Kvar na putovanju

83120033

Well-known member
Zanima me, da li se ikome od vas ikad pokvario motor na putovanju? Recimo, da si na putovanju sam, negdje daleko... Vjerujem, da je puno lakše, ako je u slučaju kvara još neko pored tebe, da ti nekako pomogne, ali ako si sam, situacija je potpuno drugačija. Možda ste članovi Avto Moto Saveza, koristite razne asistence od osiguranja...? Sigurno ima mnogo bajkera i dobrih mehaničara, pa koju sitnicu poprave i sami. Ali ako ti crkne odredjeni dio, koga nemaš pri ruci, a nemaju ga ni na nekom servisu u Turskoj, može biti taj problem, veliki problem...Kako ste rješili kvarove, probleme, neprijatnosti na putovanjima? Šta je važno pre svakog večjeg putovanja, posebno ako na put ideš sam itd...? Napišite svoja iskustva, savjete itd... Pomoči čete mnogim bajkerima negdje na putu, u nekoj vukojebini...!
 
83120033 said:
Zanima me, da li se ikome od vas ikad pokvario motor na putovanju? Recimo, da si na putovanju sam, negdje daleko... Vjerujem, da je puno lakše, ako je u slučaju kvara još neko pored tebe, da ti nekako pomogne, ali ako si sam, situacija je potpuno drugačija. Možda ste članovi Avto Moto Saveza, koristite razne asistence od osiguranja...? Sigurno ima mnogo bajkera i dobrih mehaničara, pa koju sitnicu poprave i sami. Ali ako ti crkne odredjeni dio, koga nemaš pri ruci, a nemaju ga ni na nekom servisu u Turskoj, može biti taj problem, veliki problem...Kako ste rješili kvarove, probleme, neprijatnosti na putovanjima? Šta je važno pre svakog večjeg putovanja, posebno ako na put ideš sam itd...? Napišite svoja iskustva, savjete itd... Pomoči čete mnogim bajkerima negdje na putu, u nekoj vukojebini...!
Važno je ponit rezervne osigurače. :misli:
Amo dalje........
 
TREBAM POMOČ I SAVJET
bok ljudi. trebam pomoč i savjet. Vozim Hondu Hornet 600, 2006 god. 30 000 km prošao. prije neki dan sam sa frendom vozio do Trsta. u povratku smo šibali po Ipsilonu, držao sam ga na između 7 i 8 i pol tisuće okr. odjedanput bez ikakve naznake i bez ikakve kontrolne lampice samo je poćeo oduzimati gas. kad sam stisnuo kvačilo ugasio se. stao sam i pokušao upaliti ali ništa, mrtav, ali ali je verglao normalno. pogledao sam ulje i bilo je na minimumu. šipkica je bila mokra, ali nije pokazivala nivo. vjerujem da je to jer je ulje bilo rasprskano po mašini. nakon 5 min pokušao sam ga opet upaliti i uspio sam. samo sam dao malo gasa i upalio je. počeo sam voziti i sve je bilo ok. bez trzaja, normalno prima gas, normalno vuće.... sve ok. kad sam došao doma nalio sam 5.5 dcl ulja, do pune šipkice.  sutradan sam opet otišao na Ipsilon i vozio 100-ak km i sve ok, držao sam ga stalno na 8 000 okr. Sve 5. nakon toga sam još vozio nekih 200-njak km i opet izmjerio ulje i  palo je za nekih 1 do 2 mm. zanima me zašto mi se to dogodilo i dali je normalno da troši toliko ulja. motor uopće ne dimi i vozi normalno. probao sam staviti papir na auspuh i odvrnuti gas i papir je čist. pitam sve ovo jer se spremem na put od 4000 km za 15 dana.  PLEASE HELP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
sad.gif
 
