više vlasnika ovo je teško provedivo).Molim Vaše mišljenje                                   
                                 

Prodavatelj pod krivičnom i materijalnom odgovornošću izjavljuje sljedeće:
da je prvi vlasnik
motocikl nikada nije bio karamboliran ili na bilo koji način oštećen
motocikl nije naknadno bojan i boja na motociklu je izvorno tvornička
motocikl nema skriveni kvar za koji prodavatelj ima saznanja da postoji
prijeđena kilometraža motocikla je stvarno prijeđena i ni na koji način nije izmijenjena
na motociklu ne postoji nikakva vrsta potraživanja u smislu naplate možebitnih dugova porezne uprave ili slično
ukoliko bilo koji navedeni uvjet nije zadovoljen prodavatelj se obvezuje kupcu isplatiti odštetu u vrijednosti od (prava vrijednost motocikla koja nije navedena u ugovoru pošto se u ugovor uvijek cijena malo "frizira"),a kupac se obvezuje prodavatelju vratiti motocikl
 
Pa probaj staviti to u ugovor.

Tko stvarno prodaje posteno nece imati problema s potpisom na tako nesto. Tko ima, nece htjeti potpisati.

So simple...

:mrgreen:
 
limit said:
Znači ja kupim motor, vozim ga jedno ljeto, zatim lakiram tank i idem prodavaču jeb*t sve po spisku jer me zajebao, vratit motor i dobit novce nazad  (y)  :mrgreen:
Pa na neki način je Zakonom regulirano u Italiji ili Njemačkoj da možeš ostvariti "zadovoljštinu" ukoliko si prevaren ili doveden u zabludu bez obzira što se radi o rabljenom.
Imaš li ti kakav prijedlog kako se "zaštiti" da si kupio ono što prodavač izjavljuje?
 
Nažalost nikako, jer kupnja novoga je često mačak u vreći a da nespominjemo kupnju rabljenoga.
Bojim se da će malo tko htjeti potpisati tj.pristati na takve uvjete prodaje.
 
Baš me zanima i da nađeš takav motor i vlasnika spremnog da to potpiše, da li si ti spreman platiti 10-20% više za takav savršeni primjerak?
Drugim riječima koliko tebi vrijedi takav potpis izrečen u hrvatsko/europskim novcima?

Ili si to mislio neplatiti i još rušiti cijenu?
 
limit said:
To imaš i u našem zakonu. A zaštiti se možeš da odvedeš vozilo kod nekog iskusnog majstora ili više njih. Ako ni ti ni oni ne primjetite nekakve mane
onda nije ni bitno da li je vozilo razbijeno jer je očito vrhunski popravljeno.
a što kad kupuješ 200 km od dobrog majstora
 
TREK said:
Ukoliko nije problem molim neka se post stavi gdje treba ako sam nepotrebno otvorio temu.

Dakle,često smo svjedoci da se prodavač rabljenog motocikla zaklinje kako je prvi vlasnik,kako je motor prešao "stvarne" kilometre te da nikada nije padano ili bilo što farbano.
Ovo je moj prijedlog što napisati u kupoprodajnom ugovoru prilikom kupnje rabljenog motocikla od prvog vlasnika (napominjem od prvog jer kada ima više vlasnika ovo je teško provedivo).Molim Vaše mišljenje                                   
                                 

Prodavatelj pod krivičnom i materijalnom odgovornošću izjavljuje sljedeće:
da je prvi vlasnik
motocikl nikada nije bio karamboliran ili na bilo koji način oštećen
motocikl nije naknadno bojan i boja na motociklu je izvorno tvornička
motocikl nema skriveni kvar za koji prodavatelj ima saznanja da postoji
prijeđena kilometraža motocikla je stvarno prijeđena i ni na koji način nije izmijenjena
na motociklu ne postoji nikakva vrsta potraživanja u smislu naplate možebitnih dugova porezne uprave ili slično
ukoliko bilo koji navedeni uvjet nije zadovoljen prodavatelj se obvezuje kupcu isplatiti odštetu u vrijednosti od (prava vrijednost motocikla koja nije navedena u ugovoru pošto se u ugovor uvijek cijena malo "frizira"),a kupac se obvezuje prodavatelju vratiti motocikl

Tko ovo može tvrditi, i ako se nešto desi poslije kupnje, kako misliš dokazati da je prodavatelj znao za "skriveni" kvar.

