Kupovina ER 5

Marko

Member
Pozdrav !

Kako vidite iz naslova to je nesto o cemu sad mislim pa me zanima
vase misljenje.

Za pocetak priznanje da me najvise privlaci cjena jer sam
mislio kupit nesto jaci rabljeni motor.

Do sad sam vozio Hondu XL 200,Kawasaki KLR 600 i sad imam ZZR 600.

ZZR mi je snagom super ali ne koristim je puno jer se tu i tamo brze
provozim ali u prosjeku ne cesto.Bolja polovica,istina, ne voli velike brzine.

Vozim cesto KLE 2002.godiste i motor mi se cini za svakodnevnu upotrebu
dovoljan.Isti je na ER 5 koliko znam.

Tako da za slijedeci motor mogao biti novi nesto slabiji ili
rabljeni nesto jaci sa par godina.To je dilema.

Misljenja vozaca ER 5 su dobrodosla.
Nisam ga vozio jos.Visok sam 176,tezina 80 kg.

Malo me prosla zelja za velikim brzinama jer je sad tu i delo i
druge obaveze.

Trebao bi mi motor koji nije zahtjevan za odrzavanje ali da opet
pruza onaj lijepi osjecaj voznje.

Unaprijed hvala,

Pozdrav i do vidjenja na cesti!

Marko
 
je, bas.. ocekivao bi covjek da ces malo "pojacati" odabir... ti s istoga na isto...

pogledaj si er-6n/f, cbr600f, novi pegaso strada, bmw f650gs, malog horneta, z750, mali bandit, mali sv, fz6/fazer

ogroman ti je izbor u tom segmentu
 
potpisujem :cool:
jedno ako je razlog kupnje ER-a financijske prirode, malo upotrijebi tražilicu, jer je već dosta bilo govora o kawi.
al stari, nemoj samo biti razočaran s obzirom na prijašnji vozni park.
dati za nešto što ti ne paše 37000-38000 je ipak malo glupo. slažeš se?
nekad se bolje malo strpit, a može ti možda uleti bike malo veći i star par mjeseci za male novce.
ajd pozdrav!
 
Pa KLE je najbolji izbor,za tu kintu nema nista tog kvaliteta...kad bolje razmislim za tu kinti tesko da ima ista od 500 ccm sem ER-5! :D
 
Po meni neces fulati ni sa KLE-om, ali posalji Donu PP, on je nedavno kupio ER-5.
 
Bok,

Hvala na svim odgovorima.

O cem se radi...

Svi motori do sad su bili rabljeni i uvijek se nes na njima treba delat.
Naravno da je i to velik dio gusta ali pomalo me prestaju veselit radovi.

Sta cete,valjda to ide s godinama,hi..hi.

Kupovina rabljenog bi bila samo ako bi znao vlasnika i proslost
motora.Bez macka u vreci.Dosta situacija vidio gdje je motor bio "ko nov",
pa smo posle zajedno delali na njemu.

Ne kuzim bas niti prodaje motora starog par mjeseci ili godinu dana.
Zasto se prodaje ako je tako dobar...

Kuzim da se ljudima mjenjaju situacije ali ipak...

Dosta novaca je to pa "pusem na hladno".

Ovo bi bio prvi novi motor pa ima jos dosta razmisljanja do odluke.

Pogledao sam i cijenu novog ER6n,cini se jako dobra...
Ali 48 000 je max-max love sta se da skupit.

Jasno mi je da se moze nac i dobar polovni ali to se vidi tek s vremenom da li je bila dobra kupnja ili ne.

Hvala svima na odgovorima,pozdrav!

Javim sta ispadne na kraju od kombinacija...

Marko
 
Eto nema tu neke velike price,odvedes motor u ovlasceni servis proveris sve(naravno pre svega toga pitas da li je PADANO,vidis koliko je presao i sve sto sledi...da li su uredni papiri)...i onda se konsultujes sa svojim mehanicarom,odvedes ga da pogleda,ako se slozi da je uredu pazari.! :cool: :cool:
 
Ja kupio ER-5icu prije tri mjeseca. Mogu samo reći da sam prezadovoljan. Performanse mu sigurno nisu najjače, ali svakako dovoljne za grad i izlete.

Praktičan je, povoljan, vrlo upravljiv, jednostavan za uzdržavanje i udoban. Uglavnom sam na motoru sa suvozačem, i do sada je uvijek potegnuo koliko je trebao.

Mislim da bu ti i s obzirom na visinu dobro odgovarao (ja imam 1,88 i ponekad bi volio da je malo veći). Vjerojatno bolje nego KLE (koji ima isti motor, tako da znaš kaj možeš očekivati od njega).

Još jedan veliki plus je serviser. Ja sam svog uzeo u KMS-u u Karlovcu, i tako su stvarno genijalni.

Ja bih svakako preporučio ER-5.
 
