kymco bikester

veliki

New member
Neznam kaj reči ali mislim da mi se ne sviđa.
Nije ni motor ni skuter,,nadam se da ga nebudu počeli proizvoditi. :LOL:
kymcobikester700b.jpg
 
Meni više smeta što je kymco kvaliteta nego što je loš dizajn.

Ako ga proizvedu takvog mogao bi ispati dobar motorić.
 
Meni se sviđa... i to jako... prejebeno!!

Mislim da su idejno rješenje uzeli od konceptne Honde Tamago...
 
Sledgehammer said:
Meni se sviđa... i to jako... prejebeno!!

Mislim da su idejno rješenje uzeli od konceptne Honde Tamago...

pa ni ne cudim se s obzirom da znamo da postoji "tajna" veza izmedju kymca i honde  :mrgreen:

iako moram priznati da dvojim, od super koncepta koji mi se svidja , do skepse jer crtez je crtez, treba ga vidjeti u "u zivo" kad dodje  :misli:
 
Dečki smirite malo hormone, raspravljate o nepostoječoj stvari.
Naime ovaj projekt nalazi se več neko vrijeme na stranici cyberscooter i to je projekcija jednog njihovog suradnika o budučnosti skuter tržišta.
On isto tako samo sugerira da s obzirom na kretanja skuter to danas može realizirati najverojatnije samo Kymco, a to temelji na njihovoj najavi novog agregata.
Ovaj projekt službeno ne postoji i nije pogotovo Kymcov, samo pusta naklapanja jednog suradnika stranice cyberscooter

Evo kao prilog i potpisani kraj teksta u kojem G Oberdan objašnjava zašto misli da bi to trebao biti Kymco

Ho pensato a Kymco per questo scooter/ moto automatica/ bikester perché mi sembra che questi signori siano ultimamente tra i più attenti a voler crescere in credibilità e immagine con prodotti seri e maturi e quindi pronti ad essere "propositivi".
Oberdan Bezzi
 
eto ga na, hvala joke..  (y)


znaci nista od toga , a mi se vec ufurali  :oops: :mrgreen:
 
Nije ni bitno dali će ga početi proizvoditi, ali je smam ideja o koncepciji skutera dobra.Može se to još malo dotjerati i izgledalo bi super. (y)
 
veliki said:
Nije ni bitno dali će ga početi proizvoditi, ali je smam ideja o koncepciji skutera dobra.Može se to još malo dotjerati i izgledalo bi super. (y)

kad malo bolje pogledam, gdje stane ona masina od 700 ccm, pored onih kaciga  :misli: :mrgreen:
 
Moram ti priznati to sam i ja prvo pomislio, ali nije ni važno. :mrgreen:
Več budu oni to smjestili :misli:
 
veliki said:
Neznam kaj reči ali mislim da mi se ne sviđa.
Nije ni motor ni skuter,,nadam se da ga nebudu počeli proizvoditi.

u principu, u tom ce pravcu ici sigurno jedan dio skutera u buducnosti. kako raste zapremnina motora, morat ce se pobojsavati i ciklistika, tj. oblik skutera ce biti sve slicniji onome motocikala kakve poznajemo. pogledaj skutere velikih zapremnina zadnje generacije - t-max, nexus, xciting... kad ga gledas u retrovizoru automobila, mislis da ti se priblizava neka mrcina od mtoora :)

skuteri manjih zapremnina ce ostati slicni danasnjima, jer su prakticni, ali ovi jaci (piaggio navodno priprema 900cc motocikl sa variomatskim prijenosom) ce morati biti slicni motociklima, sto nosi dobre (vozne) i lose strane (prakticne)
 
Naravno da je tako i jedva čekam da se to napravi, jer mi je nekako ljepše voziti skuter nego motor sa brzinama. (y)
 
veliki said:
Naravno da je tako i jedva čekam da se to napravi, jer mi je nekako ljepše voziti skuter nego motor sa brzinama. (y)

ako nista drugo, onda barem radi one slobodne ruke kojom mozes cackati nos :)
 
djenka said:
u principu, u tom ce pravcu ici sigurno jedan dio skutera u buducnosti.
I motocikala još i više...

djenka said:
kako raste zapremnina motora, morat ce se pobojsavati i ciklistika, tj. oblik skutera ce biti sve slicniji onome motocikala kakve poznajemo. pogledaj skutere velikih zapremnina zadnje generacije - t-max, nexus, xciting... kad ga gledas u retrovizoru automobila, mislis da ti se priblizava neka mrcina od mtoora :)

Ciklistika nije nužno spojena (ustvari, nije gotovo uopće!) sa sličnosti motociklima...
Još manje ima veze sa njihovim izgledom u retrovizoru...

djenka said:
skuteri manjih zapremnina ce ostati slicni danasnjima, jer su prakticni, ali ovi jaci (piaggio navodno priprema 900cc motocikl sa variomatskim prijenosom) ce morati biti slicni motociklima, sto nosi dobre (vozne) i lose strane (prakticne)

Piaggio priprema 850 ccm, i to već par godina, u testnoj je fazi... za 900 ccm ne znam.

Zašto bi MORALI biti slični motociklima, ne znam, kada je i među motociklima u istoj kubikaži tolika razlika između modela, namjena, snaga, izvedbi... kojem motociklu bi morali ličiti??  :misli: :misli: :misli:

Dobre strane - voznost... loše strane - praktične...  :misli: :misli: :misli: :misli: :misli: :misli:
 
djenka said:
ako nista drugo, onda barem radi one slobodne ruke kojom mozes cackati nos :)

U tu svrhu ću izbušiti rupu na viziru...  :LOL: :LOL: :LOL:  Hvala na ideji!  :LOL: :LOL: :LOL:
 
Eladio said:
kad malo bolje pogledam, gdje stane ona masina od 700 ccm, pored onih kaciga  :misli: :mrgreen:

Isto gdje to stane i pored makine od 850 ccm Honde Tamago...
 
Svašta. Bolje mi izgleda kymco, ova honda je samo mtako ružna. :?
 
Nije loše, nije loše...dapače..posebno mi se sviđa šta stane aktovka a ako izbaciš jednu kacigu imaš cijeli bunker heheee...

Ne kužim samo čemu ova povećavanja kubikaža kod skutera općenito, osnovna zamisao ovog prevoznog sredstva može komotno stat u nekakvih 500ccm , sve ostalo je bespotrebno odnosno mijenja smisao pa onda treba razgovarat o nekim drugim namjenama....

A što se tiče kvalitete, kad Kymco nešto uhvati napravit onda je to garant O.K., mješate kineske baotiane i slične one-man produkte sa ovim proizvođačem. :LOL: :LOL:
 
Ja se ne čudim, ipak je kymco nov na tržištu, ali mislim da se uspio u tom kratkom vremenu dokazati da nije škart roba.  (y)