Npr.
1.Jednostavno otpadne komad izolatora iz svjećice i propali klip, motor prdne, a ti ga ideš vratiti i tražiš povrat love.
2.Zbog nečistog goriva ili prebogate smjese, ispere se cilindar, zariba motor,  a ti ga ideš vratiti i tražiš povrat love.
3.Mome pijatelju pukla je osovina od stražnjeg amortizera u vožnji, tko može znati da će se to dogoditi i kako predvidjeti taj kvar?
4.Pukne ti lanac, rezbije blok i ...?

itd,itd...
Polovno je polovno ma koliko mi pisali o tome...
 
Super Jura said:
Baš me zanima i da nađeš takav motor i vlasnika spremnog da to potpiše, da li si ti spreman platiti 10-20% više za takav savršeni primjerak?
Drugim riječima koliko tebi vrijedi takav potpis izrečen u hrvatsko/europskim novcima?

Ili si to mislio neplatiti i još rušiti cijenu?
možeš malo pojasniti,nisam te baš razumio
 
M900 said:
Tko ovo može tvrditi, i ako se nešto desi poslije kupnje, kako misliš dokazati da je prodavatelj znao za "skriveni" kvar.

Npr.
1.Jednostavno otpadne komad izolatora iz svjećice i propali klip, motor prdne, a ti ga ideš vratiti i tražiš povrat love.
2.Zbog nečistog goriva ili prebogate smjese, ispere se cilindar, zariba motor,  a ti ga ideš vratiti i tražiš povrat love.
3.Mome pijatelju pukla je osovina od stražnjeg amortizera u vožnji, tko može znati da će se to dogoditi i kako predvidjeti taj kvar?
4.Pukne ti lanac, rezbije blok i ...?

itd,itd...
Polovno je polovno ma koliko mi pisali o tome...


za tu stavku se ne može tvrdit,al ove druge da...

da je prvi vlasnik, da nije bio nikad karamoliran, da nije naknadno bojan, da je prijeđena km stvarna, da nema nikakvih dugova prema poreznoj, itd...  ja za svog to sve mogu potvrdit... (y)
 
TREK said:
možeš malo pojasniti,nisam te baš razumio

Da li takav motor (sa potpisom) vrijedi više od prosječnog "mačka u vreči"?

Logika mi je da takav motor sa garancijom mora koštati više.
 
TREK said:
možeš malo pojasniti,nisam te baš razumio


pa da takav primjerak, onaj ko ga prodaje i zna da je tip top sigurno neće dat za kikiriki  :mrgreen:
 
karadolo46 said:
za tu stavku se ne može tvrdit,al ove druge da...

da je prvi vlasnik, da nije bio nikad karamoliran, da nije naknadno bojan, da je prijeđena km stvarna, da nema nikakvih dugova prema poreznoj, itd...  ja za svog to sve mogu potvrdit... (y)
ok,znači za neke stvari se ipak može garantirati i citirano znači puno nekome tko kupuje rabljeni,
prihvaćam opaske u svezi kvara za koji se nije znalo,ali npr.ne može se tvrditi da motor ne troši enormno puno ulja a troši
 
limit said:
Imaš dva ista motora, u istom stanju, sve identično ali jedan prodavač traži 5000 novaca i neće to potpisati a drugi traži 6000 novaca i on će potpisati tvoj ugovor.
Što ćeš ti napraviti  :misli:


uzet će ovog za 5000e, još će mu spustit 300e i kud ćeš bolje... :mrgreen:
 