ENIGMUS said:
TREBAM POMOČ I SAVJET
bok ljudi. trebam pomoč i savjet. Vozim Hondu Hornet 600, 2006 god. 30 000 km prošao. prije neki dan sam sa frendom vozio do Trsta. u povratku smo šibali po Ipsilonu, držao sam ga na između 7 i 8 i pol tisuće okr. odjedanput bez ikakve naznake i bez ikakve kontrolne lampice samo je poćeo oduzimati gas. kad sam stisnuo kvačilo ugasio se. stao sam i pokušao upaliti ali ništa, mrtav, ali ali je verglao normalno. pogledao sam ulje i bilo je na minimumu. šipkica je bila mokra, ali nije pokazivala nivo. vjerujem da je to jer je ulje bilo rasprskano po mašini. nakon 5 min pokušao sam ga opet upaliti i uspio sam. samo sam dao malo gasa i upalio je. počeo sam voziti i sve je bilo ok. bez trzaja, normalno prima gas, normalno vuće.... sve ok. kad sam došao doma nalio sam 5.5 dcl ulja, do pune šipkice.  sutradan sam opet otišao na Ipsilon i vozio 100-ak km i sve ok, držao sam ga stalno na 8 000 okr. Sve 5. nakon toga sam još vozio nekih 200-njak km i opet izmjerio ulje i  palo je za nekih 1 do 2 mm. zanima me zašto mi se to dogodilo i dali je normalno da troši toliko ulja. motor uopće ne dimi i vozi normalno. probao sam staviti papir na auspuh i odvrnuti gas i papir je čist. pitam sve ovo jer se spremem na put od 4000 km za 15 dana.  PLEASE HELP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
sad.gif

Provjeri TPS
 
Throttle position sensor je vjerojatno mislio (pošto nije trenutno on-line) ali kvar TPS-a, bar na fazeru je rezultirao nemirnim lerom ali ne i povećanom potrošnjom ulja...
 
Koliko kilometara si prosao od zadnje kontrole ulja?
...nije nista neuobicajeno da motor uzme nesto ulja. Ako ga nisi kontrolirao par tisuca kilometara i sada ti je falilo 5,5dl to nije cudno. 1-2mm razlike na sipkici moze biti razlika od temperature ulja na prvom i drugom mjerenju, ili sto se ulje nije jos dovoljno slilo, ili...

litra ulja u ruksak i gassss
 
treba i obići koji put servis, a oni obično resetiraju board kompjuter i sl elektronske pizdarije  :021:
 
najgore je to što je došao sa servisa. točnije servis je napravljen u 5 mjesecu a to se dogodilo u 8. u to vrijeme sam prošao oko 1000 km. možda nešto više. vjerujem da bi to mogla biti neka prljavština u rezervaru. brine me ta potrošnja ulja. prije mi je ulje trajalo od servisa do servisa a sada je u tih 3 mjeseca toliko popio. ono što ja mislim (nadam se) da je serviser prvo nalio ulje pa onda zamjenio filter. kad ga je upalio filter je popio 2-3 dcl.
 
Evo  meni se  slično dogodilo  poslije  servisa . Pogledaj si prljavštinu u rezervoaru  i onu cijev  odušak da nije  začepljena.  Ja  sam si ugradio filter benzina  u servisu pa mi se  to  dogodilo .  vraćao sam se iz Austrije  i hvala  bogu nakon točenja 13 l na  vratima  jadrana  nakon 40 km  mi motor stane . Zovem HAk i  vele  u filteru nemaš  benzina i skinu filter .  Možda je  bio i krivo okrenut ?  NAkon skidanja filtera sve  ok.  motor pali . Opet u 6 mj. idem na  put  i na  autocesti  mi se to dogodilo  vozim max 120 pun gas  moj je  motor na  ferge. Stanem na  benzinskoj i  točim isto oko 13 l  motor proradi nakon nekog vremena. Sad mi se to više ne  događa ali budem si iberlauf očistio uskoro. :misli:
 
