kymco grand dink 250

Mladen-VXR-

New member
vrjedi li 1500€...radi se o kymcu grand dink 250,motor je god. dana star,reg.,12tis. presao...sazuljana desna strana al nista strasno
evo i slika:



ja mislim da vrjedi 1500€...zanima me vase misljenje.
 
Pitaj člana Alfreda Stokesa - mislim da je on imao takav model
on će najbolje znati
 
Mladen-VXR- said:
vrjedi li 1500€...radi se o kymcu grand dink 250,motor je god. dana star,reg.,12tis. presao...sazuljana desna strana al nista strasno
evo i slika:



ja mislim da vrjedi 1500€...zanima me vase misljenje.

vrijedi, vjeruj, bit ces sigurno zadovoljan. nepoderiv skuter.
 
dobar ti je to bajk samo remen promjeniš i gas, alfred je napravio s njim 20milja i samo mu je remen puko kolko se sjećam nikakvih drugih problema nije imo a prodo ga je za 15milja kn
 
Eto me....info iz prve ruke  8)

Dakle....ja sam ga imao nešto više od godinu dana
Više se ne sjećam koju sam kilometražu napravio al bilo je negdje oko 10-15000 km.  (bio sam drugi vlasnik)
Sveukupna kilometraža kod prodaje je bila cca 25000 km

Ja sam ga prodao frendu i on je napravio još nešto km i mijenjao ga za ''pravi bajk'' (isto ka i ja uostalom)
Motor je igrom slučaja sada u mom susjedstvu (iako se ja preselih u drugi grad od onda kad sam ga vozio :mrgreen:) i još ga često vidim - vozi ko urica (2002 godište je inače)
Imao sam jedan kvar...nije mi punio akumulator...to je rijeseno za nekih 200-ak kn
Remen je pukao, ali na 18000....trebao je već bit zamjenjen do tada...tako da to ne računam za kvar jer se mogao lako izbjeći.

Inače samo toči i vozi. Udoban za vozača i suvozača, dosta snage ima, imao sam (naravno nešto sitno) bolji start i max brzinu od frendovog beverlya 250 (cca iste smo kilaže i nije to bilo neko ganjanje, al smo probali par puta)

Jedina mana mu je ako se mene pita izgled (subjektivna kategorija al meni je bio nelijep  :mrgreen: ) i kotači 12-ce  (e ovo je već objektivna zamjerka)
Inače mehanika, kvaliteta završne obrade, oprema  (y)
Ogroman prostor pod sjedalom sa svjetlom i utičnicom za upaljač, električno sklopivi retrovizori, ravna podnica, ima i onaj sistem kočenja da na lijevu polugicu koči prednja i zadnja kočnica, a na desnu samo prednja. Premda je upitno koliko je to ponekad +, a koliko - . Mislim da je za početnike korisna stvar....

E da 0.9 litara kapaciteta ulja u motoru i kratak interval izmjene su isto za spomenut ćisto kao info iako meni nije predstavljalo problem. Ja sam mijenjao ulje svakih 3000 iako je u knjižici pisalo 2 ili 2500 (nisam više siguran) Ali to je doslovno čas posla i nema filter ulja koji se mijenja, nego samo onaj uložak koji se pere). Dakle ušteda na filteru i samo litra ulja, tako da nije neko financijsko optrećenje
Inače nije mi trošio ulje - samo da se zna

Ja sam još tada tvrdio da je solidnije napravljen o beverlya....ali ima ih koji bi mi bili u oči skočilu u tom momentu dokazivanjem piaggove kvalitete.  :jesus:

Jebga....sad bar mogu likovat :mrgreen:

Eto...to je nabrzinu...treba ić delat  :shock:
Ako treba još kakav info - tu sam

 
kymcova završna obrada je za 5
gledao sam u salonu novi dink 50 ccm i ostao sam ugodno iznenađen detaljima
meni je kymco kao hyundai - oni koji ga voze su zadovoljni i dobili su nešto sa dosta opreme i maksimalno povoljnim omjerom uloženo/dobiveno
 
izgleda mi jako istroseno na toj slici, mozda zbog svjetlosti, ima mi frend takav model napravio je do sada 4000 km i zadovoljan je.
 
e hvala vam puno...slikano je s mobitelom tako da je lose...a motor je skoro god. dana lezao tako da na njemu ima prasine dosta...a nemjeravm ga sebi ostavljati,neznam mozda i ostane...srediti ce plastike pa cu viditi koliko mogu dobiti za njega