TREK said:
ok,znači za neke stvari se ipak može garantirati i citirano znači puno nekome tko kupuje rabljeni,
prihvaćam opaske u svezi kvara za koji se nije znalo,ali npr.ne može se tvrditi da motor ne troši enormno puno ulja a troši


ja ti za svog i to garantiram...  od kad je kupljen 2008, od početka redovni servisi u KMS-u i od servisa do servisa nema nikakvog nadolivanja... kako Dario ulije tako ga dočeka i na sljedećem servisu...  sad motor ima 18700km, kasnim 700km na servis :mrgreen:, jer sam namjerno pustio tako da sad u trećem mjesecu napravim, nije imalo smisla u 12mj.mjenjat kad ga ni ne vozim... :wink:
 
Super Jura said:
Da li takav motor (sa potpisom) vrijedi više od prosječnog "mačka u vreči"?

Logika mi je da takav motor sa garancijom mora koštati više.
u oglasniku nisam vidio da piše prodajem "mačka u vreći"
što želim reći,ako prodavatelj tvrdi da je prvi vlasnik,da motor ima stvarne kilometre,da nije nikada bio razbijen i da ne postoji dug porezne tada nema šanse da to ne potpiše
zašto bi motor koštao više zato jer smo napisali i ovjerili ono što je usmeno rečeno
pa ne kupujem izjavu nego očuvani i ispravni motor od prvog vlasnika za cijenu koju se dogovorimo
 
TREK said:
u oglasniku nisam vidio da piše prodajem "mačka u vreći"
što želim reći,ako prodavatelj tvrdi da je prvi vlasnik,da motor ima stvarne kilometre,da nije nikada bio razbijen i da ne postoji dug porezne tada nema šanse da to ne potpiše
zašto bi motor koštao više zato jer smo napisali i ovjerili ono što je usmeno rečeno
pa ne kupujem izjavu nego očuvani i ispravni motor od prvog vlasnika za cijenu koju se dogovorimo

Da prodajem savršeni motor, zašto bi ti ti potpisao ako mi plaćaš kao i za bilo koju drugu kramu iz oglasnika?
 
limit said:
Imaš dva ista motora, u istom stanju, sve identično ali jedan prodavač traži 5000 novaca i neće to potpisati a drugi traži 6000 novaca i on će potpisati tvoj ugovor.
Što ćeš ti napraviti  :misli:
Kao što smo se usaglasili ako se radi o izjavi da je prvi vlasnik,da su kilometri stvarni,da ne postoji dug porezne,da nije bio karamboliran zaključit ću da ovaj od 5000 nije to za što se izdaje i kao takvog ga neću ni pogledat,naravno ukoliko tražim motor od 1,vlasnika itd.ž
a drugog ću usporedit sa ostalim takvim koji mi hoće potpisati izjavu
 
ma danas će ljudi za 500e manje rađe uzet drlu...sve kako bi prošli jeftinije...    jer ako preplatiš motor onda ispadaš majmun.... a to što ovaj jeftiniji ne valja to je manje bitno...    najbitnije je da u startu prođu što jeftinije, a naknadna ulaganja niko ne gleda... :palacdolje:

bitno je kad se kupi da se mogu pohvalit... u kako sam jebeno proša... dobio ga tako reć za đabe    :mrgreen:
 
Super Jura said:
Da prodajem savršeni motor, zašto bi ti ti potpisao ako mi plaćaš kao i za bilo koju drugu kramu iz oglasnika?
super jura,ti si neki molto simpatico lik (y)
pojasni
 
Trek, tebi se nešto u glavi okrenulo, do sad, bar na forumu, nisi imao ovakvih ispada. :mrgreen: Problem koji navodiš se jednostavno riješi, kupiš ga u firmi koja se bavi preprodajom polovnih i od njih uzmeš garanciju. :mrgreen:
 
Status
Not open for further replies.