ER-5
+
- pouzdan motor (pri tome mislim i na agregat)
- po mojem misljenju uz kle ima najbolji omjer cijene/kvalitete
- "jeftino" odrzavanje
- razgranata mreza "dilera" kawasakija

-
- model na zalasku
- ocekuj veci pad cijene (zbog er6n)
- agregat "male" snage (kao sto su ti decki rekli s konja na magarca) zzr600->er-5

Moja preporuka ti je ako imas financijske mogucnosti da kupis er6n, ili barem da se strpis pa skupis neku lovu (tj. razliku izmedju ER-5 i ER6N), a ne da kupujes polovno (jer uvijek ti se moze desit da dobijes macka u vreci - meni se desilo da sam kupio Cagivu Raptor sa 2000km od prvog vlasnika, a skuzio nakon 2 tjedna da trosi 1L ulja na 1000km, sva sreca da je bio pod garanacijom i da je Zupin bio toliko susretljiv pa se i to rijesilo, motor je bio oko 6mjeseci na servisu), novo je ipak novo

pokusaj sada dok su jos akcije, raspitat se uokolo, vrlo vjerojatno postoje negdje neki popusti na modele 2005
pogledaj:
Aprilia Pegaso 650 Strada - cca 54000kn
Hyosung Comet GT 650 - cca 46000kn (pogledaj na trazilici bilo je jako puno komentara na forumu o Comet-u ili kontaktiraj 4Rijeke)-mislim da je jako dobar motor za tako malo love
Kawasaki KLE500 - cca 44000kn
Kawasaki Z750 - cca 57800kn (o njemu je vec sve receno - ako mozes kupuj)
Suzuki GS500F - cca 47700kn (kopija, sada koliko vjerna GSXR-a :shock: )
Suzuki GSF650 Bandit - cca 58300kn
Yamaha XT660R - 50985kn (takodjer odlican motor, pogledaj u trazilicu pricalo se i o njemu)


Pozdrav
 
ako ti je oko 48 000 max max kuna razmisli možda i o yamahi:
XT660R
Detalji: ČETVEROTAKTNI, 1 CILINDAR, VODENO HLAĐEN BOJE: CRNA ,PLAVA *** JESENSKA AKCIJA !!!*** POPUST - 10.000,00 kn
ccm: 659 ccm
kw: 35,3 kw
kg: 165 kg
Cijena: 45.985,00 kn


XT660SM
Detalji: ČETVEROTAKTNI, 1 CILINDAR, VODENO HLAĐEN BOJE: CRNA, PLAVA,CRVENA *** JESENSKA AKCIJA !!!*** POPUST - 10.000,00 kn
ccm: 659 ccm
kw: 35,3 kw
kg: 173 kg
Cijena: 49.900,00 kn
 
Ako covjek vozi ZZR600 ne razumijem sto ga goni da kupi ER6, osim ako mu se motor ne raspada.
 
vjerovatno je bolje imat nešto maaaalo manje i novo iz dućana i 2 godine imat prst u uhu, nego imat brže, veće i jače i popravljat, ulagat kesu i nevozit se.
 
8) Slažem se.Ako se nema love,treba tako razmišljati.Poznati su mi slučajevi velikih želja i još većih razočarenja sa rabljenim "pilama".Ali,nije uvijek lova presudna kad se kupuje manji motor.Neki se jednostavno vole voziti pa makar to bila"samo"udobna i sigurna vožnja po našim krasnim cestama... :wink:
 
ne znam ljudi, ja vozim er-5 pola godine i stvarno mogu reć da je dobar motor, naravno ja nisam niš jače vozio od toga ali mislim da ima dosta snage ak se želi normalno s njim vozit. Čak je i pri većim brzinama ok, imam onaj mali vjetrobran, skrijem se iza njega i 170-180km/h bez problema.

Naravno većina ljudi ako ne i svatko tko ima motor će reć da je njegov super, najbolji itd...

Ja ne znam kaj bi naveo za manu er-5 ici zato jer nisam niš drugo bolje isprobal osmi maraudera 800 od frenda koji je puno udobniji ali niš jači od mog.

MOgu reć da do sad nisam imao nikakvih tehničkih problema ali me kočnice zajebavaju.
Mislim da su mu kočnice najveća mana. Još kad sam sam stane on, ali kad smo dva i vozimo se preko 100km/h, živi užas, neće stat!!! Fali mu još jedan disk naprijed.
 
Pozdrav!

Hvala svima na komentarima,tako je nekako i u glavi.
Stajalista puno...
Inace ZZR se ne raspada ali ima malih detalja koji su mi poceli
smetat.
I priznat cu da ne mogu iskoristit pune mogucnosti motora pa
mi je onda sve to malo previse za imat zbog ega.
Je da je strasan ali...
Za Grobnik se nadam da cu poc ali uvijek se nesto
isprijeci tako da se nisam jos provozao po stazi.Ali cu,makar
jednog dalekog dana.

Za sad mi se najvise naginje rjesenje problema sa er6n.
Cijena je sad dobra ali nisu znali rec kakva ce bit nakon 1.12.2005.

Toliko za sad,pozdrav!

Javim koji motor dopeljem doma.

Marko