Doc Luka said:
Evo  meni se  slično dogodilo  poslije  servisa . Pogledaj si prljavštinu u rezervoaru  i onu cijev  odušak da nije  začepljena.  Ja  sam si ugradio filter benzina  u servisu pa mi se  to  dogodilo .  vraćao sam se iz Austrije  i hvala  bogu nakon točenja 13 l na  vratima  jadrana  nakon 40 km  mi motor stane . Zovem HAk i  vele  u filteru nemaš  benzina i skinu filter .  Možda je  bio i krivo okrenut ?  NAkon skidanja filtera sve  ok.  motor pali . Opet u 6 mj. idem na  put  i na  autocesti  mi se to dogodilo  vozim max 120 pun gas  moj je  motor na  ferge. Stanem na  benzinskoj i  točim isto oko 13 l  motor proradi nakon nekog vremena. Sad mi se to više ne  događa ali budem si iberlauf očistio uskoro. :misli:

Radi toga filtera sto si naknadno ugradio ti se gasi motor .Skini njega i to ti se vise nece dogadati
 
ENIGMUS said:
najgore je to što je došao sa servisa. točnije servis je napravljen u 5 mjesecu a to se dogodilo u 8. u to vrijeme sam prošao oko 1000 km. možda nešto više. vjerujem da bi to mogla biti neka prljavština u rezervaru. brine me ta potrošnja ulja. prije mi je ulje trajalo od servisa do servisa a sada je u tih 3 mjeseca toliko popio. ono što ja mislim (nadam se) da je serviser prvo nalio ulje pa onda zamjenio filter. kad ga je upalio filter je popio 2-3 dcl.
kad voziš hondu  :mrgreen:
 
83120033 said:
Zanima me, da li se ikome od vas ikad pokvario motor na putovanju? Recimo, da si na putovanju sam, negdje daleko... Vjerujem, da je puno lakše, ako je u slučaju kvara još neko pored tebe, da ti nekako pomogne, ali ako si sam, situacija je potpuno drugačija. Možda ste članovi Avto Moto Saveza, koristite razne asistence od osiguranja...? Sigurno ima mnogo bajkera i dobrih mehaničara, pa koju sitnicu poprave i sami. Ali ako ti crkne odredjeni dio, koga nemaš pri ruci, a nemaju ga ni na nekom servisu u Turskoj, može biti taj problem, veliki problem...Kako ste rješili kvarove, probleme, neprijatnosti na putovanjima? Šta je važno pre svakog večjeg putovanja, posebno ako na put ideš sam itd...? Napišite svoja iskustva, savjete itd... Pomoči čete mnogim bajkerima negdje na putu, u nekoj vukojebini...!
u vukojebini ti treba dobar mobitel i puna baterija, inaće sjedi i plači.naravno jos i voda, patike i možeš na treking do prve prometne ceste  :mrgreen:  .ja na put nosim osnovni alat i popis servisera, dilera na ruti kojom se krećem.
 
83120033 said:
Zanima me, da li se ikome od vas ikad pokvario motor na putovanju? Recimo, da si na putovanju sam, negdje daleko...

član foruma Strašilo , nenadmašan po tom pitanju  (y)

:mrgreen:
 
jedimaster said:
član foruma Strašilo , nenadmašan po tom pitanju  (y)

:mrgreen:

:LOL: :LOL: :LOL:

 
ja san takoder nedavno napravija servis na motoru i prije par dana mi se ugasija pegasic dok san stiza auto u trenutku saltanja iz 2 u 3. brzinu. sta san sa strane (max. zbunjenn) ubacija u ler, normalno upalija i nastavija dalje koda nista nije bilo. jucer san kocija i spusta iz 4. u 3. i opet se ugasija. proces paljenja isti i sve ostalo normalno. koji k.... su oni u servisu radili?? :x
 
stipeŠI said:
ja san takoder nedavno napravija servis na motoru i prije par dana mi se ugasija pegasic dok san stiza auto u trenutku saltanja iz 2 u 3. brzinu. sta san sa strane (max. zbunjenn) ubacija u ler, normalno upalija i nastavija dalje koda nista nije bilo. jucer san kocija i spusta iz 4. u 3. i opet se ugasija. proces paljenja isti i sve ostalo normalno. koji k.... su oni u servisu radili?? :x


Odi ponovno u servis.... nek spoje na axon i nek ti izbrišu ovu sad mapu i učitaju novu i ako mogu nek ti plinove poštelaju.